لیزر زیبایی

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر چیست ؟ | کاربرد سر یکبار مصرف در دستگاه لیزر چیست؟ + مزایا

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر 

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر چیست؟ سر یکبار مصرف دستگاه لیزر ساخته چه شرکتی است؟ این وسیله چه کاربرد هایی دارد؟ چرا افراد از این سر های یکبار مصرف استقبال می کنند؟

تاثیر سر یکبار مصرف دستگاه لیزر در نحوه عملکرد دستگاه چیست؟ ایمنی سر یکبار مصرف چقدر است؟ فرایند تولید آن به چه صورت است؟ در ادامه این مقاله به توضیح هر یک خواهیم پرداخت.

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر چیست ؟

 

سری دستگاه لیزر چیست؟

دستگاه لیزر از قطعات و بخش های مختلفی ساخته شده است که سری دستگاه یکی از بخش های مهم آن است. این وسیله اشعه های دستگاه لیزر را به پوست و ناحیه درمان منتقل می کند. در حالت کلی سری نقش هدایت کننده دستگاه را بر عهده دارد.

در نتیجه تولید کنندگان در ساخت آن نهایت دقت را دارند زیرا در صورت غیر اصولی بودن این سری عملکرد دستگاه به شدت پایین می آید. این وسیله با پوست تماس مستقیم و بدون واسطه دارد.

پس از این جهت باید مدام به فکر ضدعفونی و تمیزی آن بود. در ایران این وسیله به شیوه یکبار مصرف تولید می شود که در ادامه این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت.

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر چیست؟

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر یکی از وسایل مورد نیاز برای انجام لیزر درمانی ایمن و اصولی است. این وسیله که برای اولین بار در ایران توسط مجموعه کلینیک های آتوسا ساخته و طراحی شد و دارای کاربرد های درمانی در دستگاه لیزر است.

بسیاری از افراد در زمان انجام لیزر درمانی دغدغه تمیزی و ایمنی دستگاه را دارند. خبر خوب این است که سر دستگاه به شکل یکبار مصرف تولید شده است. این پوئن مثبتی برای دستگاه های لیزر در کلینیک های معتبر است. در این صورت افراد از بابت تمیزی دستگاه نگرانی نخواهند داشت.

سوال خیلی از سالن داران زیبایی این است برای دستگاه لیزر تیتانیوم نیز می توان از سر یکبار مصرف استفاده کرد که در جواب باید بگوییم، بله می توان برای این دستگاهخ نیز مورد استفاده قرار داد.

تولید سر یکبار مصرف دستگاه لیزر

اطلاعات بیشتر  آشنایی با دیوایس لیزر مو خانگی | قیمت و عمر دیوایس لیزر مو خانگی | ویژگی ها،مشخصات ، کارایی

شاید برای خواننده نحوه تولید و فرآیند ساخت سری های یکبار مصرف دستگاه لیزر جالب باشد. این وسیله فاقد نمونه داخلی و خارجی است. به همین جهت بایستی برای ساخت آن قالبی تهیه می شد. ساخت قابل زمانبر و سخت بود.

در نتیجه تلاش زیاد محققین قالب این سری ساخته شد و در ساخت سری ها از مواد اولیه ویژه استفاده شد. مواد اولیه این دستگاه در برابر اشعه های لیزر مقاوم بوده و حرارت زیادی را تحمل خواهد کرد.

تولیید کنندگان در ساخت این سری های یکبار مصرف نهایت سعی خود را کرده اند تا محصولی با کیفیت و استریل شده تولید کنند. برای استریل کردن سری از دستگاه اتوکلاو استفاده شده است. پس این سری کاملا ضد عفونی شده و بدون هیچ آلودگی می باشد.

کاربرد سر یکبار مصرف دستگاه لیزر 

یکی از راه های انتقال بیماری های واگیردار استفاده از ابزار و وسیله های مشترک برای بدن در امور پزشکی است. سر یکبار مصرف دستگاه لیزر بنا به همین امر طراحی و ساخته شده است. احساس نیاز به مراقبت های پیشگیری به سبب وجود بیماری های واگیر دار علت اصلی تولید این سری های یکبار مصرف است.

سر دستگاه های لیزر تماس بسیار کمی با سطح پوست دارند و بعد و قبل از استفاده دوباره کاملا ضدعفونی می شوند. اما شرکت تولید کننده سر یکبار مصرف به فکر استفاده محدود از این وسیله برای به حداقل رساندن بیماری های واگیر دار بودند.دبه همین جهت افراد کاربر از دستگاه لیزر می توانند با اطمینان خاطر از روند درمانی خود لذت می برند.

علت استقبال کاربران دستگاه لیزر مو از سر یکبار مصرف دستگاه لیزر

پس از تولید سر یکبار مصرف دستگاه لیزر بسیاری از دل نگرانی های افراد در زمان استفاده از دستگاه لیزر برطرف شده است. انتقال بیماری های واگیردار مانند ایدز و تبخال و … باعث شده است تا افراد همواره ترس از مبتلا شدن به بیماری به واسطه سر دستگاه لیزر داشته باشند.

در تولید سر های یکبار مصرف این نگرانی ها کاملا از بین برد. شرکت تولید کننده نیز با در نظر داشتن استرس و نگرانی های کاربران اقدام به تولید این محصول کردند. ممکن است بسیاری از افراد متصور شوند که با ضد عفونی سری در مقابل چشم سری کاملا تمیز و ایمن شده است. اما در واقع ممکن است نحوه و روند ضد عفونی خود دارای اشکالاتی باشد. پس بهترین گزینه استفاده از سر های یکبار مصرف می باشد.

سر یکبار مصرف دستگاه لیزر چیست ؟

 

اطلاعات بیشتر  دستگاه لیزر مدیواستار چیست؟ و چه کاربردی در بدن دارد؟ + قیمت

عملکرد سر یکبار مصرف 

همانطور که گفته شد اصل تولید سر یکبار مصرف دستگاه لیزر مو رفع دغدغه های افراد در ایمنی و تمیزی دستگاه می باشد. اما یکی از دلایل دیگر استفاده از این سری بالا رفتن کارایی دستگاه است. در برخی از مراکز ممکن است اپراتور حد فاصله سری دستگاه با پوست را رعایت کنند یا فاصله را زیاد کند.

این امر عملکرد فنی دستگاه را پایین آورده و منجر به پایین آمدن کیفیت کارایی دستگاه خواهد شد. ممکن است فاصله سری با سطح پوست زیاد شود و در انجام درمان درست و اصولی دستگاه لیزر اختلال ایجاد شود.

سری دستگاه تعیین کننده فاصله اشعه به پوست است با افزایش و یا کاهش این فاصله اشعه لیزر عملکردی متفاوت خواهد داشت. سری های این مشکل را کاملا برطرف کرده است. پس از این جهت می توان این محصول را یکی از مهم ترین ابزار های ایمن و مطمئن در عملکرد دستگاه لیزر دانست.

ایمنی سر یکبار مصرف دستگاه لیزر 

با توضیحات فوق دانستیم که سر یکبار مصرف دستگاه دارای ایمنی زیاد در جلوگیری از انتقال بیماری های واگیر دار است. همچنین عملکرد دستگاه را هدایت کرده و بهترین کارایی دستگاه لیزر را به مراجعه کننده ارائه خواهد داد.

تولید این سری با آزمایش و تحقیقات بسیاری همراه بوده است که تمامی نواقص های آن برطرف شده و در نتیجه به تولید انبوه رسیده است و تاثیر در قیمت دستگاه لیزر می تواند داشته باشد. هر فردی که قصد انجام درمان لیزر دارند می تواند با تهیه این سری ایمنی و عملکرد دستگاه های مختلف را برای خود افزایش دهند.

سخن آخر؛

حتما قبل از استفاده از دستگاه لیزر اقدام به تهیه سر یکبار مصرف کنید و پس از استفاده آن را از اپراتور گرفته و دور بیاندازید. این امر موجب راحتی خیال شما از بابت ایمنی درمان می شود.

 

اطلاعات بیشتر  آشنایی با 0 تا 100 دستگاه لیزر هانس hanns آلمان بعلاوه قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا