لیزر زیبایی

کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟ | کم دردترین دستگاه لیزر کدام است؟بهترین دستگاه لیزر بدون درد

کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟

کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟ ممکن است از خود بپرسید، آیا دستگاه لیزر تیتانیوم دردناک است؟ خوب پاسخ این است که این به نوع لیزر مورد استفاده بستگی دارد.

اکنون لیزرهای جدیدتر و پیشرفته تری وجود دارند که در اغلب موارد، درد کمتری ایجاد می کنند، مانند لیزر سوپرانو. گفته می شود هیچ درمانی کاملاً بدون درد نیست، لذا در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با این نوع سیستم ها، می خواهیم بدانیم کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟

کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟

نکات قابل توجه در بررسی دستگاه های لیزر بدون درد

کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟ هنگامی که لیزر بر روی پوست قرار می گیرد تا موجب حذف موهای زائد شما شود، نور توسط مو جذب شده و سپس گرم می شود. گرم شدن مو و فولیکول، همان چیزی است که باعث می شود به حذف موهای زائد بپردازد و در مواردی باعث ایجاد درد کمتری در فرد شود.

با این حال، نسل جدیدتر دستگاه های لیزر کاهش درد، به طور کلی درد بسیار کمتری دارند. به این صورت که در حین لیزر، گرما به تدریج جمع می شود، لیزر بارها و بارها از منطقه عبور می کند و به آرامی گرما ایجاد می کند؛ بنابراین پوست شما به احساس گرم شدن عادت می کند و به این ترتیب شوک بزرگی به سیستم پوستی شما وارد نمی شود.

  • مقایسه لیزر سنتی با لیزری که درد کمتری ایجاد می کند

کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟ به یک لیزر سنتی مانند حمامی پر از آب گرم فکر کنید. اگر بخواهید مستقیم به حمام بروید، احساس گرما می کنید، چرا که آب گرم پوست شما را تحت تاثیر قرار می دهد. با این حال، به یک لیزر دردناک مانند حمام خالی فکر کنید که به آرامی از آب پر می شود.

اگر وارد می شوید و آب را در آن پر می کنید، دما را به آرامی افزایش می دهید، لذا به گرما عادت می کنید. به این ترتیب چنین حسی گرمی در پوست خود احساس نمی کنید؛ بنابراین این تفاوت بین لیزر سنتی و دستگاه لیزری که درد کمتری ایجاد می کند.

نکته دیگری که باید ذکر شود این است که احساس شما، می تواند به ناحیه ای که تحت درمان لیزر است، نیز بستگی داشته باشد. زیر بغل، پاها، بازوها و مناطق خاصی از صورت، دردی در حین لیزر درمانی احساس نمی کنند.

لب بالایی و نواحی داخلی بیکینی، بیشتر احساس گرما و کمی درد حین لیزر درمانی دارند؛ اما این امر در همه متفاوت است و گاهی اوقات افراد در مناطق مختلف بدن خود چیزهای مختلفی را حس می کنند.

آخرین چیزی که باید بگوییم این است که هیچ کس تاکنون نگفته است که درمان را متوقف کنید، لذا بهتر است قبل از انجام هر گونه لیزری برای نواحی مختلف بدن، با پزشک پوست و زیبایی خود برای این گونه موارد، مشورت کنید.

کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟

راه های موثر برای کاهش درد در دستگاه های لیزر

کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟ علاوه بر استفاده از دستگاه های لیزر با درد کمتر، روش های دیگری نیز برای به حداقل رساندن احساس درد و ناراحتی در پوست افراد وجود دارد. به عنوان مثال یک سیستم خنک کننده که هوای سرد را به پوست منتقل می کند.

این یک عامل بسیار موثر در بسیاری از دستگاه های لیزر موهای زائد است و همه کلینیک ها آنها را ندارند، اما می تواند عملکرد بسیار عالی را روی پوست داشته باشند. این سیستم های خنک کننده، در طی لیزر، هوای سرد را از طریق یک نازل به سمت پوست شما هدایت می کنند.

این کمک می کند تا ناحیه موردنظر پوست شما واقعاً کمی خنک شود و تقریباً بی حس شود، بنابراین این امر موجب می شود، احساس درد کمتری داشته باشید.

همان طور که می دانید، رشد بیش از حد موهای زائد، یک عامل مشترک، برای هر دو جنس مرد و زن است. در سال های اخیر، راهکارهای متنوعی مانند موزدایی شیمیایی، اصلاح، اپیلاسیون و. برای از بین بردن موهای زائد استفاده شده است.

این راهکارها فقط می توانند اثر گذرا و مقطعی داشته باشند. اگرچه الکترولیز می تواند به حذف کامل موهای زائد دست یابد، اما به دلیل بروز درد و جلسات طولانی مدت، درمان با آن اغلب ناخوشایند است. جستجوی یک روش کارآمد با حداقل عوارض جانبی و هم چنین استفاده از دستگاه های لیزر با درد کمتر، منجر به پیشرفت استفاده از دستگاه های لیزر شده است.

روش های لیزر که امروزه اعمال می شود، هنوز حذف دائمی را ایجاد نمی کنند. با این وجود به دلیل کاهش آسیب رسانی به مو، کاهش احساس درد، صرفه جویی در وقت و زمان و عوارض جانبی کمتر، به محبوبیت رسیده اند.

کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟

بررسی دستگاه های مختلف از لحاظ کاهش درد در پوست

کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟ دستگاه های لیزر با طول موج بالا به دلیل نفوذ کافی به ریشه موی، ترجیح داده می شوند؛ بنابراین، سیستم های لیزری روبی (۶۹۴ نانومتر)، الکساندریت (۷۵۵ نانومتر)، دیود نیمه هادی (۸۱۰ نانومتر) و سیستم لیزر ان دی یاگ، به طور مکرر برای اپیلاسیون از طیف موج کوتاه تا طولانی تر استفاده می شوند.

فناوری استفاده از دستگاه های لیزر با درد کمتر موجب می شود افراد رضایت مندی بالایی را از انجام لیزر درمانی ارائه دهند. کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟  این یک راه حل ساده و آسان برای کاهش موهای زائد است که از فناوری جدیدی استفاده می کند که اغلب به عنوان یکی از راحت ترین گزینه های لیزر کاهش مو در حال حاضر توصیف می شود.

کاهش مو بدون درد با استفاده از پالس های انرژی لیزر دیود مادون قرمز برای گرم کردن تدریجی فولیکول های مو در لایه زیر پوستی تا جایی که دیگر قادر به تولید موهای جدید نیستند، بسیار استفاده می شوند. در این میان، سیستم لیزر دیود به دلیل طول موج پایینی که دارد، درد کمتری در پوست ایجاد می کند، لذا در حذف موهای زائد ضخیم بسیار مناسب تر است؛

اما لیزر الکس به دلیل کارایی و عملکرد مناسبی که روی پوست دارد، امروزه به عنوان لیزری با کمترین درد، شناخته شده است.کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟ 

نتیجه گیری

تنها راه دانستن شما برای اینکه کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟ احساس رضایت مندی شما است؛ بنابراین توصیه می شود یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص و کارشناس این حوزه داشته باشید تا بتوانید راحت تر با این مسئله کنار بیایید. کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟ در حقیقت لیزرهایی با درد کمتر، تفاوت زیادی در پوست ایجاد می کنند.

اطلاعات بیشتر  رفع موهای زائد از طریق لیزر با چیلر خنک کننده | چیلر خنک کننده لیزر مو برای رفع موهای زائد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا