لیزر زیبایی

آشنایی با دستگاه دایود لیزر ۲۰۲۱ | بهترین مدل انواع لیزر ۲۰۲۱

آشنایی با دستگاه دایود لیزر 2021

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

آشنایی با دستگاه دایود لیزر ۲۰۲۱

آشنایی با دستگاه الکس دایود لیزر ۲۰۲۱ . آیا رشد بیش از حد موهای زائد دارید؟ ممکن است این نگرانی بسیاری از خانم های جوان باشد که آن را تجربه کرده اند.

در حقیقت، در جاهایی که موها به وضوح قابل مشاهده هستند، مانند صورت، دستها و پاها، لیزر درمانی می تواند راه حل مناسبی برای حذف موهای زائد شما باشد که این روش، سریع کار می کند و بسیار موثر است.

فقط با چند روش درمانی بدون درد و بی خطر، می توانید موهای زائد خود را حذف کنید. قرن هاست که زنان به دنبال راه هایی برای از بین بردن موهای بدن هستند. امروزه لیزر موهای زائد با استفاده از جدیدترین تکنیک های از بین بردن موهای زائد امکان پذیر است.

در این راستا به منظور آشنایی بیشتر با این دستگاه، می خواهیم بدانیم دستگاه دایود لیزر چیست و چه کاربردی دارد؟

آشنایی با دستگاه  دایود  لیزر 2021

نکات قابل توجه در آشنایی با دستگاه دایود لیزر

آشنایی با دستگاه دایود لیزر ۲۰۲۱ .همان طور که می دانید، در دهه هفتاد کشف شد که نور لیزر، برای درمان و بهبود باز شدن رگ ها استفاده می شود، همزمان به این نتیجه رسیدند که این عامل، می تواند باعث کاهش رشد مو هم شود.

تحقیقات علمی نشان داده است که دستگاه دایود لیزر بهترین نتایج درمانی را برای از بین بردن دائمی موهای زائد دارد. این آخرین فناوری است که برای انواع پوست مناسب است. درمان با لیزر دیود تقریباً بدون درد است. روش درمانی با استفاده از لیزر دیود به ویژه برای انواع پوست از جمله پوست تیره تا خیلی تیره مناسب است.

برخلاف نوری که برای درمان استفاده می شود، نور لیزر دارای یک طول موج است، بنابراین با خروجی بیشتر می تواند به ریشه هایی برسد که در عمق پوست نیز قرار دارند. مهم ترین ویژگی های نور لیزر طول موج بی نظیر نور و غلظت انرژی خوب آن است که موجب شده در حذف موهای زائد موثر باشد.

لیزرهایی که برای از بین بردن موهای دائمی استفاده می شوند، از نوعی نور استفاده می کنند که توسط رنگدانه مو جذب می شود. این باعث گرم شدن انتخابی فولیکول های مو در اعماق پوست می شود.

در کسری از ثانیه دستگاه دایود لیزر انرژی خود را ارائه می دهد. آزاد شدن انرژی کوتاه مدت، برای از بین بردن فولیکول مو لازم است و به قدری کوتاه است که به ساختارهای اطراف پوست و لایه بالایی پوست، آسیب نمی رساند.

هم چنین، یک سیستم خنک کننده منحصر به فرد، در هنگام آزاد شدن انرژی لیزر دیود از پوست محافظت می کند. در واقع مو در سه مرحله رشد می کند:

  • مرحله آناژن
  • مرحله کاتاژن
  • فاز تلوژن

در مرحله آناژن، مو شروع به رشد کردن می کند. در طول مرحله کاتاژن، رشد و تشکیل رنگدانه متوقف می شود و مو فقط از فولیکول مو خارج می شود. فاز تلوژن ادامه مرحله متوقف شدن رشد مو است. موهای نازک، نور کافی را جذب نمی کنند و نمی توانند به طور موثر درمان شوند؛ بنابراین شما به چندین روش درمانی نیاز خواهید داشت.

برای بهترین نتیجه، شما به طور متوسط ​​به ۵ درمان ۸ تایی نیاز دارید. این اثر را بعد از ۲ تا ۴ هفته مشاهده خواهید کرد؛ بنابراین شما می توانید با استفاده از دستگاه دایود لیزر درمان خود را شروع کنید و به بهبودی و نتیجه موثر برسید.

آشنایی با دستگاه  دایود  لیزر 2021

مراقبت های لازم در حین استفاده از دستگاه دایود لیزر

بهتر است ۴ هفته قبل و در طول دوره درمان با استفاده از دستگاه لیزر دایود، آفتاب نگیرید. در صورت قرار دادن در مناطق تحت تابش نور خورشید، در تابستان یا انجام ورزش های زمستانی باید پوست خود را با لباس بپوشانید یا از ضد آفتاب بیش از ۳۰ SPF استفاده کنید. از مهم ترین انواع طول موج های به کار رفته در دستگاه دایود لیزر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۷۵۵ نانومتر: برای موهای کم رنگ و نازک مناسب است، این طول موج برای از بین بردن موهای ابرو هم مناسب است.

۸۰۸ نانومتر: تقریباً برای همه انواع مو مناسب است، می تواند موهای قسمت های مختلف بدن را از بین ببرد و باعث از بین بردن سریع و دائمی موهای زائد بدن می شود.

۱۰۶۴ نانومتر: برای از بین بردن موهای تیره مناسب است. این طول موج بر روی مناطق درمانی مانند پوست سر، زیر بغل، خط ناف و غیره تمرکز دارد.

اصل کار دستگاه دیود لیزر

آشنایی با دستگاه دایود لیزر ۲۰۲۱ . دستگاه لیزر دیود، یکی از پرکاربردترین و اثرگذارترین دستگاه لیزر موهای زائد است که امروزه موجود است و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بیشماری هم دارد. اصل کار این دستگاه این است که سیستم شامل پرتوی نور و گرمای غلیظ است که به فولیکول های مو هدایت می شود؛

بنابراین می تواند به ملانین موجود در مو نفوذ کند و باعث حذف موهای زیرین پوست شود. این رنگدانه انرژی لیزر را جذب می کند و از بین می رود تا مانع رشد مو در فولیکول های موی شود.

انرژی لیزر به سمت این فولیکول ها هدایت می شود و همزمان پوست اطراف را از آسیب محافظت می کند. طول موج های مختلف لیزر می تواند به اعماق مختلف پوست نفوذ کند و باعث حذف کامل موهای زائد شود.

  • ویژگی های دستگاه حذف موی دائمی لیزر دیود

عملا روشی بدون درد است که در آن فرد احساس هیچ گونه درد و ناراحتی ندارد.

سابقه ایمنی آن ثابت شده است، لذا از این جهت، خیال افراد را برای استفاده، راحت تر کرده است.

دارای سیستم خنک کننده است تا به پوست آسیب نرسد و موجب می شود پوست دارای هیچ گونه التهاب و زخمی نشود.

برای انواع موها مناسب است، لذا طبق گسترده ای از افراد می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

زمان درمان را کوتاه می کند.

به راحتی قابل حمل است.

آشنایی با دستگاه  دایود  لیزر 2021

نتیجه گیری:

استفاده از دستگاه لیزر دیود مثل پرطرفدارترین دستگاه لیزر پلاتینیوم در تهران یک روش پرطرفدار برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت است. استفاده از مناسب ترین طول موج لیزر بسیار مهم است، زیرا بر عمق درمان و جذب ملانین تأثیر می گذارد.

سه لیزر موهای زائد که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند، دارای طول موج خاصی هستند: ۷۵۵ نانومتر، ۸۱۰ نانومتر و ۱۰۶۴ نانومتر که هر کدام بسته به انواع خاصی از ویژگی های پوست و مو، مورد استفاده قرار می گیرند و هر کدام اثر بخشی خاص خود را دارند که باید بسته به تجویز پزشک استفاده گردند.

اطلاعات بیشتر  همه چیز درباره دستگاه لیزرIPL | مزایا، معایب و مشخصات آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا