فروش دستگاه لیزر الکس دایود 2024

شرکت سازندهشرکت طاهر تاج مادر
طول موج دستگاه808nm±5nm 755nm±10nm
سیستم خنک کنندهTEC+Sapphire, -5 Deg.C
پشتیبانی از تیپ های پوستیبرنزه – گندمی و سفید
کلاس ایمنیClass I, BF Type
مدت زمان نبض5ms~240ms
مایع خنک کننده لیزریآب دیونیزه، آب لوله کشی فیلتر شده
صفحه نمایش ال سی دی12 inch , 15 inch
وزن دستگاه50 کیلوگرم
اندازه نقطه لیزر18mm×10mm , 20mm×12mm, 40mm×10mm
واگرایی35 × 8 Deg, 38 × 9 Deg
دمای عملیات15~35 ˚C
کلاس محصولات لیزریClass 4
خدمات پس از فروش10 سال
قیمت دستگاه لیزر الکس دایود175 میلیون تومان

تولیدکنندگان دستگاه لیزر الکس دایود با به کارگیری مداوم فناوری های جدید، قدرت بالا و کیفیت بسیار خوب محصولات، می توانند فروش محصولات خود را افزایش دهند.

همچنین توزیع کنندگان با توجه به نظرات مشتریان خود و جلب توجه آن ها می توانند پیشرفت چشمگیری در میزان فروش خود داشته باشند.

بنابراین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان با فروش بیشتر لیزر الکس دایود، به راه اندازی کسب و کارهای جدید کمک خواهند کرد.

شرکت های توزیع کننده دستگاه لیزر الکس دایود به منظور افزایش میزان فروش این محصول، اهداف مشتری پسندانه، کیفیت گرا، یکپارچه و نوآور را دنبال می کنند.

در واقع راهکارهایی همچون ارائه یک دوره آموزشی، تخفیف های دوره ای، و یا ارسال رایگان به توزیع کنندگان کمک می نماید تا فروش بیشتری در لیزر الکس دایود داشته باشند.

خرید دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر موی الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود چیست؟

استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود تقریباً یک راه حل بدون درد برای از بین بردن موهای زائد و در واقع نشان دهنده فناوری عصر جدید در فرآیند لیزر موهای زائد و روش های درمانی است. لیزر الکس دایود فناوری پیشگامانه ای می باشد که از مزایای جذب بالای طول موج الکساندرایت استفاده می کند. علاوه بر این، لیزر دایود پرتو نور با طیف باریکی را ساطع می نماید و نفوذ عمیق به پوست و جذب بالاتر ملانین را فراهم می کند.

هندپیس نوآورانه دستگاه لیزر الکس دایود یک راه حل پیشرفته برای رفع موهای زائد برای بیماران با انواع پوست ازجمله پوست های تیره تر ارائه می دهد. این دستگاه با ارائه اشعه به طول موج 808 نانومتر به عنوان ‘استاندارد طلایی’ در لیزر موهای زائد در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، سیستم های خنک کننده آن درمان های ایمن، قابل اعتماد، راحت و مؤثر را فراهم می کند.

دستگاه لیزر الکس دایود چه امکانات و مشخصه هایی دارد؟

دستگاه لیزر الکس دایود با امکانات و مشخصات خود به عنوان یک دستگاه میکرو اپتیک برتر در نظر گرفته می شود. این دستگاه دارای 600 وات اشعه‌ لیزر دایود و توان خروجی 2000 وات می باشد. همچنین دستگاه لیزر الکس دایود به سیستم خنک کننده میکرو کانال پیشرفته و خنک کننده ترمو الکتریک (TEC) مجهز شده است. علاوه بر این، این دستگاه قابلیت 15 ساعت زمان کار مداوم دارد و با داشتن فناوری SHR در حرکت برای حذف موهای زائد بسیار سریع عمل می کند.

اندازه بزرگ روزنه هندپیس ( 16*16 میلی متر مربع) در دستگاه لیزر الکس دایود قابلیت ارائه 10 میلیون شات را در هر پالس ایجاد می نماید. این دستگاه قابلیت بررسی خودکار سیستم هشدار را نیز دارد. در ادامه برخی از فناوری های موجود در این دستگاه مورد بررسی قرار گرفته است:

فناوری فوق العاده SHR برای حذف سریع موها: روش پیشرفته SHR این است که در آن به جای قرار دادن فولیکول مو در معرض یک پالس پر انرژی، ضربان های پرتکرار (10 هرتز) به اعماق درم منتقل می شود. در نتیجه با وجود این فناوری، دستگاه لیزر الکس دایود به میانگین بالایی از توان و ایجاد گرمای مؤثر درمانی دست می یابد. این فناوری موجب آسیب رساندن به فولیکول های مو بدون احساس درد توسط بیمار می شود.

دایود الکس

تکنیک تحویل در حرکت: این تکنیک نشان دهنده یک پیشرفت در راحتی بیمار و سرعت عمل دستگاه لیزر الکس دایود در حذف موهای زائد می باشد. با وجود روزنه به اندازه 16*16 میلی متر مربع و فرکانس تکرار 10 هرتز، کاربر می تواند انرژی را به طور ایمن و یکنواخت روی یک قسمت بزرگ از پوست، نه فقط در ناحیه فولیکول مو، اعمال کند. با از بین بردن لکه ها و اطمینان از میزان پوشش کامل، نتایج را می توان به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

قدرت بالا: دستگاه لیزر الکس دایود 2000 وات برای پشتیبانی از درمان های فرکانس بالا ارائه می دهد.

کیفیت ساخت دستگاه لیزر الکس دایود

یکی از جدیدترین فناوری ها برای از بین بردن موهای زائد، لیزر الکس دایود است. با توجه به کیفیت ساخت این دستگاه، فناوری لیزر الکس دایود برای تمام سنین، صرف نظر از نوع پوست و مو، قابل استفاده می باشد. متقاضیان حذف موهای زائد می توانند از این فناوری بدون هیچ گونه عوارض جانبی مانند درد و سوختگی استفاده کنند. دستگاه لیزر الکس دایود به عنوان یک فناوری جدید، علاوه بر عمر طولانی و قیمت پایین به دلیل کارایی آسان و سهولت استفاده، رقیبی جدی برای سایر لیزرها محسوب می شود.

کارایی

لیزر دایود با طول موج 808 یک لیزر بسیار قدرتمند است که یک پرتو با شدت بالا در مقطع خروجی دستگاه ایجاد می کند. یکی دیگر از نشانه های کیفیت ساخت دستگاه لیزر الکس دایود ایجاد سطح مقطع بزرگ برای تابش اشعه لیزر دایود است که باعث می شود تعداد زیادی از موهای بدن در مدت زمان بسیار کوتاهی از بین برود. همچنین تطبیق طول موج لیزر دایود با باند جذب در رنگدانه های فولیکول مو باعث افزایش کارایی و قدرت لیزر دایود در مقایسه با سایر روش های رایج مانندIPL  (نور پالس شدید) و فناوری الکساندرایت می شود. با توجه به سطح مقطع زیاد و فرکانس کاری بالای لیزر دایود، سرعت کل فرآیند 4 برابر بیشتر از روش های دیگر می گردد.

ایمنی

کیفیت ساخت دستگاه لیرز الکس دایود منجر به افزایش سطح رضایت مراجعه کنندگان شده است. زیرا لیزر دایود برای حذف موهای زائد کم خطرترین فرآیند می باشد. همچنین این دستگاه با استفاده از سیستم خنک کننده یکپارچه در طول درمان، درد بیمار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و در نتیجه رضایت مشتریان را به همراه دارد. همچنین لیزر الکس دایود در مقایسه با فناوری IPL، دارای نفوذ و تأثیر بهتری در تخریب مؤثر فولیکول های مو است. به طوری که نتایج درمان با دستگاه لیزر الکس دایود تا سال ها ماندگار می باشد.

برخلاف فناوری IPL، کیفیت ساخت این دستگاه باعث شده است که لیزر الکس دایود کمترین میزان عوارض در لایه های اپیدرمی را ایجاد نماید. به عنوان مثال استفاده از لیزر دایود به ندرت منجر به التهاب، قرمزی و تورم پوست خواهد شد.

قدرت خروجی

قدرت خروجی بالا دستگاه لیزر الکس دایود یکی دیگر از نشانه های کیفیت ساخت آن می باشد. با افزایش سطح مقطع بسیاری از لیزرهای دایود، شاهد کاهش مؤثر توان در واحد سطح پوست خواهیم بود. بنابراین تأثیر لیزر برای از بین بردن موهای زائد بسیار کاهش می یابد. بنابراین باید توجه داشت که دیودهای با توان ورودی 600 و 800 وات و توان نوری 100 تا 150 وات را نمی توان در مقاطع بزرگ استفاده کرد.

از سوی دیگر، دیود لیزر DM 808، 2000 وات برق ورودی و 600 وات توان نوری را در سطح مقطع 16 میلیمتر × 16 میلیمتر تولید می کند. بنابراین به جای سه دیود بار لیزری، 6 دیود بار لیزری در هد دستگاه تعبیه شده است که هر یک توان نوری مؤثر 100 وات ایجاد می کند. بنابراین، دستگاه می تواند بدون استفاده از دستگاه کپی نوری، سطح مقطع فوق را کاملاً مؤثر پوشش دهد.

دستگاه نیو فیس لیزر الکس دایود

دستگاه نیو فیس لیزر الکس دایود

خنک کننده

سیستم خنک کننده یکپارچه در دستگاه لیزر الکس دایود توانایی خنک شدن هنگام از بین بردن موهای زائد ایجاد می کند که یکی از عوامل اصلی کاهش درد است. بنابراین با استفاده از سیستم خنک کننده که در این دستگاه تعبیه شده است، گرمای محبوس شده در بافت به سرعت منتقل می شود و از بروز هرگونه عارضه و سوختگی جلوگیری می کند.

طول عمر

یکی دیگر از عوامل مهم که کیفیت ساخت دستگاه لیزر الکس دایود را افزایش می دهد، امکان استفاده آسان از آن و راحتی کار ایمن با آن می باشد. همچنین عمر طولانی هندپیس این دستگاه می تواند بیش از 10 میلیون شات شلیک کند که هزینه درمان را به حداقل می رساند. دیگر انواع دستگاه های لیزر در نهایت می توانند 2 الی 4 ساعت به طور مداوم کار کنند. در حالی که این دستگاه می تواند برای 15 الی 18 ساعت بدون وقفه کار نماید. البته کیفیت دستگاهی که در طول روز بدون توقف کار می کند، بیشتر از دستگاهی است که هر چهار ساعت یکبار باید خاموش شود.

طول موج های دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر دایود الکس دستگاهی مدرن برای از بین بردن انواع موهای زائد است. به عبارت دیگر، امروزه این دستگاه کامل ترین و مؤثرترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد می باشد. دستگاه لیزر دایود الکس با استفاده از سه طول موج به صورت همزمان در یک اپلیکاتور با هدف قرار دادن اعماق بافت های مختلف، به پزشکان و متخصصان این امکان را می دهد که در طول سال، وسیع ترین طیف بیماران و انواع مو را درمان کنند.

دستگاه لیزر دایود الکس

طول موج 755 نانومتر

طول موج 755 نانومتر یا طول موج الکساندرایت، یک طول موج قدرتمند است و انرژی آن به راحتی توسط کروموفور ملانین جذب می شود. این طول موج در دستگاه لیزر الکس دایود برای طیف وسیعی از انواع و رنگ مو به خصوص موهای رنگ روشن و نازک ایده آل می باشد. با نفوذ سطحی بیشتر، طول موج 755 نانومتر با هدف قرار دادن فولیکول مو، مخصوصاً برای موهایی که به صورت سطحی در مناطقی مانند ابروها و بالای لب ها جاسازی شده اند، مؤثر است.

طول موج 808 نانومتر

طول موج 808 نانومتر یک طول موج کلاسیک در دستگاه ‌های لیزر موهای زائد است. این طول موج با نفوذ عمیق، فولیکول مو را با قدرت متوسط، سرعت تکرار بالا و اندازه نقطه بزرگ 2 سانتی ‌متری برای درمان سریع ارائه می‌ دهد. طول موج 808 نانومتر در دستگاه لیزر الکس دایود دارای سطح جذب ملانین متوسطی است که آن را برای پوست‌ های تیره ‌تر ایمن می‌ کند. قابلیت نفوذ متوسط این طول موج به ریشه و فولیکول موهایی که در عمق متوسط بافت پوست قرار دارند، آن را برای برداشتن موهای زائد بازوها، پاها، گونه‌ها و ریش ایده ‌آل می‌ کند.

در واقع این دستگاه با ترکیب فناوری لیزرهای دایود با طول موج 808 نانومتر و لیزرهای با طول موج 755 نانومتر (الکساندریت) شرایطی را ایجاد کرده که بر روی هر 6 نوع پوست قابل‌ استفاده است. دستگاه لیزر الکس دایود با مزایای طول موج الکس را با مزایای لیزر دایود ترکیب می ‌نماید و روش ‌های مهمی را در درمان موهای زائد ارائه می ‌کند.

طول موج YAG 1064

طول موج YAG 1064 با جذب کمتر ملانین مشخص می ‌شود و آن را به یک راه ‌حل متمرکز برای انواع پوست ‌های تیره تبدیل می‌ کند. در عین حال، این طول موج در دستگاه لیزر الکس دایود عمیق ‌ترین نفوذ فولیکول مو را ارائه می‌ کند و به آن اجازه می ‌دهد تا لامپ و پاپیلا را هدف قرار دهد. همچنین با این طول موج می‌ توان موهای عمیقاً فرورفته در مناطقی مانند پوست سر، حفره ‌های بازو و نواحی شرمگاهی را درمان کرد. با جذب آب بالاتر که دمای بالاتری ایجاد می‌ کند، ادغام طول موج 1064 نانومتر، مشخصات حرارتی درمان کلی لیزر را برای مؤثرترین حذف موهای زائد افزایش می ‌دهد.

سیستم های خنک کننده دستگاه لیزر الکس دایود

سیستم‌ های خنک ‌کننده پوست در دستگاه لیزر الکس دایود در طی انجام فرآیند برداشت موهای زائد، برای به حداقل رساندن احساس درد، قرمزی و سوختگی پوست بسیار مهم هستند. زیرا هر چه ریشه مو در قسمت‌ های عمیق بافت پوست قرارگرفته باشد، مدت ‌زمان بیشتری برای پخش شدن گرما لازم است.

در نتیجه برای پخش شدن گرما، با هر بار تابش اضافی، دمای پوست به راحتی افزایش می ‌یابد که ممکن است برای مشتری غیرقابل ‌تحمل باشد. از این رو، سیستم‌ های خنک ‌کننده پوست در دستگاه لیزر الکس دایود این گرمای نهفته را به سرعت از بین می ‌برند و احتمال اثرات سوء ناشی از بیش از حد گرم شدن پوست را به حداقل می ‌رسانند.

همچنین این دستگاه با دفع گرما به ‌طور مؤثر، به شما این امکان را می ‌دهد که هم از انرژی بالا و هم عملکرد سریع استفاده کنید، در حالی که راحتی بیمار را حفظ می ‌نماید.

در نهایت، با تعداد جلسات کمتر به نتیجه مطلوب خواهید رسید. سیستم خنک ‌کننده پوست در دستگاه لیزر الکس دایود یکی از مؤثرترین روش‌ ها برای خنک نگه‌ داشتن سطح پوست می ‌باشد. دستگاه‌های لیزر قدیمی از روش ‌های دیگری برای کاهش دمای پوست در طی عمل لیزر استفاده می‌ کردند. اما این دستگاه مجهز به فناوری خنک ‌کننده تماس یکپارچه (ICC) و خنک‌ کننده ترمو الکتریک (TEC) می ‌باشد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

دستگاه لیزر دایود الکس

خنک ‌کننده تماس یکپارچه (ICC):

فناوری خنک‌ کننده تماس یکپارچه (ICC)، پوست را خنک می ‌کند و خطر سوختگی را به حداقل می ‌رساند. بنابراین این فناوری به نوبه خود به بیماران امکان می ‌دهد که از جریان‌های ارائه‌شده با سطوح قدرت بالاتر، به ‌صورت مکرر و با سرعت بیشتر، ولی در عین حال راحت ‌تر استفاده کنند. در نتیجه، این یک فناوری پایه در دستگاه لیزر الکس دایود است که درمان لیزر موهای زائد را با نتایج عالی برای انواع پوست به ارمغان می ‌آورد.

