لیزر زیبایی

لیزر کردن موهای زائد مردان، چقدر تاثیر دارد؟ آیا موهای زائد بدن آقایان قابل لیزر کردن می باشد؟

لیزر کردن موهای زائد مردان، چقدر تاثیر دارد؟

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

لیزر کردن موهای زائد مردان چقدر تاثیر دارد؟

لیزر کردن موهای زائد مردان چقدر تاثیر دارد؟ لیزر کردن موهای زائد مردان می تواند باعث داشتن حس خوشایندی گردد. طبیعتاً پر مویی و پوشیده شدن زیاد بدن با مو حس خیلی خوبی به انسان ها نمی دهد و گاهی اگر ورزشکار حرفه ای باشی، حتی می تواند آزار دهنده باشد.

 اگر موهای زائد بدن در مدت زمان معین خود کوتاه و یا شیو نشوند، می تواند باعث ایجاد قارچ و تجمع باکتری ها بخصوص در تابستان به علت وجود هوای گرم گردد.

تاثیر لیزر بر موهای زائد بدن آقایان شاید بر اثر پر مویی و حجم قابل توجهی که بدن مردان نسبت به خانم ها دارد، مقداری به کندی پیش رود و به وقت زیادی نیاز داشته باشد، اما فرقی به حال انواع دستگاه لیزر مو ندارد که بدن یک آقا یا یک خانم باشد.

دستگاه لیز کار خودش را می کند و ارسال نور آن باعث حذف موهای زائد در بدن انسان می گردد. دستگاه لیزر فرق بدن مرد یا زن را نمی تواند تشخیص دهد و تنها فرق آن در تراکم موها و یا ضخامت و یا پرزی بودن آن است که دستگاه لیزر مو تیتانیوم مخصوص به خودش را می طلبد.

لیزر کردن موهای زائد مردان نیاز به صرف زمان بیشتر و حوصله زیادتر دارد. این تنها فرقی است که می توان بین بدن زن و مرد قائل شد. همانطور که گفتیم در ضخامت مو نیز تفاوت هایی وجود دارد که از دستگاه های لیزر خاص خودش باید استفاده گردد.

لیزر کردن موهای زائد مردان

فهرست

اطلاعات بیشتر  دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره خانگی به همراه قیمت، مشخصات فنی، طرز استفاده و ویژگی های آن

 لیزر کردن موهای زائد مردان چه مزایایی دارد؟

به طور کلی به علت این که مردان مشغله زیادی دارند و به همین خاطر وقت زیادی ندارند و همیشه می توان گفت که وقت کم می آورند، وقتی از سر کار برمی گردند، خسته هستند و نیاز به استراحت دارند.

به همین علت خیلی از مردان در اصلاح موهای زائد خود اهمیتی قائل نیستند و کوتاهی می کنند. برعکس خانم ها که همیشه می خواهند عاری از موهای زائد باشند و در این زمینه کوشا هستند.

از جمله مزایای لیزر کردن موهای زائد مردان، می توان به از بین بردن این موها در یک فاصله زمانی محدود اشاره کرد. وقتی در چهار تا شش جلسه می توان تا نود درصد از شر موهای زائد راحت شد، چرا نباید این کار را کرد.

مردانی که موهای زائد خود را لیزر می کنند تا آخر عمر دیگر شاهد رویش ۹۰ درصد از این موها نخواهند بود و لذت حذف این موها و صرفه جویی در وقت و هزینه برای این مردان می تواند خیلی خوب باشد.

از دیگر مزایای حذف موهای زائد آقایان، می توان به رهایی از وجود بیماری های پوستی و قارچی و یا زگیل در قسمت های مختلف بدن و یا برگشت مو که می تواند باعث وباسیر و یا شقاق گردد.

لیزر کردن موهای زائد مردان

آیا لیزر موهای زائد بدن آقایان درد دارد؟

خیلی از مردانی که تمایل به لیزر کردن موهای زائد خود دارند ولی از ترسِ درد داشتن، اقدام به لیزر موهای زائد خود نمی کنند. این افراد به علت این که اطلاعات ناکافی در این زمینه دارند، فکر می کنند لیزر موهای زائد مردان به علت اینکه حجیم و ضخیم تر است، درد دارد.

باید به آن دسته از مردان و آقایانی که به علت این که فکر می کنند لیزر کردن موهای زائدشان درد دارد، بگوییم که فرقی بین موهای زائد مردان با زنان ندارد.

با تکنولوژی امروزی دستگاه لیزر پلاتینیوم استاندارد که مجهز به سیستم های خنک کننده هستند و وقتی شات بر روی پوست انجام می شود، هوای سرد زیر صفر نیر در همان نقطه تزریق می شود و هیچ گونه درد و یا سوزشی احساس نمی شود.

بعضی ها درد لیزر مو زائد را نسبت دادن به ضربه کش نازک به بدن که در یک لحظه یک سوزش کم و یا گزش ریز احساس و سریعاً برطرف می شود. با این وجود با فناوری هایی که امروزه بر روی دستگاه های لیزر مو نصب گردیده، همین مقدار سوزش نیز احساس نمی گردد.

لیزر کردن موهای زائد مردان

آیا لیزر موهای زائد بدن مردان برای نواحی تناسلی ضرر دارد؟

بعضی دیگر از مردان به علت ترس از مضر بودن اشعه لیزر این کار را انجام نمی دهند. خیلی ها از مردان ترس از ناباروری و مضر بودن در نواحی تناسلی و قسمت بیضه ها، عمل لیزر موهای زائد این قسمت از بدن را انجام نمی دهند.

از آن جایی که دستگاه های لیزر مو و پوست تمامی استاندارهای سازمان غذا و دارو را پشت سر نهاده اند با اطمینان به شما می گوییم، به علت این که تنظیمات نفوذ اشعه لیزر به صورت دستی برای نواحی مختلف پوست تنظیم می شود، می توان گفت که فراتر از نواحی ریشه مو و پیاز مو، نور لیزر به جای دیگر از بدن ورود نمی کند.

برای روشن شدن این مسئله مثالی می زنیم برای درمان نقاط مختلف بدن با لیزر که در نواحی چشم و سر و دیگر جاهای حساس بدن از این تکنولوژی استفاده می شود.

ناحیه حساس تر از چشم در بدن دیگر نداریم، ولی روزانه در سرتاسر جهان هزاران نفر از لیزر برای درمان چشم های آن ها استفاده می شود و درمانی فوق العاده موفقی هم می باشد.

پس نمی توان گفت که لیزر کردن موهای زائد مردان در مناطق حساس مردانه ضرر دارد. پس به این نتیجه رسیدیم که استفاده از دستگاه لیزر استاندارد، توسط پزشک معالج کار آزموده، نه تنها ضرری ندارد بلکه می تواند بهترین درمان و بروزترین درمان باشد.

لیزر کردن موهای زائد مردان

ماندگاری لیزر کردن موهای زائد بدن مردان چقدر است؟

ماندگاری لیزر کردن موهای زائد بدن مردان نیز همانند موهای زائد زنان می باشد و فرقی با یکدیگر ندارد. شاید بعضی از آقایان به علت این که موهای ضخیم تری نسبت به خانم ها دارند، فکر می کنند که ماندگاری کمتری داشته باشند. ولی این قضیه صحت ندارد و می تواند به صورت یکسان باشد.

ماندگاری موهای لیزر شده به عواملی به غیر از جنسیت می تواند اتفاق بیافتد. ژنتیک یکی از عوامل رشد یا عدم رشد دوباره موهای لیزر می تواند باشد. یکی دیگر از مواردی که می تواند ماندگاری را کم کند عدم مراقبت قبل و بعد از لیزر کردن است.

 از دیگر موارد می توان به عدم توانایی اپراتور در حذف موهای زائد و یا عدم تنظیم دستگاه لیزر مور استفاده باشد. در صورت درخواستِ داشتن اطلاعات درخصوص لیزر موهای زائد مردان و یا خرید دستگاه لیزر مو مناسب پوست و موی مردان می توانید در قسمت تماس با ما در سایت ما از اطلاعات و مشاوره بیشتر استفاده نمایید.

 

اطلاعات بیشتر  تاثیر لیزر بر روی فولیکول مو چیست؟ | 4 تاثیر لیزر بر فولیکول های مو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا