لیزر زیبایی

نحوه کارکرد لیزر مو Splendor X | بهترین دستگاه لیزر مو Splendor X کدام است؟

نحوه کارکرد لیزر مو Splendor X

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

نحوه کارکرد لیزر مو Splendor X

نحوه کارکرد دستگاه لیزر مو Splendor X می تواند خیلی به آسانی و راحت انجام شود.یکی از شرکت های معتبر در زمینه درمان با دستگاه لیزر و طراحی آن، شرکت Lumenis است که جدیدا دستگاه لیزر مو Splendor X را به نمایش عموم گذاشت.

همچنین اولین دستگاه دارای تکنولوژی BLEND X و حالت جامد می باشد که، مناسب ترین و در عین حال سریع ترین روش جهت رفع موهای زائد است.

این لیزر دامنه ی وسیعی از موهای زائد را پوشش می دهد. سپس با تکنولوژی BLEND X و ترکیب دو طرفه شامل لیزر الکساندرایت و لیزر YAG به راحتی مطابق نیاز شخص تنظیم و هماهنگ می شود.

همچنین این لیزر توان خروجی بالایی دارد که می تواند، با بیشترین سرعت قسمت های زیادی از بدن را تحت پوشش قرار دهد زیرا اندازه ی خروجی دستگاه بزرگ است.

البته شکل مربعی دستگاه خروجی محدودیت ها را تا حدودی کاهش داده و پوشش دهی سطح پوست را به طور کامل تضمین می کند. حال ساختار داخلی این دستگاه سبب می شود که امور لیزر در محیطی امن و بدون ایجاد دود انجام شود.

یکی از مزایای دستگاه لیزر مو Splendor X این است که روی تمام پوست ها بازدهی مناسب و مطلوبی دارد و به علت وجود تکنولوژی BLEND X می تواند برای هر پوست و مویی با هر ویژگی، درمان های شخصی سازی ارائه دهد.

همچنین وجود طول موج های الکساندرایت وYAG که قابل تنظیم هستند، باعث می شود که درمان با دستگاه لیزر برای هر فردی قابل اجرا و جوابگو باشد.

از دیگر مزایای این نوآوری در لیزر، نفوذ در عمیق ترین قسمت پوست بدن جهت پوشش بیشتر، درمان امن و سریع روی هر نوع مو و پوستی، حتی پوست های تیره و برنزه می باشد.

نحوه کارکرد دستگاه لیزر مو جدید Splendor X

 

اطلاعات بیشتر  خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس با نرخ مناسب و اقساطی (ZEUS) با شرایط عالی و مناسب

درمان با دیوایس لیزر مو Splendor X و کاربرد آن

نحوه کارکرد دستگاه لیزر مو Splendor X و درمان آن بسیار سریع انجام می گیرد و عملکرد خوبی دارد. تا جایی که این دستگاه برای همه ی افراد با هر فتوتیپ پوستی، قابل استفاده می باشد.

حتی برای اشخاصی که دارای موهای نازک و باریکی هستند، کاربرد دارد. در ادامه به چند مورد از کاربرد های این دستگاه اشاره خواهیم کرد؛

برای از بین بردن موهای ناخواسته، کاهش موهای زائد دائمی با هر نوع فتوتیپ پوستی به کار میرود.

درمان و رفع چین و چروک های روی پوست

قارچ های روی ناخن را درمان می کند.

زگیل و ضایعه های پوستی به وسیله ی این لیزر از بین می رود.

درمان عروقی همچون تلانژکتازی، همانژیوم، آنژیوم و دیگر عروق خوش خیم به کار می رود.

درمان با لیزر YAG و الکساندرایت

درمان با دستگاه لیزر YAG و الکساندرایت که زیر مجموعه ی دستگاه لیزر مو Splendor X هستند، در اکثر تبلیغات مربوط به رفع موهای زائد مشاهده می شوند.

حال متقاضیان با مشاهده تبلیغات فراوان در مورد بهترین نوع دستگاه لیزر دچار سرگرمی شده و باید با در نظر گرفتن ضخامت مو و فتوتیپ پوست خود، دستگاه مورد نظر را انتخاب کنند‌.

درمان با لیزر YAG

درمان با دستگاه لیزر YAG برای پوست های تیره به کار می رود که میزان جذب ملانین آن نسبت به دیگر لیزرها پایین است. بنابراین برای پوست های تیره با موهای ضخیم بهترین گزینه می باشد.

زیرا این نوع لیزر دارای طول موج بلندتر و با ایمنی بیشتر از ملانین پوست عبور کرده و به ملانین موجود در مو نفوذ می کند. حال، ملانین جذب قسمت هایی می شود که تراکم در آن قسمت بیشتر است.

درنتیجه تاثیری بر روی موهای سفید یا نازک ندارد. از دیگر مزایای این نوع لیزر، توانایی بالای آن در تخریب پاپیلا یا قسمت پیازی شکل مو می باشد که در محوطه ی فولیکول مو واقع شده است.

لیزر YAG همانند دیگر لیزرها معایبی نیز دارد که به علت پایین بودن جذب ملانین، دستیابی به نتیجه دلخواه به تعداد جلسات درمانی زیادی نیاز است.

همچنین اگر موهای نازک با این دستگاه لیزر شود، علاوه بر اینکه تاثیر چندانی بر روی مو ندارد بلکه موجب افزایش درد در شخص مصرف کننده می شود.

درمان با لیزر مو Splendor X

نحوه کارکرد دستگاه لیزر مو جدید Splendor X

درمان با دستگاه لیزر مو Splendor X ، برای پوست های روشن و زیتونی توصیه می شود. همچنین به علت وجود طول موج بلندتر نسبت به دیگر لیزرها، طیف گسترده ای از دیگر فتوتیپ های پوستی به ویژه زیتونی را تحت پوشش قرار می دهد.

از جمله مزایای این نوع لیزر، سرعت بالای تکرار و بزرگ تر بودن قسمت تابش پرتو میباشد که سطح وسیعی از پوست را در کمترین زمان درمان می کند. بنابراین این خصوصیات لیزر الکساندرایت را به سریع ترین روش جهت رفع موهای زائد تبدیل کرده است.

البته این لیزر نیز معایبی دارد که به دلیل وجود طول موج بلند، ملانین بیشتری را جذب می کند. بنابراین احتمال دارد زمان استفاده پوست دچار سوختگی یا تغییر رنگ شود.

درمان با لیزر مو Splendor X برای چه کسانی مناسب نمی باشد؟

درمان با دستگاه لیزر مو Splendor X برای افرادی که داروی خاصی مصرف می کنند یا سابقه ی برخی از بیماری ها را دارند ناممکن است.

مگر در شرایطی که با پزشک متخصص خود مشورت کرده و بعد از تجویز وی عمل لیزر را انجام دهند. با این وجود عمل لیزر برای افرادی که در زیر نام برده می شود امکان پذیر نیست.

  • اشخاصی که به طور مستمر تبخال می زنند.
  • اشخاصی که عفونت هایی همچون جوش چرکی دارند.
  • افرادی که پوست خود را از طریق آفتاب برنزه کرده و یا دستگاه سولار را به کار می برند.
  • افرادی که پاکسازی پوست را اخیرا انجام داده اند.
  • کسانی که دچار سوزش، آفتاب سوختگی، آکنه، درد و مشکلات پوستی شده اند.
  • افرادی که از داروهایی مانند تتراسایکلین، داکسی سایکلین، راکوتان، مینوسیکلین استفاده می کنند.
  • کسانی که از اختلالات هورمونی رنج می برند.
  • زنان باردار
  • افرادی که در محل انجام لیزر گوشت اضافه دارند.
  • کسانی که از بیماری لوپوس رنج می برند.
  • کسانی که در محل انجام لیزر خالکوبی یا تاتو دارند.
  • اشخاصی که ایزوترتینوئین را مداوم مصرف می کنند.
  • افرادی که در چند جلسه ی اول از دستگاه دیگری برای لیزر موهای زائد خود استفاده کرده اند.
  • افرادی که به بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کنند، تحت هیچ شرایطی نباید از این دستگاه استفاده کنند. زیرا موجب تحریک سلول های سرطانی می شود.
  • افرادی که دارای بیماری رحمی همچون تنبلی و کم کاری تخمدان هستند.

 

اطلاعات بیشتر  فروش دیوایس لیزر مو توسط نمایندگی در شهرستان ها | بهترین روش فروش لیزر مو در شهرستان ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا