لیزر زیبایی

رفع موهای زائد با استفاده از لیزر بروز ۲۰۲۱ | لیزر ۲۰۲۱ عالی برای رفع موهای زائد بدن و دست

رفع موهای زائد با استفاده از لیزر بروز 2021

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

رفع موهای زائد با استفاده از لیزر بروز ۲۰۲۱

رفع موهای زائد با استفاده از لیزر بروز ۲۰۲۱.در صورتی که روش های نظیر شیو مو با تیغ یا اصلاح با موم، از شیوه های شناخته شده رفع موهای زائد هستند ولی عمده ترین فرق آن با حذف موهای زائد توسط لیزر در این است ‌که، انجام عمل لیزر می تواند مو را به صورت همیشگی از بدن حذف نماید.

بدین جهت برای رسیدن به اهداف زیبایی شناختی یا بهداشتی، برطرف نمودن موهای ناخواسته در طی سال های اخیر به یک الزام تبدیل شده است. در بین شیوه های متنوع از بین بردن موهای ناخواسته، لیزر در کل دنیا شناخته شده است.

آقایان و بانوان به صورت قابل توجهی از این روش جهت از بین بردن موهای اضافی بدن خود به منزله راهکاری مطمئن ، اثربخش و همیشگی استفاده می کنند. از بین بردن موهای زائد به وسیله لیزر یک روش ثابت شده است.

اینکه برای انجام این عمل بایستی به کجا رجوع کرد و چه کسی باید این کار را انجام دهد، خیلی حائز اهمیت است چرا که تاثیر بسزایی در نتیجه آن دارد. برآیند بکارگیری از یک نوع سیستم می تواند با توجه به مکانی که شما آن را اخذ و بکار برده اید کاملا متمایز باشد.

بهتر است همانند کلیه عمل های زیبایی، حتما برای رفع موهای زائد خود به یک کلینیک مطمئن مراجعه نمایید تا در آینده دستخوش مشکلات متعددی نشوید.

نحوه آماده سازی خود جهت رفع موهای زائد توسط لیزر

رفع موهای زائد با استفاده از لیزر بروز 2021

برای رفع موهای زائد بایستی خود را آماده کرد ولی به چه صورت؟ با ما همراه باشید تا با نحوه آماده سازی پوست برای از بین بردن موهای زائد آشنا شوید.

•۴هفته پیش از لیزر: حذف مو با موچین یا اپیلاسیون را قطع کنید.

هر نوع راهکار از بین بردن مو که حاوی کندن مو از بیخ می شو،د بایستی دست کم ۴ هفته پیش از جلسه درمانی با لیزر متوقف شود. این موارد حاوی اپیلاسیون، بند انداختن، بکارگیری موچین و… میباشد. علت این مسئله در این است که اشعه هایی که جهت برطرف نمودن مو با این عمل بکار برده می شوند، ملانین را در ریشه های مو مورد هدف قرار می دهند.

در نهایت اگر ریشه مو وجود نداشته باشد، انجام لیزر به صورت ایده آل نمیباشد. امکان دارد تصور کنید که تنها چند روز طول می کشد تا موها مجدد رشد کنند ولی پروسه ی رشد مو حقیقتا خیلی بیشتر زمان نیاز دارد تا مجدد رشد نماید.

•۱ ماه پیش از جلسه لیزر: از سفید نمودن موها پیشگیری نمایید.

در حالتی که موهای تیره خود را به صورت مرتب سفید می کنید، چنانچه دوست دارید برآیند حاصل از این عمل را ببینید، بایستی یک ماه قبل از رفع موهای زائد توسط لیزر از انجام این کار اجتناب نمایید.

لیزرها جهت مورد هدف قرار دادن رنگدانه تیره و سلول های بنیادی مو طراحی شده اند، بدین جهت آنها بر روی موهای بلوند، قرمز و خاکستری اثربخشی چندانی ندارند.

سفید نمودن مو سبب می شود که، لیزر برای از بین بردن موهای زائد تاثیر گذار نباشد.

•۲هفته پیش از جلسه لیزر: دوری کردن از نور آفتاب

یکی از روش های آماده سازی پوست جهت رفع موهای زائد توسط لیزر، دوری نمودن از نور خورشید دو هفته قبل از انجام این عمل است.

این مسئله به این علت است که برنزه شدن امکان ایجاد عوارض احتمالی نظیر تغییر رنگ پوست را افزایش می دهد. در نهایت شما نیز بایستی از صندلی های برنزه، اسپری برنزه و هر وسیله ای که جهت برنزه شدن پوست شما بکار برده می شود دوری کنید.

•۳ روز پیش از جلسه درمانی: از بکارگیری داروهایی که در زیر اشاره خواهیم کرد، پرهیز نمایید.

برخی از دارو ها امکان دارد حساسیت پوستی را تشدید کنند و دست کم بایستی ۳ روز قبل از قرارگرفتن در معرض لیزر، مصرف آنها را باید متوقف کنید. دارو های ضد آکنه این حساسیت را افزایش می دهد که عبارتند از:

آسپرین

ویتامین E

دیفرین

رتینول و رتینوئید

تازوراک

هیدروکینون

محصولات آلفا هیدروکسید

محصولات بتا هیدروکسی

•۲۴ ساعت پیش از انجام لیزر: اصلاح موها با تیغ

یک روز پیش از شروع جلسه درمانی با لیزر، بایستی موهای بخش مورد نظر با تیغ اصلاح شوند. لیزر به صورت مطلوبی بر روی موهای شیو شده اثر می گذارد چرا که سلول های بنیادی، پرتو لیزر را بهتر جذب می کنند.

شیو نکردن مو سبب ممانعت از رسیدن اشعه لیزر به ریشه مو می شود چرا که موهای بلند، تمام نیروی لیزر را به خود جذب می کند. همانطور که شیو کردن مو ریشه مو را از بین نمی برد. در نهایت لیزر رفع موهای زائد می تواند، ملانین موجود در ریشه مو را مورد هدف قرار دهد و سلول بنیادی آن را نابود کند.

•روز لیزر: استفاده نکردن از هر محصول آرایشی بر روی پوست

یکی دیگر از روش های آماده سازی جهت رفع موهای زائد به وسیله لیزر، بکار نگرفتن مواد آرایشی در روز انجام لیزر است. پوست را بایستی پیش از اینکه لیزر کنید با آب و صابون تمیز بشویید.

این کار باعث میشود هر محصول آرایشی را که استفاده کرده اید، از بین ببرد و سبب می شود لیزر موهای زائد بصورت اثربخشی انجام پذیرد. بعضی از محصولاتی که بایستی از روی پوست پاک شوند عبارتند از:

لوسیون

عطر

آرایش

رئودورانت

داروهای ضد آکنه

پماد

پیش از اینکه به جلسه درمانی خود بروید بهتر است آماده شوید و مواردی که لازم است را انجام دهید .

آیا رنگ پوست می تواند در لیزر جهت رفع موهای زائد تاثیر گذار باشد؟

رفع موهای زائد با استفاده از لیزر بروز 2021

یکی از موارد مهمی که بر روی رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر بروز ۲۰۲۱ توسط اثر بخش است، رنگ پوست می باشد.

•لیزر پوست سفید

تلفیق موهای تیره و پوست روشن کاندیدای مناسبی جهت لیزر موهای ناخواسته است. چرا که رنگ مو و پوست بیشترین اختلاف رنگ را دارند و اشعه های لیزر در بازشناسی و مورد هدف قرار دادن ملانین مو صحیح تر عمل می کنند.

امکان دارد اشخاصی که پوست و موی روشن دارند به نتیجه ایده آلی در این عمل نرسند،چرا که امواج لیزر در تشخیص ملانین مو ضعیف تر عمل می کند.

•لیزر موهای زائد پوست تیره

در این حالت به دلیل شباهت رنگ پوست با رنگ مو های ناخواسته، اشعه لیزر به آسانی نمی تواند، ملانین را تشخیص و هدفگیری نماید.

انتخاب سیستم مناسب جهت رفع موهای زائد در پوست های خیلی تیره یا روشن از اهمیت بسزایی برخوردار است که میتواند شما را به نتیجه ایده آلی برساند.

اگر نیاز به دستگاه لیزر پرتوان دارید، می توانید با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم پرقدرت برای سالن زیبایی خود مشتریان بی شماری را پذیرا باشید.

اطلاعات بیشتر  آشنایی با دستگاه دایود لیزر 2021 | بهترین مدل انواع لیزر 2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا