لیزر زیبایی

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا چه کاربردی بر بدن افراد دارد؟

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

زمان مطالعه: ۷ دقیقه

 دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

 دستگاه لیزر الکساندرایت دکا ساخت کمپانی دکا ایتالیا می باشد و از تکنولوژی الکس سرد بهره می برد. این دستگاه یکی از جدیدترین و بهترین نوع از دستگاه های لیزر مو می باشد که از بین بردن موهای زائد با استفاده از این دستگاه بالای ۹۵% موفقیت آمیز می باشد و دیگر مزاحمت موهای زائد را نخواهیم داشت.

این دستگاه کاربردی وسیع برای تمامی رنگ پوست و موها را دارد.برای پوست های تیره، برنزه، روشن و سبزه با موهای تیره و یا بلوند و یا کرکی را شامل می شود و تمامی آن ها را از بین می برد. این دستگاه مجهز به تکنولوژی الکس سرد است که تمامی موهای زبر و نرم و نازک را بدون درد و سوزش از بین خواهد برد.

با در اختیار گرفتن این دستگاه و با خرید دستگاه لیزر پلاتینوم ۲۰۲۳ کلینیک و سالن زیبایی خود را کامل کنید و از مشتریان فراوان در زمینه زیبایی پوست و مو محل کارخود را بیمه نمایید و درآمد سرشاری کسب نمایید.

آشنایی با دستگاه لیزر الکساندر دکا

مزایای استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

 دستگاه لیزر الکساندرایت دکا با استفاده از آخرین و بروزترین تکنولوژی روز دنیا می تواند برای تمامی پوست های تیره تا روشن و تمامی موهای روشن بلوند تا تیره و مشکی همگی را از بین ببرد و هیچ گونه محدودیتی ندارد. این دستگاه شباهت زیادی به دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال دارد که بیشترین کارایی را برای پوست و مو در اختیار دارد.

آشنایی با دستگاه لیزر الکساندرایت دکا و استفاده از این دستگاه در کمترین زمان ممکن می تواند در حداقل سه الی شش جلسه و بدون عوارض جانبی و عوامل مخرب و تهاجمی و مقرون به صرفه بودن و ارزان قیمت به علت مراجعه به مدت و دفعات کم و از بین بردن حداکثری موهای زائد که یک دستگاه توانایی از بین بردن آن را دارد، در این دستگاه وجود دارد.

در حین استفاده از این دستگاه هیچ گونه درد و یا سوزش و عوارض بعدی دیده نشده و ندارد.این دستگاه به علت به روز بودن می تواند حداقل و حداکثر طول موج های مورد نیاز برای عمل لیزر را بتاباند و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و این مزیت بزرگی برای کاربر و اپراتور و همچنین یک امتیاز مهم برای شخص استفاده کننده می باشد.

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصربفرد زیر است:

– تکنولوژی پیشرفته و طراحی حرفه‌ای دستگاه

– کیفیت بالا و استانداردهای اروپایی در تولید

– طیف گسترده‌ای از کاربردها در زیبایی و درمان‌های پوستی

– تنظیمات انعطاف‌پذیر شدت و زمان پالس برای انواع پوست‌ها

– سرعت بالا در انجام درمان و رضایتمندی بیشتر بیماران

– خنک‌کننده‌های تعبیه شده جهت پیشگیری از سوختگی پوست

– طراحی ارگونومیک و سبک برای کاربری راحت‌تر

– قابلیت اتصال به سیستم‌های مکنده‌ی الکتریکی صنعتی

– هزینه تمام شده پایین‌تر درمان‌ها نسبت به سایر دستگاه‌ها

– خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب

معایب دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

معایب دستگاه لیزر الکساندرایت دکا در حد خیلی کم و در حد قرمز شدن سطحی پوست است.دستگاه لیزر الکساندرایت دکا با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و تمامی مسائل ایمنی و عدم وجود عوامل تخریبی در آن مورد بررسی و تست قرار گرفته است و می توان گفت از جمله دستگاه های لیزر بی خطری است که تاکنون ساخته شده است.

این دستگاه با استفاده از سیستم خنک کننده حین انجام عمل لیزر از حساسیت و درد و سوزش کاسته و فرد استفاده کننده در این زمینه هیچ گونه دغدغه ای ندارد.

در برخی موارد به علت ناآگاه بودن و عدم آموزش کافی اپراتور و کاربر می تواند برای استفاده کننده حساسیت و قرمزی محل انجام لیزر ایجاد کند که این امر گریزناپذیر می باشد و خطای اپراتور در این زمینه دخیل می باشد و یک درصد احتمال آن هست و این از معایب دستگاه نمی باشد و استفاده نادرست کاربرد در این امر دخیل است.

معایب استفاده از دستگاه الکساندر دکا

چه قسمت هایی از بدن را می توان با دستگاه لیزر الکساندرایت دکا لیزر کرد؟

از قسمت های مهم بدن که می توان از این دستگاه برای لیزر استفاده کرد، از جمله صورت، بینی، دست ها و پاها، ران و کشاله و به جرات می توان گفت تمامی اعضاء و قسمت های بدن چه برای خانم ها و یا آقایان قابل لیزر کردن و استفاده می باشد و هیچ گونه محدودیتی ندارد.

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت دکا چگونه انجام می شود

لیزر موهای زائد توسط این دستگاه برای موهای مشکی و پوست روشن بیشترین بازخورد و جوابدهی را دارد در کشور ما نیز اغلب، پوست سفید و موهای تیره و مشکی دارند که بهترین گزینه برای استفاده از این دستگاه می باشند.

این دستگاه پرتوهای نورانی متمرکز با قابلیت نفوذ و جذب بالا از طریق فولیکول های مو توسط دانه های کریستالی این دستگاه پخش می گردد.

وقتی این پرتوهای نوری از کریستال ها عبور می کند تبدیل به اشعه با طول موج ۷۵۵ منومتر می گردد.این اشعه ها توسط فولیکول های مو با حرارت بالا دریافت می شود و باعث از بین رفتن آن ها می گردد.

کار با دستگاه لیزر الکساندر دکا چگونه است

چه کارهایی قبل از انجام لیزر با دستگاه لیزر الکساندرایت دکا باید انجام دهیم؟

کارهایی که قبل از انجام لیزر با دستگاه لیزر الکساندرایت دکا باید انجام دهیم این است که در ابتدا جایی که مد نظر است که لیزر شود، روز قبل از لیزر به خوبی موهای آن تراشیده شود تا حداقل سطح موها به هم سطح پوست برسد این کار می تواند از جلوگیری تابش لیزر به بدن بکاهد و تاثیر زیادی در ایجاد نتیجه خوب داشته باشد.

مورد بعدی پاک کردن محل مورد نظر برای لیزر از کرم ها و لوسیون و مواد آرایشی است مورد بعد استحمام کردن و زدودن چرک و چربی از سطح بدن و پاک کردن عرق می باشد و در آخر استفاده از اپیلاسیون، وکس و اپیلیدی یک ماه قبل از انجام لیزر می باشد.

استفاده از کرم های ضد آفتاب و دوری از خورشید و استفاده از لباس های راحت و نخی برای دوری از حساسیت محل لیزر و عدم فعالیت ورزشی و حرکات کششی بعد از انجام لیزر برای عدم ایجاد حساسیت تا ۲۴ ساعت نیز نیاز می باشد و استفاده نکردن از حمام با آب خیلی گرم و یا استفاده از استخر به مدت ۴۸ ساعت بعد از انجام لیزر باید رعایت شود و در صورت رعایت موارد اشاره شده می تواند به رضایت حداکثری و نتیجه قابل قبول برسد.

کاربردهای دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

از جمله های کاربردهایی که با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت دکا مثل دستگاه لیزر پلاتینیوم ، می تواند داشته باشد پاکسازی پوست، تغییر رنگ پوست، درمان مشکلات رنگدانه ای، رفع موهای زائد به صورت ریشه ای و همیشگی، برطرف شدن ضایعات عروقی، پاک کردن تتو و خالکوبی و از بین بردن کک و مک ها و خال های گوشتی طی چند جلسه را می توان از کاربردهای اصلی این دستگاه نام برد.

کاربرد استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

ویژگی های دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

اگر از ویژگی های این دستگاه بخواهیم صحبت کنیم می توان استفاده از این دستگاه بدون ژل و برای تمامی موهای زبر و خشن با رنگ مشکی تا موهای نازک و پرز مانند و روشن می باشد.

از این دستگاه می توان با سرعت دو برابر در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر استفاده نمود.همچنین به مصرف انرژی پایین و دقت بالای این دستگاه می توان اشاره کرد.

استفاده از این دستگاه هیچ گونه درد و عوارضی در پی ندارد و بدون نیاز به دستگاه مکمل و کولینک مجزا حین انجام کار که این دستگاه دارای دو هندپیس برای انجام کار و مناسب برای همه تیپ موهای ۱ الی ۶ از این دستگاه می توان استفاده نمود.لطفاً برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه لیزر مو با ما در تماس باشید.

شرایط خرید و قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

شرایط خرید و قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت دکا به شرح زیر است:

– اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و سایر مراجع ذی‌ربط برای تاسیس کلینیک

– انتخاب نوع دستگاه مناسب بر اساس نیاز و بودجه، معمولاً از برندهای معتبر مانند الکساندرایت یا اندی

– بررسی شرایط گارانتی، خدمات پس از فروش و دوره‌های آموزشی دستگاه

– توجه به متعلقات جانبی مانند عینک محافظ، فیلتر و سایر لوازم مصرفی

– مذاکره درباره قیمت، تخفیفات و امکان خرید اقساطی

– بررسی شرایط حمل دستگاه و نصب آن توسط شرکت فروشنده

– خرید بیمه‌نامه مناسب برای دستگاه جهت پوشش هزینه‌های خسارت احتمالی

– انعقاد قرارداد مکتوب خرید حاوی تمام جزئیات و شرایط طرفین

با در نظر گرفتن همه جوانب، می‌توان دستگاه لیزر مناسبی خریداری کرد.

چند روش برتر و مؤثر برای رفع موهای زائد عبارتند از:

– لیزر – از بهترین روش‌ها برای حذف دائمی و طولانی مدت موهاست. انواع لیزرهای مورد استفاده شامل الکساندرایت، Nd:YAG و دیود می‌باشد.

– IPL – یا شدت پالس نوری، روشی مؤثر بدون نیاز به جراحی است که با پالس‌های نوری کار می‌کند.

– اپیلاسیون با الکتریسیته – از طریق انتقال جریان الکتریکی به ریشه موها، آن‌ها را از بین می‌برد.

– کرم‌های شیمیایی – مانند کرم‌های حاوی ترکیب تیوگلیکولیک اسید موثر هستند اما نتایج موقت دارند.

– روش‌های مکانیکی – مانند وکس و اپیله کردن هرچند دردناک‌تر و کم ماندگارترند اما گزینه مناسبی به شمار می‌روند.

در نهایت، بسته به نوع پوست و میزان رشد مو، باید با مشورت متخصص روش مناسب انتخاب شود.

عوارض دستگاه لیزر الکساندرایت دکا

عوارض دستگاه لیزر الکساندرایت دکا را در ذیل خواهیم گفت.استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت دکا معمولاً ایمن است، اما ممکن است در برخی موارد عوارضی به شرح زیر ایجاد شود:

– سوزش و درد خفیف در محل تابش لیزر که موقتی است.

– قرمزی و تورم پوست که به مرور برطرف می‌شود.

– تغییر رنگ پوست در محل درمان که ممکن است موقت یا دائم باشد.

– جوشگاه و تاول‌زدن پوست در صورت استفاده نادرست از دستگاه

– سوختگی درجه پایین پوست در صورت عدم رعایت تنظیمات ایمنی دستگاه

– عفونت و التهاب در صورت رعایت نکردن بهداشت و استریلیزاسیون

– ایجاد جوانه‌های سفید رنگ در موها در صورت عدم رعایت فواصل درمانی

– کاهش یا افزایش رشد مو در محل تابش

بنابراین، انتخاب دستگاه استاندارد و متخصص مجرب، اهمیت زیادی دارد.

اطلاعات بیشتر  تفاوت آر اف فرکشنال با co2 فرکشنال در چیست؟ | فرق لیزر RF با CO2 در چیست؟ + ویژگی ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا