لیزر زیبایی

تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا با ضمانت | بهترین مرکز مجاز تعمیرات دستگاه لیزر کندلا کجاست؟

تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا با ضمانت

تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا با ضمانت را چگونه می توان انجام داد؟ بهترین مراکز مجاز تعمیرات دستگاه لیزر کندلا را می توان از طریق نمایندگی های مجاز که از طرف شرکت کندلا معرفی شده اند و مورد تایید و قابل اطمینان هستند، می توان انجام داد.

این مراکز که نماینده شرکت کندلا هستند، می توانند تعمیرات در حد جزئی را در محل مشتری و تعمیرات کلی و اساسی، با ارسال دستگاه به کارگاه های تعمیرات مجاز این شرکت، نسبت به تعمیرات آن ها اقدام خواهد شد.

قطعات معیوب اگر از گارانتی خارج شده باشد در قیمت دستگاه لیزر مو تاثیر گذار است و می تواند هزینه اولیه این دستگاه و سرمایه ای که برای آن هزینه شده است را چند برابر کند. 

تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا را می توان از طریق ضمانت نامه این دستگاه که در هنگام خرید تحویل مشتری شده است و تا دو سال نیز این ضمانت ها از زمان نصب دستگاه مهلت دارند و دارای اعتبار نیز هستند، می توان فعال نمود و استفاده کرد.

تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا علاوه بر گارانتی دو ساله دارای ده سال وارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشد و می توان از این خدمات به شکل دسترسی به قطعات یدکی و تامین امن قطعات اصلی از طریق این نمایندگی ها اقدام نمود.

اکثر مراکزی که ادعای تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر کندلا را دارند، جزء افراد متفرقه و بدون مجوز هستند و نمی توان به آن ها اطمینان نمود. این افراد به احتمال زیاد از قطعات فیک و غیر استاندارد استفاده می کنند و می تواند آسیب جدی به این دستگاه ها بزند.

تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا

فهرست

اطلاعات بیشتر  نحوه کارکرد لیزر مو Splendor X | بهترین دستگاه لیزر مو Splendor X کدام است؟

تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر کندلا بیشتر کدام، قسمت از این دستگاه را شامل می شود؟

برای تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر کندلا که خرابی معمولاً در قسمت خنک کننده دستگاه لیزر کندلا بیشترین آسیب را می تواند در این دستگاه داشته باشد و استفاده کنندگان این دستگاه ها اغلب شکایت از خرابی قسمت خنک کننده این دستگاه را دارند. بدون آب ماندن و یا استفاده از آب غیر استاندارد از دلایل خرابی قسمت خنک کننده دستگاه کندلا می تواند باشد.

اگر قسمت خنک کننده ی دستگاه لیزر کندلا دچار آسیب شد، باید دستگاه را به مراکز تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا ارسال، تا در سریع ترین زمان ممکن مورد تعمیر قرار گیرد. این مراکز به خوبی می توانند عیوب ایجاد شده در این دستگاه ها را پیدا و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را اصلاح و دستگاه را در اختیار مشتری قرار دهند.

تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا چقدر اهمیت دارد؟

برای تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا بتوانیم از قطعات اصلی استفاده کنیم و از کیفیت قطعات این دستگاه مطمئن شویم و  مشتریان خود را نیز راضی نگه داریم.

باید حتماً به صورت دوره ای نسبت به بازبینی قطعات و بررسی کلی و تمیزکاری و ضد عفونی نمودن دستگاه کندلا بعد از هر بار استفاده اقدام لازم انجام گردد.

اگر شرایط نگهداری و شرایط ایمنی دستگاه لیزر کندلا مناسب باشد و این دستگاه را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهیم و یا اینکه در جایی که رطوبت زیاد هست قرار نگیرد، به جرات می توان گفت که هیچ آسیبی به این دستگاه وارد نمی شود و نیاز به تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر کندلا نمی باشد.

از دیگر مواردی که ممکن است این دستگاه را دچار آسیب نماید، نوسانات شدید برق است. این نوسانات می تواند به پاور این دستگاه فشار وارد نماید و آن را از کار بیاندازد. با نصب محافظ های الکتریکی استاندارد قبل از ورود برق به این دستگاه می توان از ورود ناگهانی جریان الکتریسیته جلوگیری نمود.

تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا

چه مواردی شامل گارانتی و تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا نمی شود؟

مواردی که شامل گارانتی تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا نمی شود عبارتست از:

۱- ضربه به قسمت های مختلف دستگاه از قبیل افتادن و یا پرت شدن دستگاه از جایی که باعث شکسته شدن بدنه دستگاه گردد.

۲- نوسانات برق که به قسمت های الکتریکی دستگاه لیزر کندلا آسیب رسانده باشد.

۳- بازشدن دستگاه لیزر کندلا و دستکاری در قطعات این دستگاه توسط افراد متفرقه و نابلد و غیر مجاز نیز می تواند تعمیرات این دستگاه را از حالت ضمانت خارج نماید.

۴- استفاده نادرست و عدم استفاده از آب مناسب و بی آب گذاشتن دستگاه که می تواند به قسمت خنک کننده این دستگاه آسیب بزند، نیز از مواردی است که شامل خارج از ضمانت شدن دستگاه می شود.

از دیگر قسمت هایی که بیشتر مورد تعمیر در دستگاه لیزر کندلا قرار می گیرد چیست؟

از دیگر مواردی که برای تعمیرات قطعات دستگاه لیزر کندلا ممکن است اتفاق بیافتد، می تواند از خرابی برد این دستگاه باشد. با تعویض برد این دستگاه می توان به راحتی و در کمتر از ده دقیقه این قسمت از دستگاه را تعمیر و دستگاه لیزر کندلا را آماده بهره برداری نمود.

از قسمت های دیگر که در معرض خرابی زیاد قرار می گیرند، هندپیس های این دستگاه می باشد. برای تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا برای قسمت هندپیس این دستگاه راه های زیادی پیش بینی شده است. این قسمت از دستگاه که قابل حمل است و وزن سبکی که دارد، می توان برای تعمیر آن با سریعترین زمان ممکن این قطعه را به مرکز تعمیرات این دستگاه ارسال نمود.

اگر نیاز به تعمیرات اساسی هندپیس باشد می توان از قطعه و هندپیس جایگزین استفاده گردد تا دستگاه از حالت فعال خارج نشود و در سریع ترین زمان ممکن، هندپیس معیوب تعمیر و راه اندازی گردد و تحویل مشتری شود.

از دیگر قسمت های دستگاه لیزر کندلا که به علت شات زیادی که با این دستگاه زده می شود، قسمت لامپ های این دستگاه است. لامپ ها بعد از استفاده های زیادی که با این دستگاه انجام می شود به مرور ضعیف شده و کم کم کارایی و اثرات خود را از دست می دهند و نیاز به تعمیر و تعویض قرار می گیرند.

تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا

برای تعمیر تخصصی دستگاه لیزر کندلا با کجا تماس بگیریم؟

برای این که دستگاه لیزر کندلا خود را تعمیر کنیم باید با مراکز فروش دستگاه لیزر مو که دستگاه را خریداری نموده ایم تماس بگیریم تا کارشناسان آن شرکت برای رفع خرابی در محل شما و یا اینکه اگر نیاز به حمل این دستگاه به مرکز تعمیرات  و خدمات پس از فروش این دستگاه داشت به آن جا برده و تعمیر گردد.

توصیه ما به شما این است که هیچ وقت خودتان، اقدام به تعمیر دستگاه لیزر کندلا نکیند، که امکان دارد آسیب بیشتری به دستگاه برسد و یا اینکه اگر گارانتی باشد، دستگاه شما از حالت گارانتی خارج شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا