لیزر زیبایی

نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب | لیزر پوست برنزه با ایمنی بیشتر

نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب

نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب.همان طور که می دانید، امروزه تنوع استفاده از دستگاه های پیشرفته لیزر افزایش پیدا کرده و این امر موجب شده افراد، کمی در انتخاب خود سردرگم شوند.

از آن جایی که تنوع رنگ پوست در افراد مختلف، متفاوت است، لذا این امر موجب شده استفاده از لیزر، بسته به رنگ پوست، عملکرد و کارایی موثری داشته باشد.

به عنوان مثال، پوست های روشن نسبت به پوست تیره و برنزه، به عملکرد لیزر بیشتر واکنش نشان می دهند، درنتیجه در اینجا به منظور آگاهی و شناخت بیشتر این سیستم، می خواهیم بدانیم نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب چیست و شامل چه مواردی است؟

موارد قابل توجه در بررسی نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب

هنگام درمان و حذف موهای زائد در پوست برنزه، طول موج طولانی تری لازم است تا اطمینان حاصل شود لیزر فقط بر روی فولیکول قرار دارد و نه رنگدانه موجود در پوست.

با استفاده از مقیاس فیتزپاتریک، متخصصان تشخیص می دهند شما کدام نوع پوست را دارا هستید که این امر به آنها اجازه می دهد مناسب ترین نوع لیزر را انتخاب کرده و سپس طول موج را متناسب با آن تنظیم کنند.

 

اطلاعات بیشتر  سر یکبار مصرف دستگاه لیزر چیست ؟ | کاربرد سر یکبار مصرف در دستگاه لیزر چیست؟ + مزایا

مقیاس فیتزپاتریک شش نوع اصلی پوست را نشان می دهد، از پوست بسیار روشن تا بسیار تیره و بر اساس میزان رنگدانه ای که به طور طبیعی در پوست شما وجود دارد.

نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب

یکی از نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه، این است که لکه های قهوه ای، چین و چروک، زخم آکنه، جای زخم های جراحی، کشیدگی و حتی از بین بردن خال کوبی با دستگاه لیزر بهبود می یابد و به راحتی ترمیم می شود.

اینها از مواردی هستند که متخصص پوست می تواند لیزر را برای آن توصیه کند. یک دلیل دیگر که متخصصان پوست عاشق درمان های لیزر هستند، این است که آنها کار را به راحتی و با دستگاه های مخصوص لیزر انجام می دهند و پس از انجام یک سری درمان ها، این امر به پیگیری بسیار کمی نیاز دارد، اما همین طور که می دانید، بعضی از درمان ها به مرور زمان و برای انجام چندین جلسه به طول می انجامد.

مردم این ایده را دارند که لیزر بسیار گران است، اما واقعاً، آنقدرها هم گران نیست و بسیار خوب کار می کند. بیایید برای لحظه ای واقع بین باشیم و دلیل اینکه چرا لیزر ارزان نیست را بررسی کنیم.

درحقیقت، هنگامی که جلسات لیزر درمانی را با تأمین مادام العمر قرار دادن محصول مراقبت از پوست مقایسه می کنید، می فهمید که چرا بسیاری از افراد فکر می کنند، درمان پوست خود با لیزر، ارزش این هزینه را دارد و حتی نتیجه آن فوری است و بهبودی به سرعت قابل مشاهده است.

نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب

اگر می خواهید یک درمان ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب را داشته باشید، بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

به لیزرهای در حال ظهور روی بیاورید. امروزه اکثر دستگاه های لیزر، فیبروبلاست های لایه میانی پوست به نام درم را تحریک می کنند تا پوست، کلاژن و الاستین بیشتری بسازد. کلاژن و الاستین بیشتر به معنای پوستی نرم و جوانتر است.

برای انجام کار، باید لیزر درمانی در سراسر ناحیه تحت درمان صورت گیرد. حدود ۵ روز طول می کشد تا درمان بهبود یابد. متخصصان پوست، دستگاهی مناسب و نتیجه بخش را نسبت به سایر لیزرهای دیگر برای بهبود پوست برنزه انتخاب می کنند، بنابراین می توانید انرژی لیزر را به اعماق مختلف پوست برسانید، لکه های قهوه ای سطحی در قسمت بالایی و چین و چروک های عمیق را درمان کنید.

همچنین گزینه ای برای کمک به به حداقل رساندن بافت زخم آکنه است. هم چنین می توان برای صاف کردن جای زخم های جراحی روی بدن از آن استفاده کنید. برای دیدن نتایج با این روش به سه تا پنج جلسه درمانی نیاز دارید.

نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب

مهم ترین توصیه ها و نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب

یکی از مهم ترین توصیه هایی که می توانید از شر قرمزی پوست خود رها شوید. در حقیقت، لیزرهای عروقی، هموگلوبین موجود در خون را هدف قرار می دهند و این باعث می شود در کاهش قرمزی ناشی از هر تعداد بیماری پوستی، از جمله شکسته شدن رگ های خونی، آنژیوم، لکه های قرمز و روزاسه، عالی باشد.

نتایج لیزر عروقی بسته به بیمار متفاوت است. برای کسانی که روزاسه دارند، ممکن است دو یا سه روش درمانی طول بکشد تا تفاوت قابل توجهی ببینند.

  • بهترین لیزر برای پوست برنزه

به طور معمول، لیزرهای ان دی یاگ، بهترین روش برای درمان موهای زائد در پوست تیره تر و برنزه است. دلیل آن این است که طول موج آنها نسبت به انواع دیگر لیزر بیشتر است، بنابراین می توان آنها را متناسب با رنگ های مختلف پوست تنظیم کرد و به طور خاص برای این منظور ساخته شده اند.

پزشکان، انواع مختلفی از لیزرها را در مراکز درمانی ارائه می دهند، لذا افراد می توانند با خیالی آسوده، به بهبودی خود فکر کنند. متخصصان پوست، هم چنین می توانند طی مشاوره رایگان شما، بهترین لیزر را برای نوع پوست شما انتخاب کنند.

یکی دیگر از توصیه ها و نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب این است که در واقع لیزر موهای زائد برای رنگ های تیره و برنزه پوست، همان روشی را اتخاذ می کند که برای رنگ های پوستی روشن تر دارد.

درمان لیزر موهای زائد در پوست برنزه، از طریق آزاد کردن طول موج نور در پوست، باعث ایجاد اختلال در رشد مو می شود. نور با استفاده از لیزرهای درجه پزشکی به فولیکول های ریشه مو آسیب می رساند، لذا این امر روند رشد مجدد مو را در ناحیه تحت درمان کاهش می دهد.

نتیجه گیری:

تا سالهای اخیر، درمان موهای زائد با لیزر برای افرادی با رنگ پوست تیره تر، به ویژه آنهایی که پوست سیاه یا برنزه داشتند، توصیه نمی شد. این به این دلیل است که انرژی حاصل از لیزر بیشتر روی پوست های روشن تر، کارایی و عملکرد بهتری داشته است.

امروزه با رنگ آمیزی بیشتر رنگدانه ها در پوست و طراحی منحصر به فرد این دستگاه ها، این امر می تواند منجر به جذب نور لیزر در پوست های تیره شود، لذا یکی از نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب مثل دستگاه لیزر تیتانیوم این است که در وهله اول، دستگاه متناسب با پوست خود را شناسایی کرده و سپس اقدام به عمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا