لیزر زیبایی

عملکرد و کارایی دستگاه هایفو و لیپو هایفو رباتیک ونوس چگونه است؟کاربرد، خصوصیات و ویژگی ها

عملکرد و کارایی دستگاه هایفو و لیپو هایفو رباتیک ونوس

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

عملکرد و کارایی دستگاه هایفو و لیپو هایفو رباتیک ونوس چگونه است؟کاربرد، خصوصیات و ویژگی ها

عملکرد و کارایی دستگاه هایفو و لیپو هایفو رباتیک ونوس چگونه است؟ کاربرد، خصوصیات و ویژگی ها. این دستگاه را در ادامه این مقاله به صورت مختصر و مفید جهت بهره برداری حضورتان نقد و بررسی خواهیم کرد.از عملکرد و کارایی این دستگاه اگر بخواهیم بگوییم می توان اشاره کرد که این دستگاه از بهترین دستگاه ها از نظر لیفت و جوانسازی پوست بدون جراحی و عوارض جانبیمی باشد.

این دستگاه از امواج مافوق صورت یا همان التراسوند استفاده می کند که می تواند در لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و باعث تحریک و جریان سازی سریع خون و کلاژن سازی و در نهایت کشیدگی پوست گردد.با این دستگاه می توان عمل جوانسازی و لیفت پوست را در یک جلسه و یک روزه انجام داد.

امواج فرا صوت با شدت بالایی که این دستگاه از خود می تواند تولید کند بر روی قسمت مورد نظر متمرکز و عمل لیفت انجام می شود و با تنظیم میزان انرژی مورد نیاز و محل دقیق جوانسازی، از هدر رفت انرژی این دستگاه به صورت قابل توجهی می توان صرفه جویی نمود.

عملکرد و کارایی دستگاه هایفو و لیپو هایفو رباتیک ونوس چگونه است؟کاربرد، خصوصیات و ویژگی ها

جزئیات دستگاه هایفو و لیپو هایفو رباتیک ونوس چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است؟

عملکرد و کارایی دستگاه هایفو و لیپو هایفو رباتیک ونوس چگونه است؟کاربرد، خصوصیات و ویژگی ها.این دستگاه به صورت کلی از قسمت های کاور یا بدنه اصلی که درون این کاور موتور پر قدرتی که امواج فرا صوت را تولید می کند قرار دارد و همچنین دسته هندپیس که شات های مورد نیاز را توسط سیم ها و رابط هایی که از موتور تغذیه می شوند به هندپیس ها می رسانند و هندپیس ها نیز توسط اپراتور بر روی بدن زیباجو قرار داده و شات می زند.

 این دستگاه دارای چهار چرخ می باشد که بدنه بر روی آن سوار است و کار حرکت و حمل این دستگاه را بر عهده دارد.از دیگر اجزاء به قسمت پدال این دستگاه میتوان اشاره کرد که با فشار پا توسط اپراتور شات ها تکرار و بر روی بدن زده می شود.

دستگاه هایفو و لیپو هایفو رباتیک ونوس از چند هندپیس بهره می برد؟

این دستگاه از دو هندپیس به صورت حرفه ای و اختصاصی بهره می برد و از این هندپیس می توان به صورت مجزا و برای یک کار خاصی بر روی قسمت های مختلف بدن استفاده نمود.یکی از هندپیس ها مربوط به لیفت و جوانسازی که معمولاٌ در ناحیه گردن و صورت استفاده می شود و دیگری مربوط به لاغری کل بدن می باشد.

۱-هندپیس هایفو لیفت و جوانسازی

از این هندپیس به صورت حرفه ای و مختص برای جوانسازی پوست گردن و صورت که نمای فیس و بیرونی و ظاهری بدن است با استفاده از هندپیس های متفاوت در دهانه های به اندازه های ۱.۵ ، ۳ و ۴.۵ میلیمتر بر تمرکز روی ناحیه مورد نظر و ارسال امواج مافوق صوت به لایه زیرین پوست که این امواج در قسمت درم پوست تبدیل گرما می شود و گرمای حاصله از اولتراپی گردش خون در آن قسمت را بالا می برد و در نتیجه باعث کلاژن سازی و لیفت پوست و جوانی ناحیه مورد نظر می گردد.

عملکرد و کارایی دستگاه هایفو و لیپو هایفو رباتیک ونوس چگونه است؟کاربرد، خصوصیات و ویژگی ها

۲-هندپیس هایفو لاغری

این هندپیس ها که از سری های در دهانه های به اندازه ۰.۴۵ سانتی متر و۰.۶ سانتی متر و ۰.۸ سانتی متر و ۱.۰ سانتی متر و ۱.۳ سانتی متر، متفاوت هستند و هر کدام کارایی و عملکرد خاص خود را دارند. این هندپیس ها با تنظیماتی که در دستگاه انجام می شود دمایی در حدود ۵۶ درجه سانتی گراد از خود می تاباند و سلول های بدن تاب تحمل این درجه را ندارد و بر اثر این گرما می میرند و عمل لاغری با این روش کامل می شود.

بر اثر گرمای حاصله و با از بین رفتن این سلول ها که همان چربی های بدن هستند به مرور از بدن دفع شده و با کلاژن سازی که توسط دستگاه هایفو در همان مکانی که مرگ سلول ها صورت پذیرفته است از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری شده و باعث لاغری موضعی می گردد.

دستگاه هایفو و لیپو هایفو چه میزان نفوذ در پوست دارد و عمق نفوذ پذیری این دستگاه چقدر است؟

این دستگاه بیشتر در سه عمق بدن بیمار نفوذ دارد و برای آن برنامه ریزی شده است.یکی در عمق ۱.۵ میلی متری پوست و دوم در عمق ۳ میلیمتری پوست و در آخر در عمق ۴.۵ میلیمتری پوست نفوذپذیر است.برنامه ای که برای این دستگاه تهیه و قابل بهره برداری است منتهی به این سه عمقی است که می توان با این دستگاه برای لیفت پوست و جوانسازی و درمان های دیگر استفاده نمود.

عملکرد و کارایی دستگاه هایفو و لیپو هایفو رباتیک ونوس چگونه است؟کاربرد، خصوصیات و ویژگی ها

عمق ۱.۵ میلی متری پوست

در عمق ۱.۵ میلیمتری پوست با استفاده از دستگاه هایفو چه اتفاقی می افتد.در این مرحله برای روشن تر شدن پوست با استفاده از نفوذ به این منطقه از پوست و تاثیر بر ملانین و در حدود سه تا پنج جلسه منتج به بر طرف شدن کدری پوست شده و پوست به شفافیت و روشنی خوبی می رسد.

عمق ۳ میلیمتری پوست

در عمق ۳ میلیمتری پوست با استفاده از دستگاه هایفو می تواند باعث گردش خون به صورت خیلی زیاد و در نهایت ساخت کلاژن و کشیدگی پوست و رفع افتادگی پوست در این عمق گردد و کاربرد خوبی در رفع شل شدگی پوست و جوانی دارد.

عمق ۴.۵ میلیمتری پوست

در عمق ۴۰۵ میلیمتری پوست SMAS یا سطح عضلانی پوست که به این نام نیز معروف است با تحریک و سفت نمودن این قسمت از پوست باعث لیفت بهتر شدن و جوانسازی ماندگارتری در این صورت می گیرد.

اثرات هایفو تراپی چقدر در بدن افراد استفاده کننده ماندگاری دارد؟

کسانی که از هایفو برای جوانسازی پوست و لیفت از دستگاه هایفو و لیپو هایفو رباتیک ونوس استفاده می کنند در حدود دو سال ماندی و پایداری دارد و بعد از این زمان کم کم و به مرور زمان، اثرات آن کم می شود و دوباره باید روند لیفت انجام گردد.

عملکرد و کارایی دستگاه هایفو و لیپو هایفو رباتیک ونوس چگونه است؟کاربرد، خصوصیات و ویژگی ها

هایفو درمانی در چند جلسه انجام می شود و بعد از عمل آیا نیاز به دوران نقاهت دارد؟

کسانی که هایفو درمانی انجام می دهند تنها در یک جلسه می توانند به اهداف و خواسته های خود برسند. این دستگاه که از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده می کند در کمتر از یک ساعت و در یک جلسه می تواند لیفت پوست و جوانسازی را انجام دهد.

بعد از انجام عمل و جوانسازی پوست نیاز به هیچ گونه دوران نقاهت و یا استراحت در منزل نیست و بعد از اتمام کار برای لیفت پوست می توان به کارهای روزانه پرداخت و هیچ عوارضی در پی نخواهد داشت.برای خرید دستگاه هایفو و لیپو هایفو و یا دستگاه های مشابه و اطلاعات در خصوص دستگاه لیزر موهای زائد با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

اطلاعات بیشتر  تاثیر لیزر بر روی فولیکول مو چیست؟ | 4 تاثیر لیزر بر فولیکول های مو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا