لیزر زیبایی

نکاتی مفید درباره رفع موهای زائد برای آقایان | رفع موهای زائد برای آقایان چگونه انجام می شود؟

نکاتی مفید درباره رفع موهای زائد برای آقایان

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

نکاتی مفید درباره رفع موهای زائد برای آقایان

نکاتی مفید درباره رفع موهای زائد برای آقایان چیست؟ رفع موهای زائد برای آقایان یکی از معضلات اصلی است که، مردان مدام با آن دسته و پنجه نرم میکنند و اول صبح به فکر اصلاح ریش هستند یا تمام روش های اصلاح همچون تیغ، موم، موبر و اپیلاسیون را برای از بین بردن موهای زائد روی کمر و شانه هایشان، امتحان کرده اند.

اما دیگر وقت آن رسیده که از شر موهای زائد و ناخواسته، بدون هیچ دردی و با هزینه ی معقول، یک دفعه ای خلاص شوند. بنابراین استفاده از دستگاه لیزر، بهترین انتخاب است. که حتی موهای ناحیه ی شرمگاهی را از بین می برد بدون اینکه عوارضی داشته باشد.

همچنین در روش لیزر، از هیچ ماده چسبناک یا شیمیایی استفاده نمی شود تا که وارد غدد لنفاوی یا جریان خون شود و موجب ایجاد عارضه شود. در نتیجه می توان روش لیزر را برای نواحی حساس همچون ناحیه حساس پایین تنه، بینی، گوش و زیر بغل به کار برد.

مزایای لیزر و رفع موهای زائد برای آقایان

نکاتی مفید درباره رفع موهای زائد برای آقایان

لیزر رفع موهای زائد برای آقایان طیف وسیعی از مزایا را در بر می گیرد که به شرح زیر می باشد:

  • حذف هزینه های اضافی که برای سایر روش ها صرف می شود

آقایان در طول سال مقداری از درآمد خود را صرف خرید محصولات بهداشتی جهت از بین بردن موهای ناخواسته می کنند. هر چند احتمال دارد که این هزینه ها در مراحل اول کم به نظر رسد اما، به مرور زمان و سال به سال افزایش می یابد بدون اینکه توجه ی شما را جلب کند.

حال اگر آقایان از لیزر استفاده کنند فقط هزینه ی اولیه را پرداخت کرده و بعد از گذشت یک سال علاوه بر حذف موهای زائد، دیگر هزینه ای نیز پرداخت نخواهند کرد. بنابراین لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر مو ، نوعی پس انداز برای آقایان به شمار می رود.

  • پیشگیری از دغدغه های روزانه

استفاده از محصولات و روش های استاندارد برای از بین بردن موهای زائد، مشکلات ناخواسته ی متفاوتی به همراه دارد. برای مثال هنگامی که شخصی موهای خود را اصلاح می کند احتمال بریدگی وجود دارد یا استفاده از بند یا موم، درد زیادی را برای مصرف کننده دارد.

  • نتایج بهتر لیزر نسبت به دیگر روش ها

آقایان انواع روش های اصلاح را امتحان کرده اند و به ندرت با محصولی مواجه شده اند که بعد از اصلاح، از پوست خود احساس رضایت کنند. برای مثال اصلاح با تیغ موجب بروز جوش و حتی رشد موهای برعکس می شود که نتیجه ی آن ایجاد موهای زیر پوستی میباشد.

همچنین احتمال بریدگی پوست در اصلاح با تیغ بسیار بالا است. اما لیزر به گونه ای عمل می کند که متقاضی از پوستی ابریشمی، نرم، بدون خش، جوش، بدون رشد موهای برعکس و ضخیم نهایت لذت را می برد.

  • روش درمانی سریع و دقیق

اگر شما می خواهید از روشی سریع، دقیق و آسان برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید، لیزر را در اولویت قرار دهید. زیرا لیزر عوارض جانبی نداشته و وقت زیادی تلف نمی شود و همچنین بعد از اتمام جلسات، پوستی نرم و بدون مو به شما تحویل می دهد.

  • نظافت صورت آسان تر و عدم رشد معکوس موها

اکثر آقایان ترجیح می دهند برای اصلاح آسان تر، موهای کمی داشته باشند به ویژه افرادی که روی گردن خود موهایی دارند که برعکس رشد می کنند. بنابراین در شرایطی که پوست شما بعد از اصلاح با تیغ، جوش یا دچار PFD میشود،

تنها راه حلی که جوابگو باشد لیزر است. زیرا فرد بعد از عمل اصلاح به وسیله ی تیغ با توده های ملتهب و جوش های تیره یا قرمز در اطراف فولیکول مو مواجهه می شود. البته این التهابات، موهایی هستند که در جهات مختلف و برعکس رشد کرده اند و موجب ایجاد اسکار یا جای زخم شده اند.

حال با عمل لیزر این موها بعد از گذشت دو جلسه لیزر از بین رفته و به حالت نرمال خود بر میگردند. از دیگر مزایای لیزر این است که، افرادی که به بیماری فولیکولیت مبتلا هستند از شر جوش های سر سیاه خود خلاص می شوند.

رفع موهای زائد برای آقایان از طریق لیزر، به چند دوره ی زمانی نیاز دارد؟

نکاتی مفید درباره رفع موهای زائد برای آقایان

رفع موهای زائد برای آقایان تقریبا شبیه همدیگر است زیرا، اکثر آقایان به ویژه در ایران دارای موهای ضخیمی می باشند. بنابراین ناحیه زیر گردن و کمر آن ها، به ۶ الی ۸ جلسه درمان با بازه ی زمانی ۲ ماه نیاز دارد.

البته عمل لیزر برای کاهش موهای ناخواسته و زائد است نه حذف دائمی و صد در صدی آن ها. زیرا با حذف فولیکول مو احتمال دارد که در همان ناحیه فولیکول دیگری رشد کند.

البته چرخه ی رشد موها فرایند مختلفی دارند که بسته به شخص متقاضی و رشد مو در مرحله ی آنژین ۳۰الی ۶۰ درصد است و بقیه ی موها در مرحله ی مرده یا خفته قرار دارند.

لیزر قادر است که موهای در حال رشد را از بین برده و آنهایی که مرده اند با گذشت چند هفته می ریزند. بنابراین زمانی که مردان به مراکز لیزر مورد نظر مراجعه می کنند، موهای در حال رشد خود را در مرحله ی مرگ یا خواب می بینند.

حال اگر قواعد مربوط به عمل لیزر را تمام و کمال رعایت کنند و جلسات درمانی را در وقت تعیین شده به اتمام برسانند، نظاره گر کاهش ۵۰ الی ۸۰ درصدی موهای ناخواسته ی خود می شوند.

رفع موهای زائد برای آقایان از طریق لیزر تا چه حد تاثیر واقعی دارد؟

رفع موهای زائد برای آقایان از طریق لیزر فرایندی است که در آن از تاباندن اشعه ی لیزر و تبدیل انرژی حاصل از آن به گرما می باشد که باعث تخریب فولیکول های مو می شود. بنابراین لیزر بهترین گزینه ی رفع موهای زائد برای آقایان است.

رفع موهای زائد برای آقایان از طریق لیزر در هر ناحیه از بدن قابل اجرا است؟

رفع موهای زائد برای آقایان از طریق لیزر تنها مختص به گردن و شانه ها نیست بلکه، برای نواحی همچون صورت، بالا و بین ابروها، خط ریش، لاله ی گوش و زیر گردن به کار می رود.

مخصوصاً از دستگاه لیزر الکس دایود که دارای هندپیس های متفاوت برای هر قسمت از بدن ، می توان به خوبی از آن ها استفاده نمود.

رفع موهای زائد برای آقایان از طریق لیزر به چقدر زمان نیاز دارد؟

مدت زمان لازم جهت رفع موهای زائد برای آقایان از طریق لیزر، متفاوت بوده و به عواملی همچون موهای هورمونی، موهای ناشی از بالا رفتن سن و یا موهای طبیعی بستگی دارد.

بنابراین اگر می خواهید از شر موهای ناخواسته ی خود خلاص شوید و نتیجه ی مطلوب و دلخواه را بدست بیاورید، باید دوره ی درمانی یک ساله با فاصله ی زمانی ۵ الی ۶ هفته ایی را با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم به اتمام برسانید.

اطلاعات بیشتر  سر یکبار مصرف دستگاه لیزر چیست ؟ | کاربرد سر یکبار مصرف در دستگاه لیزر چیست؟ + مزایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا