لیزر زیبایی

صفر تا صد رفع مو با دستگاه دایود لیزر | عملکرد دایود لیزر

صفر تا صد رفع مو با دستگاه دایود لیزر

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

صفر تا صد رفع مو با دستگاه دایود لیزر

صفر تا صد رفع مو با دستگاه دایود لیزر . سیستم جدید حذف موهای زائد با لیزر دیود، به طور خاص برای از بین بردن سریع و راحت موهای زائد طراحی شده است. این یک سیستم پیشرفته و نسل جدید است که با تمام رنگ پوست کار می کند.

این یک روش ایمن و موثر برای از بین بردن موهای زائد است که تقریباً در تمام قسمت های بدن انجام می شود. با استفاده از پالس های ملایم انرژی لیزر، این روش درمانی بدون درد، به آرامی فولیکول های موی هدف را گرم می کند تا جایی که دیگر قادر به تولید موهای جدید نیستند.

در این راستا به منظور آشنایی بیشتر با این سیستم، لازم است بدانیم صفر تا صد کار رفع موهای زائد با دستگاه لیزر دایود چگونه است و شامل چه مواردی می باشد؟

صفر تا صد کار رفع موهای زائد با دستگاه دایود لیزر

نکات قابل توجه در بررسی رفع موهای زائد با دیوایس دایود لیزر 

نسل جدید سیستم رفع موهای زائد با دستگاه لیزر دایود بر روی تمام رنگ موها و تمام رنگ های پوست کار می کند. IPL در حذف موهای ضخیم و رنگ پوست تیره بی اثر است، گرچه می تواند تعدادی از بیماری های پوستی را درمان کند، اما همانند لیزر دایود، خیلی کارایی موثری ندارد. از مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه لیزر دایود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روی همه رنگ پوست کارایی بالایی دارد.

با استفاده از آن، به اپیلاسیون نیازی نیست

قابل استفاده در تمان نقاط بدن

در حقیقت این سیستم، یک انتخاب بسیار موثر برای کاهش موهای زائد بدون درد است. این دستگاه لیزر برای افزایش عملکرد خود مثل دستگاه لیزر تیتانیوم ، از سیستم خنک کننده استفاده می کند تا در حین لیزر، فرد درد قابل توجهی را حس نکند.

سال هاست که لیزرها با خیال راحت و با موفقیت زیادی، در بسیاری از زمینه های پزشکی استفاده می شوند. لیزرها و اخیراً سیستم های شدت پالس نور (IPL) اکنون به طور فزاینده ای به عنوان یک روش ایمن و موثر در از بین بردن مو استفاده می شوند.

صرف نظر از نوع لیزر مورد استفاده، در ابتدا نور به سطح پوست تابیده می شود. این نور توسط رنگدانه موجود در ساقه مو جذب می شود، در آنجا موها را گرم می کند و از بین می برد. اگر مو در مرحله رشد باشد (آناژن)، گرما به پایین ساقه مو به قاعده فولیکول و سلول های زایای پوشاننده ساقه فولیکول منتقل می شود و باعث تخریب آنها می شود.

موهایی که در مرحله رشد هستند، دیگر تمایل به رشد ندارند. سایر فولیکول ها که به طور فعال رشد نمی کنند، ممکن است موهای جدید تولید کنند. این فولیکول ها باید در مرحله رشد هدف قرار بگیرند تا آسیب به فولیکول ها را ایجاد کنند.

صفر تا صد کار رفع موهای زائد با دستگاه دایود لیزر

عوامل موثر در رفع موهای زائد با دیوایس لیزر دایود

سیستم رفع موهای زائد با دستگاه لیزر دایود، جدیدترین دستگاه پیشرفته در سیستم های لیزر موهای زائد است. از یک پرتو نور با کانونی باریک، برای هدف قرار دادن مناطق خاصی از بدن، در پوست استفاده می کند. لیزرهای دیود، عمیق ترین سطح نفوذ را ارائه می دهند که موثرترین نتیجه را پس از درمان دارند.

این فناوری لیزر به طور انتخابی مکان های هدف را گرم می کند، در حالی که بافت اطراف آن را بدون آسیب می گذارد. با آسیب رساندن به ملانین موجود در فولیکول های مو و ایجاد اختلال در رشد مو، موهای زائد را حذف می کند و به این ترتیب عملکرد و کارایی موثر را به خوبی ایفا می کند.

  • نتایج بالینی اثبات شده

ثابت شده است که فناوری دیود در مطالعات بالینی مختلف موثر است. از مهم ترین کاربردهای استفاده از سیستم رفع موهای زائد با دستگاه لیزر دایود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

قابلیت استفاده در تمام نقاط بدن

با استفاده از این سیستم لیزر، مشتریان می توانند قسمت های خاصی از بدن را که می خواهند تحت درمان قرار گیرند را انتخاب کنند. مناطق شامل صورت، گردن، شانه ها، زیر بغل، پشت، پاها و موارد دیگر است. پزشک شما در محل مورد نظر شما درمان را شروع می کند و موجب رضایتمندی شما می شود.

درمان راحت

برخلاف سایر سیستم های لیزر موهای زائد، با استفاده از سیستم رفع موهای زائد با دستگاه لیزر دایود شما دیگر نگرانی زیادی در رابطه با درد حین لیزر ندارید، چرا که بدون هیچ گونه درد و ناراحتی، لیزر روی پوست شما قرار می گیرد و موجب حذف موهای زائد در بدن شما می شود.

از لیزر دیود می توان با فناوری خنک کننده استفاده کرد، این امر باعث افزایش سطح راحتی در بیمار می شود. احساس سوزن سوزن شدن فقط زمانی ایجاد می شود که لیزر فولیکول های مو را در نقاط مورد نظر بسوزاند.

اگر قصد درمان نواحی حساس بدن خود را دارید، ابتدا از پزشک خود یک کرم بی حس کننده بخواهید. بعد از جلسه لیزر درمانی، می توانید از یک لوسیون تسکین دهنده برای خنک سازی پوست خود استفاده کنید.

مقرون به صرفه این فرایند

امروزه بسیاری از کلینیک های پوست و زیبایی درمان های متعددی را برای حذف موهای زائد ارائه می دهند که هزینه زیادی را شامل نمی شود. یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های موردنظر برای لیزر موهای زائد، دستگاه لیز دایود است که بسیار برتر از سایر سیستم های لیزر است.

این امر عمق نفوذ لیزر و نتایج سریعتر درمان را ارائه می دهد. درحقیقت، برای لیزر موهای زائد خود سعی کنید در ابتدا با کارشناس درمانی یا پزشک متخصص خود مشورت کنید و سپس اقدام به لیزر درمانی کنید.

نتیجه گیری:

امروزه خدمات فراوانی برای لیزر موهای زائد صورت می گیرد، یکی از گزینه های پرطرفدار در این حوزه، سیستم رفع موهای زائد با دستگاه لیزر دایود است که موجب می شود افراد با خیالی آسوده به حذف موهای زائد خود بپردازند.

همان طور که می دانید، موهای زائد می تواند برای زنان و مردان مشکل ساز شود، اما به راحتی با لیزر قابل درمان است، لذا سعی کنید با خونسردی کامل و بدون هیچ گونه نگرانی، به درمان خود ادامه دهید. صحبت با پزشک خود قبل از لیزر درمانی می تواند به بهبود نتایج شما کمک شایانی کند.

اطلاعات بیشتر  انواع دستگاه هیدرودرم زیبایی بعلاوه قیمت 5 دستگاه هیدرودرم زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا