مشخصات فنی و قیمت دستگاه لیزر پلاتینیومدستگاه لیزر پلاتینیوم
کاربرد دستگاه پلاتینیوملیزر موهای زائد – درمان جای زخم
طول موج دستگاه808nm±5nm, 755nm±10nm, 1064±10nm
مدت زمان نبض5ms~240ms
میزان تکرار1~15Hz
سیستم خنک کننده پوستTEC+Sapphire, -5 Deg.C
مایع خنک کننده لیزریآب دیونیزه، آب لوله کشی فیلتر شده
صفحه نمایش ال سی دی12 inch , 15 inch
VAC ورودی220VAC/50-60Hz
کلاس ایمنیکلاس I، نوع BF
قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم270میلییون تومان
سفارشخانـم عابـدینـی 8253 343 0912

خلاص شدن از شر موهای زائد یک مسئله قدیمی می ‌باشد و از طولانی مدت چالش برانگیز بوده است. دستگاه لیزر پلاتینیوم می تواند پرتوهایی با سه طول موج مختلف را برای هدف قرار دادن فولیکولهای مو و جلوگیری از رشد مجدد آنها ترکیب و همزمان به پوست ساطع کند.

با خرید دستگاه لیزر پلاتینوم که یکی از کامل ترین و موثرترین راه حل ها برای رفع موهای زائد برای انواع رنگ پوست و مو می باشد. این دستگاه دارای یک سیستم همه کاره است که با استفاده از ترکیب سه طول موج و بهره گیری از مزایای آنها، طیف وسیعی از درمان ها را پوشش می دهد.دستگاه لیزر پلاتینوم از پیشرفته ترین فناوری ها همچون دیود خوشه ای سه گانه با خنک کننده تماسی برای ارائه درمان سریع تر، ایمن تر و تقریباً بدون درد موهای زائد استفاده می کند.
مزایای استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم را می توان در بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری لیزر، دستیابی به پوستی صاف و ابریشمی، تحریک کمتر نسبت به اصلاح یا اپیلاسیون و لیزر موهای زائد تقریباً بدون درد در نظر گرفت.

علاوه بر این، این دستگاه با داشتن یک اپلیکاتور 3 در 1 که قطر روزنه آن 16 میلیمتر است، پوشش بهتر و کارایی مطلوب تری روی پوست ایجاد می کند.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

نحوه عملکرد دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس چگونه است؟

 هر طول موج می تواند طیف وسیعی از موها، مانند موهای سبک و نازک را هدف قرار دهد. بدین ترتین، استفاده از این دستگاه برای نواحی مختلف بدن از جمله ناحیه شرمگاهی امکان پذیر است. زیرا این دستگاه دارای اپلیکاتوری می ‌باشد که درمان در نواحی حساس را نیز آسان می کند.

به طور کلی دستگاه لیزر پلاتینیوم یک دستگاه زیبایی شناسی همه کاره در نظر گرفته می شود که می تواند برای درمان ضایعات عروقی و رنگدانه ای نیز استفاده گردد. در واقع این دستگاه با فناوری لیزر دیود سه گانه خوشه ای، درمانی سریع تر و کارآمدتر برای از بین بردن موهای زائد ارائه می دهد. طول موج های 755 نانومتر الکس، 810 نانومتر کلاسیک و 1064 نانومتر YAG می توانند ساختارهای مختلف فولیکول های مو را هدف قرار دهند تا از رشد مجدد دائمی آن‌ها جلوگیری کنند.
ویژگی ها و فناوری پیشگامانه در دستگاه لیزر پلاتینیوم راه حلی بسیار ساده و موثر برای حذف موهای زائد ایجاد کرده است. در ادامه به معرفی چند مورد از این فناوری ها می پردازیم.

فناوری خنک کننده تماسی ICE

یکی از ویژگی های پیشرفته این دستگاه، فناوری خنک کننده تماسی ICE می ‌باشد که درمان را برای بیماران راحت تر می نماید.

در واقع این فناوری خنک کننده پیشرفته، پوست را در طول درمان برای مدت زمان طولانی خنک می کند، خطر سوختگی روی سطح پوست را به حداقل می رساند .

در عین حال، گرما را در درم که فولیکول های مو در آن درمان می شوند، حفظ می کند. همچنین خنک کننده تماسی، راحتی بیمار را افزایش می دهد و درمان را لذت بخش تر از همیشه می کند.

تکنولوژی SHR

این دستگاه مجهز به تکنولوژی SHR نیز می باشد که به تدریج لایه های عمیق پوست را گرم می کند.

تکنولوژی منحصر به فرد گرمایش تدریجی SHR در دستگاه لیزر پلاتینیوم به طور موثر فولیکول های مو را هدف قرار می دهد، در حالی که از آسیب به بافت پوست اطراف جلوگیری می کند. این موضوع به بهبود راحتی کلی بیماران برای درمان های مداوم کمک می نماید.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

فناوری IN-Motion

همچنین فناوری فراگیر IN-Motion لیزر پلاتینیوم را در حرکت ثابت نگه می دارد و پوشش کامل را تضمین می نماید. در دستگاه لیزر پلاتینیوم این فناوری علاوه بر اینکه باعث حرکت آرام اپلیکاتورها روی پوست می شود، به هندپیس اجازه می دهد تا به طور مداوم انرژی لیزر را برای پوشش کامل به پوست برساند. این ویژگی منجر به افزایش سرعت روند برداشت مو می شود. زیرا این فناوری با سرعت بالایی پالس های انرژی را به عمق درم منتقل می کند تا توسط فولیکول مو جذب شوند. در نتیجه، تجمع انرژی در پوست فولیکول را از بین می برد و بدون آسیب رساندن به بافت اطراف، از رشد مجدد جلوگیری می کند.
همانطور که گفته شد، در این هنگام سیستم خنک کننده تماسی ICE یک لایه محافظتی در برابر سوختگی اضافه می کند و فرآیند برداشت موهای زائد را برای افراد، ایمن و در عین حال بسیار موثر می نماید.

طول موج های دستگاه لیزر پلاتینیوم چقدر است؟

همانطور که گفته شد، دستگاه لیزر پلاتینیوم یک راه حل دائمی برای موهای زائد است که سه طول موج لیزر مختلف را در یک هندپیس واحد ترکیب می کند. در واقع مزیت این دستگاه این است که از سه طول موج برای ارائه نتایج بهتر و کارآمدتر استفاده می کند. بنابراین این دستگاه می تواند روی بافت هایی با عمق های متفاوت در یک زمان تمرکز نماید.استفاده از این دستگاه که پرتوهایی با طول موج متفاوت به پوست ساطع می کند، برای هر نوع و رنگ پوست ایمن است.
وجود سه طول موج در دستگاه لیزر پلاتینیوم به هدف قرار دادن ساختارهای آناتومیک موجود در فولیکول مو کمک می کند. هر یک از طول موج های مورد استفاده این دستگاه کاربرد منحصر به فردی خواهند داشت. علاوه بر این، لیزر پلاتینیوم علاوه بر حذف موهای زائد برای درمان ضایعات عروقی خوش خیم، رنگدانه و خالکوبی ها مناسب است.

قدرت پرتوهای تابیده‌شده به پوست با سه طول موج مختلف، می تواند پوستی صاف، درخشان و بدون مو را برای همیشه برای افراد به ارمغان آورد.

پلاتینیوم لیزر

طول موج 755 نانومتر الکس

در دستگاه لیزر پلاتینیوم طول موج الکساندریت حداکثر انرژی را که توسط کروموفور و ملانین مو جذب می شود، ارائه می دهد. بنابراین این طول موج دستگاه را برای طیف وسیعی از انواع جنس و رنگ موها به خصوص موهای رنگ روشن و نازک ایده آل می کند.

با نفوذ بیشتر، پرتوها با طول موج 755 نانومتر پیاز مو و برآمدگی فولیکولها را مورد هدف قرار می دهند. این طول موج به ویژه برای موهایی که به صورت سطحی در مناطقی مانند ابروها و بالای لب قرار دارند، موثر است.

طول موج 810 نانومتر

طول موج کلاسیک در لیزر موهای زائد، طول موج 810 نانومتر است که باعث نفوذ عمیق به فولیکول های مو می شود و درمان را سریع تر پیش می برد. در دستگاه لیزر پلاتینیوم این طول موج با قدرت متوسط و سرعت تکرار بالا، نفوذ عمیق تری در فولیکول مو ایجاد می کند. پرتوها با طول موج 810 نانومتر دارای سطح جذب ملانین متوسطی هستند که استفاده از آنها برای درمان پوست های تیره ایمن می باشد.

همانند دیگر طول موج ها، پرتوها با طول موج 810 نانومتر نیز نواحی پیاز مو و برآمدگی فولیکول مو را هدف قرار می‌دهند. همچنین این طول موج با قابلیت نفوذ متوسط در عمق پوست، برای درمان بازوها، پاها، گونه ها و ریش ایده آل می باشد.

طول موج 1064 نانومتر YAG

پرتوها با طول موج YAG 1064 در دستگاه لیزر پلاتینیوم با جذب کمتر ملانین مشخص می گردد. پرتوهایی با این طول موج، به صورت متمرکز برای برداشت انواع موها به پوست تابانده می شوند. هنگام استفاده از پرتوها با طول موج 1064 نانومتر، می توان عمق نفوذ این پرتوها را که نواحی پاپیلا و پیاز مو را هدف قرار می دهند، مشخص کرد. پرتوها با این طول موج برای برداشتن و هدف قرار دادن پیاز موهایی که در عمق پوست فرو رفته اند، مانند پوست سر، حفره های بازو و نواحی شرمگاهی موثر هستند.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

این طول موج با ایجاد دمای بالاتر، جذب آب بیشتر و همچنین بهبود عوارض حرارتی لیزر، به درمان موثر لیزر موهای زائد کمک می کند.
مزایایی که از تابش پرتوها با طول موجهای 808، 755، 1064 نانومتر در دستگاه لیزر پلاتینیوم برای بیماران به وجود می آید، عبارتند از:
• کاهش چشگیر درد و تجربه یک اپیلاسیون بدون درد
• امکان پذیر بودن درمان برای هر نوع پوست یا بیمارانی که اغلب با نور خورشید تماس دارند یا به صورت مصنوعی برنزه می شوند.
• امکان پذیر بودن درمان با دستگاه لیزر پلاتینیوم در تابستان
• موثرتر بودن درمان نسبت به روش های دیگر

روش استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم به چه صورت است؟

دستگاه لیزر پلاتینیوم و فناوری پیشرفته آن، پوست را در معرض یک پرتو نور قوی ضربان دار قرار می دهد تا فولیکول های مو حاوی ملانین، انرژی ارسال شده را جذب کنند و به شدت گرم شوند تا زمانی که از بین بروند. استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم برای حذف موهای زائد به بالاترین استانداردهای فناوری و آموزش های حرفه ای نیاز دارد.

بنابراین کاربران و متخصصانی که علم پشت این فناوری را درک می کنند، شانس بیشتری برای به دست آوردن نتایج دلخواه دارند و در عین حال از هرگونه عوارض جانبی غیرضروری در امان هستند.

شیوه عمل دستگاه

کار دستگاه لیزر پلاتینیوم بدین صورت است که یک پرتوی لیزر را که ترکیبی از چند طول موج می‌باشد، در پایه هر فولیکول مو متمرکز می کند. با حرکت این اپلیکاتور، پرتوهای لیزر ساطع‌شده از این دستگاه با پوشش یک نقطه به اندازه 2 سانتیمتر مربع، به طور همزمان اعماق بافتها و ساختارهای آناتومیکی درون فولیکول مو را هدف قرار می‌دهند.

پرتوهای لیزر توسط رنگدانه مو و ملانین جذب می شوند. با افزایش انرژی در رنگدانه مو، فولیکول مو آسیب می بیند و به توقف و جلوگیری از رشد بیشتر مو کمک می کند.

مونتاژ پلاتینیوم لیزر

هر چه تعداد جلسات درمان با دستگاه لیزر پلاتینیوم بیشتر باشد، فولیکول ها بیشتر آسیب می بینند و رشد موها سریعتر متوقف می شود. برخلاف سایر دستگاه های لیزر موهای زائد که فقط برای بیمارانی با رنگ پوست و مو خاص کار می کنند و برای افرادی با موهای خاکستری، بلوند یا سفید مناسب نیستند، این دستگاه طوری طراحی شده است که بدون درد طیف وسیع تری از انواع پوست و مو را هدف قرار دهد.

ملاحظات درمان

افراد باید به یاد داشته باشند که برای دستیابی به حداکثر نتایج حذف موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم به طور متوسط 6 تا 8 جلسه زمان لازم است. زیرا چرخه طبیعی رشد موهای بدن حدود 6 هفته می‌ باشد و این مدت زمان برای موهای صورت کمی کوتاه تر است.

بنابراین، افراد قبل از شروع دوره ی درمانی، باید اطمینان حاصل کنند که جلسات را در فواصل مناسب و به طور مداوم شرکت خواهند کرد. به دلیل اینکه فاصله 8 هفته بین جلسات (برای بدن) یا کمتر از 6 هفته، ممکن است بر نتایج درمان تأثیر منفی بگذارد.
به منظور ایجاد آمادگی برای استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم توصیه می شود افراد از متخصص پوست یا پزشک بخواهند، آنها را معاینه کند. افرادی که قصد دارند به وسیله این دستگاه موهای زائد خود را بردارند، حداقل 2 هفته قبل از درمان باید از برنزه کردن خودداری کنند.

به این دلیل که محصولات برنزه کننده حاوی سطوح بالایی از ملانین هستند. همچنین توصیه می شود قبل و بعد از درمان، افراد از استفاده از مواد محرک مانند عطر در ناحیه درمان خودداری کنند.
درمان به وسیله دستگاه لیزر پلاتینیوم معمولا کمتر از یک ساعت طول می کشد. در زمان استفاده از دستگاه، پوست باید عاری از هر گونه مواد آرایشی یا بهداشتی باشد و موهای آن، قبل از شروع عمل لیزر تراشیده شوند. هنگام انجام دوره درمان لیزر موهای زائد، به افراد توصیه می گردد که از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنند. ممکن است بلافاصله پس از درمان با این دستگاه، پوست کمی قرمز یا حساس شود، اما در عرض 24 تا 48 ساعت برطرف می شود.

مقایسه دستگاه لیزر پلاتینیوم و کندلا

دستگاه لیزر کندلا یکی از پرفروش ترین دستگاه های لیزر موجود در بازار است که برای رفع موهای زائد و درمان های پوستی مناسب می باشد. در ادامه این بخش به مقایسه این دستگاه و دستگاه لیزر پلاتینیوم می‌پردازیم.
طول موج
از مقایسه دستگاه لیزر پلاتینیوم و کندلا در می یابیم که این دو دستگاه پرتوهایی با طول موجهای مختلفی ارائه می دهند.

به عنوان مثال دستگاه کندلا پرتوهایی با طول موج الکساندرایت 755 نانومتری و طول موج یاگ 1064 نانومتری ساطع می کند. در حالی که دستگاه لیزر پلاتینیوم قابلیت تابش پرتوهایی با سه طول موج 808، 755، 1064 نانومتر را دارد.
دستگاه لیزر پلاتینیوم دارای توانایی از بین بردن موهای روشن و کرکی بر روی انواع پوستهای روشن و تیره به دلیل ترکیب پرتوها با طول موج دایود و الکساندریت است.

به همین دلیل اغلب افراد بر این باور هستند که این دستگاه کارایی بیشتری در جذب کروموفور موجود در ملانین دارد. اما در واقع، عملکرد دستگاه لیزر کندلا و پلاتینیوم تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

پلاتینیوم لیزر

سیستم خنک کننده

دستگاه لیزر کندلا همانند دستگاه لیزر پلاتینیوم با بهره گیری از جدیدترین فناوری ها برای درمان موهای زائد و طیف کاملی از کاربردها همچون جوانسازی پوست استفاده می شود. تکنولوژی ICE برای خنک نگه داشتن پوست و کاهش خطر سوختگی در لیزر پلاتینیوم یکی از فناوری های موجود در آن می باشد. دستگاه لیزر کندلا نیز مجهز به یک سیستم خنک کننده دینامیک و منحصر به فرد است که ایمنی و راحتی بیمار را تضمین می کند. سیستم خنک کننده پویا در دستگاه لیزر کندلا دارای فناوری حفاظت اپیدرم قابل تنظیم است که یک کرایوژن را روی پوست اسپری می کند و به طور موثر لایه های بالایی را خنک می نماید. به طور کلی می توان گفت هر دو دستگاه لیزر از نظر سیستم خنک کننده در یک سطح قرار دارند.
قطر روزنه
قطر روزنه دستگاه لیزر پلاتینیوم 12 میلیمتر است. دستگاه لیزر کندلا نیز با قطر روزنه 16 میلیمتر به عنوان سریع ترین و کارآمدترین دستگاه لیزر موهای زائد دوگانه در بازار شناخته می شود. از طرفی، لیزر پلاتینیوم برای پوست تیره باید با انرژی کمتری کار کند. به این دلیل که جذب انرژی توسط کروموفور پوست، مانع از جذب انرژی توسط ملانین نشود. بنابراین دستگاه لیزر پلاتینیوم با وجود قطر روزنه کوچکتر و انرژی کمتر نسبت به دستگاه لیزر کندلا به زمان طولانی تری برای درمان پوستهای تیره احتیاج دارد.

عمق نفوذ و میزان درد

در مقایسه دستگاه لیزر پلاتینیوم با دستگاه لیزر کندلا در می یابیم که پرتوهای نور ساطع شده از لیزر کندلا نسبت به لیزر پلاتینیوم، تا عمق بیشتری از بافت پوست نفوذ می کنند. از طرفی لیزر پلاتینیوم به دلیل فناوری حباب LED سریع خاموش و روشن می شود و باعث می گردد بیمار درد زیادی احساس کند. در صورتی که در دوره درمان با دستگاه لیزر کندلا، بیمار اصلا احساس درد و ناراحتی نخواهد داشت. همین عوامل منجر می شود که دستگاه لیزر کندلا بازدهی بیشتری داشته باشد.

افرادی که قصد خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم را دارند، باید بدانند که قیمت این دستگاه، بسته به کشوری که در آن هستند، متفاوت می باشد. علاوه بر این، عوامل دیگری مانند نمایندگی های انحصاری یا توزیع کنندگان محلی ممکن است بر قیمت نهایی این دستگاه تأثیر بگذارند. به عنوان مثال در کشورهای سازنده این دستگاه، افراد می توانند آن را با کمتر از 80 هزار دلار و بدون ارزش افزوده تهیه کنند.
دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از 25 دستگاه لیزر پرفروش است. محدوده قیمت فعلی، بر اساس فروشندگان مختلف تقریباً از 36210 دلار شروع می شود و تا بالاترین قیمت 72000 دلار به پایان می رسد. با توجه به بالا بودن قیمت دستگاه، در هنگام خرید افراد باید به هزینه های جانبی مانند هزینه تعویض دیودهای اصلی و پشته های لیزر، هزینه تعمیر و سرویس دستگاه، هزینه حمل و نقل و هزینه مالیات توجه کنند. همچنین در برخی از کشورها با توجه به قیمت دستگاه، مشتریان می توانند هزینه آن را به صورت اقساط پرداخت کنند.

پلاتینیوم لیزر

 خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

در گذشته تجهیزات زیبایی بسیار محدود بوده اند. اما امروزه متخصصان می توانند کلینیک زیبابی خود را با وسایل مدرن همچون دستگاه لیزر پلاتینیوم تجهیز کنند. در سال های اخیر، با گسترش فروشگاه های تجهیزات پزشکی و زیبایی، افراد می توانند دستگاه مورد نظر خود را هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت خریداری کنند.

در هر دو روش، خریداران باید قبل از خرید دستگاه مورد نظر، نکاتی را مورد توجه قرار دهند. در صورتی که در هنگام خرید این دستگاه، خریداران دقت کافی نداشته باشند، ممکن است مشکلات جبران ناپذیری برای آنها ایجاد شود.

متخصصان برای خرید تجهیزات سلامتی و زیبایی، باید اهداف مراجعه کنندگان و عملکرد دستگاه را در نظر بگیرند تا بتوانند دستگاه مناسب با نیاز خود را پیدا کنند. خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم نیز از این قاعده مستثنی نیست. در خرید حضوری این دستگاه، خریداران می توانند دستگاه مورد نظر خود را از نزدیک ببینند و آن را بررسی کنند.

در خرید غیرحضوری نیز مشاوران و کارشناسان فروش به خریداران کمک می نمایند تا انتخاب مناسبی داشته باشند. به همین دلیل به خریداران توصیه می شود قبل خرید دستگاه های لیزر در مورد روش های درمانی این دستگاه سوال بپرسند.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم یک سرمایه گذاری کم هزینه نیست. بنابراین عواملی زیادی مانند قیمت دستگاه، هزینه حمل و نقل، گارانتی و خدمات اضافی از سوی شرکت توزیع کننده می تواند بر تصمیم خرید این دستگاه تاثیرگذار باشد.