خنک‌ کننده ترمو الکتریک (TEC): در دستگاه لیزر الکس دایود ماژول خنک‌ کننده TEC با قدرت بالا و مخزن آب بزرگ، به ‌طور مداوم عملکرد خنک کردن پوست را بیش از 15 ساعت تضمین می‌ کند.

هند پیس دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود یک دستگاه لیزر سریع است که دو هندپیس دارد. یکی از هندپیس‌ های لیزر الکس دایود طول موج 808 نانومتر را ارائه می‌ دهد که اشعه ‌های آن می‌ تواند در عمق درم نفوذ کند و سپس ملانین را هدف قرار دهد. هندپیس دیگر لیزر الکس دیود، طول موج 760 نانومتر ارائه می ‌نماید که تمام عملکردهای الکساندرایت را با مزایای دایود ارائه می ‌دهد. بنابراین دستگاه لیزر الکس دایود توانایی درمان بدون درد و آسان‌تر پوست تیره یا موهای نازک ‌تر و روشن ‌تر را دارد.

با توجه به هندپیس‌های قابل ارتقا، لیزر الکس دایود یک دستگاه کاربردی و قدرتمند به حساب می ‌آید که می ‌تواند موهای زائد انواع فتوتایپ ‌ها را سریع، ایمن، مؤثر و بدون درد از بین ببرد. علاوه بر این هندپیس ‌های دستگاه لیزر الکس دایود دارای قدرت بالایی (300W/600W/1000W/1200W) هستند که OEM و ODM را پشتیبانی می ‌کنند. نوار لیزر وارداتی این هندپیس ‌ها بسیار مقرون ‌به ‌صرفه و با کیفیت می ‌باشند. همچنین هندپیس ‌های این دستگاه دارای سیستم نظارت هوشمند دماسنج است. این سنسور دما می ‌تواند دمای سیستم خنک‌ کننده را بین 0 تا 4 درجه سانتی‌ گراد حفظ کند تا از درمان ایمن و راحت اطمینان حاصل شود.

عملکرد سیستم بی تی اس دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر دایود الکس انرژی نوری بسیار کنترل ‌شده ‌ای را به عمیق ‌ترین لایه ‌های پوست ساطع می‌ کند. این دستگاه نوعی دستگاه نیمه‌ هادی است که انرژی الکتریکی را مستقیماً به یک پرتو متمرکز نور و سپس به انرژی گرمایی تبدیل می‌ کند. همچنین دایودهای لیزر می‌ توانند پرتوهای نوری از طیف مادون ‌قرمز تا طیف UV ساطع کنند. آن‌ها با گرم کردن ملانین (رنگ ‌دانه ‌ای که مسئول رنگ پوست است) باعث آسیب موضعی در ناحیه می ‌شوند. در نتیجه سلول‌ های بنیادی موجود در فولیکول مو را از بین می ‌برند، در حالی که آسیبی به سطح پوست وارد نمی‌ کنند.

علاوه بر این، سیستم خنک ‌کننده تماسی یکپارچه دستگاه لیزر الکس دایود هوای خنک را به منطقه مورد نظر وارد می‌ کند تا از آسیب سوختگی یا درمان بیش از حد جلوگیری نماید. تنها در یک جلسه درمان، فولیکول مو توانایی خود را برای رشد موهای جدید از دست می ‌دهد. با گذشت زمان، ناحیه تحت درمان صاف ‌تر و عاری از موهای ناخواسته می ‌شود.

کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود در چه قسمت‌ هایی است؟

حذف درازمدت موهای زائد یک مسئله قدیمی و به‌خصوص چالش‌برانگیز است. روش حذف موهای زائد با دستگاه لیزر الکس دایود از آخرین فناوری برای ارائه یک راه ‌حل مؤثر جهت حذف موهای استفاده می‌ کند. این دستگاه با استفاده از طول موج ‌های مختلف به ‌طور مؤثر به فولیکول ‌های مو آسیب می‌ رساند و در عین حال از آسیب به پوست اطراف آن جلوگیری می ‌کند. اما کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود فقط به حذف موهای زائد محدود نمی ‌شود.

انواع کاربردهای لیزر الکس دایود در درمان بیماری ‌های پوستی، شامل درمان خا‌ل‌ های عروقی، درمان پسوریازیس، درمان آکنه و جای زخم، درمان لکه ‌های بارداری، درمان التهاب پوست، درمان کک ‌و مک، درمان عارضه ‌های پوستی ناشی از جذام، جای زخم و سوختگی، رفع مو های زائد در چند جلسه، برداشتن عروق ورید عنکبوتی روی صورت و بدن، جوان ‌سازی پوست، رفع چین ‌و چروک و سفت کردن پوست، پاک کردن تتو و رنگ‌ دانه درمانی، لاغری و فرم‌ دهی بدن، لیفتینگ صورت و برداشتن اسکار می ‌باشد.

فرق دستگاه لیزر الکس دایود با سایر دستگاه‌ های لیزر [جهت حذف مو

دستگاه ‌های لیزر موهای زائد با تابش پرتوهای ضربان‌ دار نور برای آسیب رساندن به فولیکول مو استفاده می ‌شوند تا از رشد موهای ناخواسته در آینده جلوگیری کنند. پنج نوع مختلف دستگاه لیزر موهای زائد حرفه‌ ای عبارتند از: دستگاه لیزر الکساندرایت، دستگاه لیزر الکس دایود، دستگاه لیزر ND Yag، دستگاه تراپی نور پالس شدید (IPL) و دستگاه لیزر روبی.

دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت برای افرادی با پوست روشن و موهای تیره مناسب است. این دستگاه یکی از سریع ‌ترین دستگاه ‌های رفع موهای زائد می ‌باشد، اما می ‌تواند در افرادی که پوست تیره دارند، هیپوپیگمانتاسیون ایجاد کند. دستگاه الکساندرایت یکی از محبوب ‌ترین دستگاه‌ های رفع موهای زائد است.

مقایسه دستگاه لیزر الکس دایود و الکساندرایت

دستگاه لیزر الکس دایود نسبت به دستگاه الکساندرایت طول موج نور بیشتری تولید می ‌کند و به عمق پوست نفوذ می ‌نماید. این دستگاه برای استفاده در افرادی با پوست زیتونی یا تیره‌ تر که موهای قهوه ‌ای یا مشکی دارند به دلیل سطح نفوذ، مؤثر است. لیزر الکس دایود بر روی وسیع ‌ترین طیف افراد با انواع پوست و رنگ مو قابل استفاده می ‌باشد.

دستگاه‌ لیزر روبی

برخلاف دستگاه لیزر الکس دایود و الکساندریت، دستگاه‌ های لیزر روبی برای استفاده در افراد با پوست روشن، ایمن نیستند. زیرا طول‌موج نور این نوع دستگاه‌ می‌ تواند باعث تیره شدن پوست شود. البته این دستگاه نسبت به اکثر دستگاه ‌های رفع موهای زائد، درد کمتری دارد و معمولاً در نواحی کوچکی از پوست استفاده می ‌شود. دستگاه لیزر روبی دارای قدیمی‌ ترین نوع تکنولوژی لیزر موهای زائد است.

دستگاه لیزر IPL

دستگاه لیزر IPL همانند دستگاه لیزر الکس دایود چندین طول موج نور را به پوست ساطع می ‌کند و فولیکول‌های مو را در سطوح مختلف هدف قرار می ‌دهد. این دستگاه می ‌تواند مناطق وسیعی از پوست را در مدت ‌زمان کوتاه ‌تری نسبت به سایر دستگاه‌ ها پوشش دهد. دستگاه لیزر IPL برای اکثر انواع پوست بی ‌خطر است، اما به ‌اندازه سایر دستگاه ‌ها روی موهای رنگ روشن مؤثر نیست.

دستگاه‌ لیزر ND Yag

دستگاه‌ های لیزر ND Yag دو نوع مختلف نور تولید می ‌کنند. یک نور فولیکول‌ های مو را در زیر سطح پوست هدف قرار می ‌دهد، در حالی که نور سبز دیگری به فولیکول ‌های نزدیک به سطح پوست نفوذ می‌ کند. این دستگاه برای افرادی که پوست تیره دارند بی‌خطر است.

قیمت دستگاه لیزر الکس دایود

قیمت دستگاه لیزر الکس دایود از مواردی است که در هنگام تصمیم‌ گیری برای خرید این دستگاه، باید مورد توجه قرار گیرد. قیمت این دستگاه به عوامل زیادی مانند نوع لیزر مورد استفاده، قدرت و فناوری خنک‌ کننده مورد نظر، توان اپتیکی دستگاه، طول عمر هندپیس و کیفیت ساخت دستگاه بستگی دارد. همچنین قیمت‌ ها می ‌تواند بر اساس کارخانه سازنده و برند، گارانتی، تعداد شات و طول موج، هزینه حمل‌ و نقل، تجهیزات ارائه‌ شده با دستگاه و روش پرداختی که مشتری انتخاب می‌ کند، مشخص شود.

دستگاه لیزر الکس دایود مانند بسیاری از تجهیزات دیگر برای کلینیک درمانی و زیبایی، یک سرمایه‌ گذاری مالی قابل ‌توجه است. این دستگاه در مقایسه با دیگر دستگاه ‌های لیزر، ارزان ‌تر می‌ باشد. قیمت آن در بازه ‌ای بین 50،000 دلار تا 200،000 دلار است که آن را به یک دارایی بسیار مهم برای یک کسب‌ و کار تبدیل می ‌کند.

اگرچه قیمت دستگاه لیزر الکس دایود مبلغ قابل‌ ملاحظه و چشمگیری است، اما سودآوری آن برای کلینیک درمانی و زیبایی پوست به اندازه ‌ایی می ‌باشد که خرید آن را نسبتاً مقرون ‌به‌ صرفه می ‌نماید. البته به طور کلی، خرید دستگاه لیزر الکس دایود به دلیل مناسب بودن آن برای درمان افراد مختلف با رنگ پوست و مو و نوع مو متفاوت، بسیار مقرون ‌به‌ صرفه می‌ باشد و طیف وسیعی از مشتریان را می‌ تواند در بر بگیرد.

نمایندگی‌ های فروش دستگاه لیزر الکس دایود

معمولاً نمایندگی‌ های مجاز فروش دستگاه لیزر الکس دایود به صورت مستقیم، برندهای معتبر را از تولیدکنندگان یا به ‌صورت واسطه از واردکنندگان این دستگاه لیزر تهیه می ‌نمایند. مشتریان می ‌توانند پس از خرید لیزر الکس دایود از این نمایندگی ‌ها، خدماتی برای نصب، راه‌اندازی، تعمیر و تعویض قطعات و سایر خدمات پس از فروش دریافت کنند.

همچنین به دلیل بالا بودن قیمت این دستگاه، امکان دارد نمایندگی ‌های فروش شرایط فروش اقساطی را به مشتریان خود ارائه دهند. بنابراین نکته حائز اهمیت برای خرید دستگاه لیزر الکس دایود این است که نمایندگی‌ های فروش  این دستگاه، مراکز معتبری باشند. زیرا در غیر این صورت مشتریان نمی‌ توانند از اصل بودن دستگاه، قطعات تعویضی پس از تعمیر و سایر خدمات آن‌ ها اطمینان حاصل کنند.

راه‌های خرید دستگاه لیزر الکس دایود

قبل از تصمیم به خرید دستگاه لیزر الکس دایود(ALEX DIODE) متخصصان کلینیک درمان و زیبایی پوست باید جمعیت مشتریان خود را بشناسند تا ببینند چه نوع درمان‌هایی برای آن‌ ها مناسب ‌تر است. معمولاً مشتریان جوان‌ تر به‌منظور حذف موهای زائد و مشتریان بالغ ‌تر برای جوان‌ سازی پوست صورت و کاهش چروک ‌ها مراجعه می ‌نمایند. نوع پوست مشتری نیز باید در نظر گرفته شود. پس از دسته‌ بندی مشتریان خود، نوبت به انتخاب روش درمانی مناسب برای نیازهای آن می‌ رسد. برای لیستی از محبوب‌ ترین روش ‌های لیزر امروزی، روش ‌های برتر درمان لیزر را بررسی نمایید. همچنین متخصصان کلینیک درمان و زیبایی پوست باید در هنگام خرید دستگاه لیزر الکس دایود انتظارات خود را از این دستگاه لیزر مشخص کنند.

افراد می ‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی ‌های لیزر الکس دایود یا از طریق سایت، محصول موردنظر خود را خریداری کنند. خرید حضوری به مشتریان این امکان را می ‌دهد از نزدیک محصول موردنظر خود را بررسی نمایند. اما افراد برای خرید آنلاین دستگاه لیزر الکس دایود می ‌توانند اطلاعات موردنیاز خود را از مشاوران شرکت‌ های توزیع ‌کننده دریافت کنند. بهتر است مشتریان قبل از خرید دستگاه لیزر، سؤالاتی در رابطه با گارانتی و خدمات پس از فروش بپرسند.

تعیین بودجه در هنگام خرید دستگاه لیزر الکس دایود امر بسیار مهمی می ‌باشد. زیرا به مشتریان کمک می‌ کند تا جستجوی خود را محدود کنند و از هدر رفتن زمان خود برای تحقیق در مورد دستگاه‌ های بسیار گران‌ قیمت جلوگیری ‌نمایند.

به طور کلی، هنگامی‌که افراد دستگاه لیزر موردنظر خود را انتخاب کردند، توجه به جزییات آن دستگاه ازجمله: قیمت و نحوه پرداخت آن، نحوه و هزینه ارسال دستگاه، نو بودن یا دست‌دوم بودن دستگاه و گارانتی دستگاه در هنگام خرید بسیار ضروری است.

خدمات و گارانتی دستگاه لیزر الکس دایود

ضمانت‌نامه: همان ‌طور که می‌ توانید تصور کنید، تعمیر دستگاه لیزر الکس دایود می ‌تواند پرهزینه باشد. فقط یک خرابی می‌تواند تا 3000 دلار هزینه قطعات و کار بدون گارانتی داشته باشد. هنگام بررسی گزینه ‌های گارانتی، دو سوال مهم وجود دارد که باید مشتری بپرسد؟ 1) اگر تجهیزات من خراب شود، آیا یک شرکت محلی وجود دارد که بتواند تعمیرات را مدیریت کند یا باید آن را به کارخانه ارسال کنم. 2) آیا نمایندگی ‌های فروش دستگاه، کمک ‌هزینه ‌ای برای تعمیر آن در اختیار مشتریان قرار می ‌دهند؟

نسخه‌ی نمایشی: هیچ ‌کس نباید دستگاه لیزر الکس دایود را بدون آزمایش قبلی خریداری کند. در طول فرآیند خرید، مشتریان می‌ توانند نسخه نمایشی از نحوه کار این دستگاه را ببینند. از آنجایی که لیزر زیبایی یک سرمایه‌ گذاری بزرگ است، بسیار مهم می ‌باشد که مشتریان مطمئن شوند این تجهیزات برای نیازهای آنها مناسب هستند.

آموزش کار با دستگاه لیزر:

برخلاف تصور رایج، برای تبدیل‌شدن به یک اپراتور لیزر زیبایی، نیازی به داشتن پیشینه پزشکی نیست اما با توجه به قدرت بالای دستگاه لیزر الکس دایود یک تکنسین اگر آموزش مناسبی ندیده باشد، ممکن است پوست مراجعه ‌کننده را بسوزاند یا زخمی کند. با توجه به رشد صنعت، اکنون اکثر تولیدکنندگان دستگاه‌ های لیزر به مشتریان خود به مدت نیم تا یک روز کامل آموزش می‌ دهند. اگرچه این زمان برای تسلط بر استفاده مؤثر از تجهیزات لیزر کافی نیست، اما اغلب فروشندگان از آن برای جذب مشتری بیشتر استفاده می‌ کنند.

سخن آخر

دستگاه لیزر الکس دایود به عنوان یکی از کامل ‌ترین و مدرن ‌ترین تجهیزات در مراکز درمانی و زیبایی پوست به‌ منظور حذف موهای زائد مورداستفاده قرار می ‌گیرد. این دستگاه با استفاده از اشعه ‌های نور با سه طول‌ موج مختلف برای طیف وسیعی از نوع و رنگ موها مناسب است. علاوه بر حذف مو، این دستگاه کاربردهای دیگری در جوان‌ سازی، رفع چین‌ و چروک و خال و درمان ضایعات عروقی دارد. همچنین این دستگاه به دلیل استفاده از طول‌ موج ‌های مختلف و مجهز بودن به سیستم ‌های خنک‌کننده، بسیار متفاوت از دیگر انواع دستگاه‌ های لیزر در نظر گرفته می ‌شود.

5/5 - (29 امتیاز)