اگرچه گارانتی تا حدودی باعث افرایش قیمت دستگاه می شود، اما بسیاری از مشتریان تمایل به خرید دستگاه بدون گرانتی ندارند. همچنین برخی از توزیع کنندگان برای مشتریان خود گزینه های پرداخت فراهم می کنند. در این صورت آنها می توانند هزینه دستگاه را به صورت نقد، اقساط و … پرداخت کنند.

برای چه طیف از پوست ها دستگاه پلاتینیوم مفید است؟

از بین بردن موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم(soprano-ice-platinum) می تواند یک گزینه عالی و یک راه حل موثر برای افراد باشد. این تصور غلط بسیار رایج که لیزر موهای زائد برای افرادی با رنگ پوست تیره تر اثر چندانی ندارد، دیگر دارای اعتبار نیست. البته این تصور می تواند در مورد دستگاه های لیزری که در اواخر دهه 90 وارد بازار شدند، درست باشد. اما فناوری دستگاه های لیزر در طول سال ها پیشرفت کرده است تا آن را حتی برای تیره ترین رنگ های پوست، ایمن کند.
دستگاه لیزر پلاتینیوم ایمن ترین درمانها را برای پوستهای تیره تر ارائه می دهد. این دستگاه از پرتوهایی با سه طول موج برای پوستهای تیره و روشن استفاده می کند. پرتوها با طول موج های مختلف، میزان جذب ملانین متفاوتی دارند. بنابراین با تمرکز آنها بر روی پوست به طور همزمان، نتایج موثری به وجود می آیند. به عبارت دیگر، این دستگاه با ارائه جدیدترین نوآوری در فناوری رفع موهای زائد موفق‌شده است پرتوهای قدرتمند و تطبیق پذیری را ارائه دهد. در نتیجه متخصصان می توانند در تمام طول سال، طیف گسترده تری از مشتریان و انواع موها را درمان کنند.

این ترکیب از پرتوها با طول موج های مختلف در دستگاه لیزر پلاتینیوم به متخصصان پزشکی بسیار آموزش دیده اجازه می دهد تا برنامه های درمانی سفارشی سازی شده را متناسب با نیازهای دقیق هر رنگ پوست و هر نوع مو را ایجاد کنند. در واقع، وقتی نوبت به طرح های درمانی می رسد، یک پرتو با طول موج خاص مناسب همه نیست. سفارشی سازی است که این دستگاه را قادر می سازد لیزر موهای زائد را به طور ایمن و مؤثر بر روی هر رنگ پوستی، از روشن ترین تا تیره ترین، انجام دهد. وقتی لیزر موهای زائد به درستی انجام شود، برای تمام رنگ های پوست بی خطر خواهد بود.
موهای غیرقابل درمان
دستگاه لیزر پلاتینیوم حتی برای پوستی که به صورت مصنوعی برنزه شود، مناسب است. ولی از آنجایی که این طول موج ها رنگدانه ملانین را در فولیکول مو هدف قرار می دهند، موهای زنجبیلی، سفید یا خاکستری تحت تأثیر درمان با این دستگاه قرار نمی گیرند. در نتیجه هر چه ملانین در مو بیشتر باشد، درمان موثرتر خواهد بود. همچنین ممکن است موهای بسیار ظریف و مخملی کاندید مناسبی برای درمان لیزر موهای زائد نباشند. به دلیل اینکه این نوع موها، تراکم کافی ندارند و دارای ملانین کافی نیستند. بنابراین، نتیجه موثری از درمان لیزر آنها حاصل نمی شود.

کاربرد دستگاه لیزر پلاتینیوم در زندگی بشر

برداشت موهای زائد یک مشکل رایج است که هر دو جنس را تحت تاثیر قرار می دهد. در گذشته، این مشکل به روش های مختلفی از جمله کندن، نخ، تراشیدن، اپیلاسیون و الکترولیز برطرف می شد. در حالی که امروزه با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم مشکل برداشت موهای زائد به راحتی حل می شود.
فقط به این فکر کنید که افراد چقدر زمان صرف اصلاح، اپیلاسیون و برداشتن موهای زائد روی بدن و صورت خود می کنند. میانگین این مقدار برای افراد عادی 1286 ساعت در طول زندگی است. این زمان معادل 50 روز کامل یا حتی بیشتر می‌باشد. به طوری که افراد می توانند آن را صرف انجام کارهای جالب تر و ارزشمندتری کنند. اگرچه این روش ها برای کنترل کوتاه مدت رشد مو موثر است، اما اکثر آنها با درد قابل توجه و زمان طولانی انجام همراه هستند. علاوه بر این، استفاده از روش های نامبرده برای مناطق بزرگتر مانند تنه انسان غیرعملی می باشد.
با فناوری دقیق موجود در دستگاه لیزر پلاتینیوم، افراد می توانند تصمیم بگیرند که دقیقاً کدام قسمت از بدن آنها بدون مو باشد و در کدام قسمت از بدن رشد طبیعی مو ادامه پیدا کند. استفاده از این دستگاه برای برداشتن موهای پشت، پاها، سینه، زیر بغل، صورت، اندام تناسلی و تقریباً هر ناحیه ای امکان پذیر است. افراد صرف نظر از نوع پوست خود، می توانند از یک درمان مطمئن و اثبات شده لذت ببرند و از کاهش دائمی همراه با پوستی صاف و ماندگار لذت ببرند.
علاوه بر حذف موهای زائد، دستگاه لیزر پلاتینیوم با فناوری های قدرتمند و موثر بر روی انواع پوست قادر به درمان ضایعات عروقی نیز می باشد. همچنین این دستگاه با سوابق ایمنی اثبات شده، برای برداشت خال و زگیل نیز بسیار کارآمد است.

مشخصات دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

دستگاه لیزر Soprano Ice Platinum PLUS یک دستگاه لیزر موهای زائد است که توسط شرکت Alma Lasers تولید شده است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی SHR (Super Hair Removal) کار می‌کند که امکان حذف موهای زائد را با کارایی بالا و به طور دائمی فراهم می‌کند.

مشخصات و ویژگی‌های دستگاه Soprano Ice Platinum PLUS عبارتند از:

1. تکنولوژی Trio Clustered Diode (ترکیبی از سه دیود لیزری) که بهبود عملکرد و کارایی را افزایش می‌دهد.
2. فناوری ICE Plus واسطه با کنترل دمای پوست در هنگام لیزر و حساسیت پایین‌تر.
3. حالت ترکیبی Alexandrite و Nd:YAG برای پوشش وسیع تر رنج رنگی پوست و مو.
4. قابلیت تنظیم پارامترهای لیزر بر اساس نوع پوست و منطقه مورد درمان.
5. سیستم تبرید همزمان و پیشرفته جهت راحتی و کاهش درد در هنگام درمان.
6. قابلیت اسکن متحرک جهت پوشش بیشتر و زمان درمان کوتاه‌تر.
7. نرم‌افزار مدیریتی هوشمند برای ردیابی و ثبت اطلاعات بیماران و جلسات درمانی.

لطفا توجه داشته باشید که اطلاعات بالا ممکن است با توجه به تحولات و به‌روزرسانی‌های تکنولوژیکی مربوطه، متغیر باشد. بنابراین، برای اطلاعات دقیقتر و به‌روزتر، توصیه می‌شود با تامین‌کننده‌های معتبر تماس بگیرید و مشخصات فنی دستگاه را بررسی کنید.

جمع بندی

مردم اغلب به دنبال تکنیک های مختلفی برای حذف موهای زائد هستند. استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از روش های موثر برای از بین بردن موهای زائد قسمت های مختلف بدن است. در واقع این دستگاه یک راه حل یکپارچه، کامل و موثر را برای حذف موهای زائد در اختیار بیماران قرار می دهد. دستگاه لیزر پلاتینیوم پرتوهایی با سه طول موج مختلف را در یک هندپیس ترکیب می کند و به طور همزمان به اعماق مختلف بافت پوست ارسال می نماید. بنابراین ساختارهای آناتومیک فولیکول های مو در هر قسمت از پوست را مورد هدف قرار می دهد. این دستگاه با ترکیب سطوح نفوذ مختلف، ایمن ترین و جامع ترین درمان رفع موهای زائد را ایجاد می کند.

محصولات مرتبط :

دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر الکس دایود

4.9/5 - (29 امتیاز)