لیزر زیبایی

آشنایی با دیوایس لیزر مو خانگی | قیمت و عمر دیوایس لیزر مو خانگی | ویژگی ها،مشخصات ، کارایی

آشنایی با دیوایس لیزر مو خانگی

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

آشنایی با دیوایس لیزر مو خانگی

آشنایی با دیوایس لیزر مو خانگی را می خواهیم در این مقاله به صورت جامع و مفصل توضیح داده و اطلاعات خوبی در این زمینه در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

در ادامه خواهیم گفت که این دستگاه چه مزیت ها و یا معایبی خواهد داشت یا اینکه از ویژگی ها و کاربردهایی که دارد و یا از قیمت و اینکه آیا خرید این دستگاه به صرفه است یا نه و آیا اثر بخشی خوبی دارد و طریقه و روش استفاده از این دستگاه و تفاوت هایی که این دستگاه با دستگاه های مدرن تر مثل دستگاه لیزر تیتانیوم دارد و موارد منع استفاده و در کل جمع بندی مفیدی ارائه خواهد شد.

در ابتدای این مقاله باید یادآور شویم که دستگاه هایی که به اسم دستگاه لیزر خانگی به فروش می رسد در حقیقت چیزی شبیه  آی پی ال هستند که پرتوی های آن تقویت شده است استفاده از این دستگاه نیاز به مهارت و دانش و آموزش خاص خود را دارد و اگر دستوالعمل های آن بدرستی رعایت نشود ممکن است عوارضی جانبی بدی روی پوست بدن باقی بگذارد.

با لیزر مو خانگی چگونه لیزر کنیم

 

با لیز مو خانگی چگونه لیزر کنیم؟

آشنایی با دیوایس لیزر مو خانگی . برای لیزر کردن موهای زائد با دستگاه های خانگی تفاوتی زیادی با دستگاه های پیشرفته و کلینیکی دارد. این دستگاه به علت اینکه قدرت کمتری نسبت به دیگر دستگاه های لیزر مو دارند شاید اثر بخشی خوبی نداشته باشند و کسانی که از این دستگاه ها استفاده می کنند نتایج مطلوبی را مشاهده نمی کنند.

طول موج پرتوهایی که این دستگاه می تواند از خود ساطع کند حداکثر ۱۰۰ نانومتر بر ثاینه است و این طول موج نمی تواند تمامی موهای زائد را از بین ببرد هر چند تاثیر گذار است و نتایج بدست آمده برای تعداد بار زیادی نیاز است که انجام شود.

این نتایج که در طول شاید نزدیک به سه ماه به میزان دو سوم از موهای زائد را می تواند از بین ببرد که شاید برای خیلی ها راضی کننده نباشد و آن چیزی که دلخواه استفاده کنندگان می باشد حاصل نشود.

برای انجام لیزر با دستگاه خانگی کافیسیت طبق دستوالعمل و برگه راهنما و کاتالوگی که همرا دستگاه می باشد دستگاه را روشن و راه اندازی نمایید این دستگاه مجهز به نمایشگر دستی می باشد و شکل ظاهری آن هم شبیه میکرفن های فضایی می باشد برای استفاده می توان از طول موج متوسط این دستگاه شروع کرد.

طبق دستوالعمل برای موهای زائد حداقل باید از طول موج ۱۰۰ نانومتر به کارگیری شود در ابتدا باید قسمتی از دست را برای تست لیزر کرد و اگر حساسیت و یا قرمزی و اثر بدی برجای نگذاشت می توانیم در دیگر جای بدن نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

بهتر است دستگاه بعد از شارژ کامل مورد استفاده قرار بگیرد و هر قسمت از بدن را یک بار دستگاه را روی پوست کشیده و دوبار یک قسمت را نکشیم.برای قسمت های حساس پوست از جمله ناحیه تناسلی و یا صورت و زیر بغل از سرکننده های قوی با رعایت دستور العمل ها باید به دقت انجام شود تا عوارض استفاده به حداقل ممکن برسد.

با لیزر مو خانگی چگونه لیزر کنیم

مزایای استفاده از لیزر مو خانگی چیست؟

اگر از مزایای لیزر خانگی بخواهیم بگوییم می توان به اسفاده از آن در هر زمان که وقت داشته باشیم و عدم مراجعه به مرکز لیزر و یا اینکه نتایج بهتر و قابل قبول تری نسبت به استفاده از تیغ و موم و یا ژیلت و موبر های سنتی دارد و ماندگاری عدم رشد مو در مواردی که ذکر شد بهتر است.

معایب استفاده از لیزر مو خانگی چیست؟

از معایب استفاده از لیزر مو خانگی می توان به اثر بخشی کم و احتمال آسیب به پوست در این دستگاه می تواند زیاد باشد و علت آن هم می تواند عدم آشنایی برخی افراد از نحوه عملکرد و یا طریقه استفاده باشد.

طول دوره استفاده نیز از دیگر معایب آن است این دستگاه نیازمند زمانی خیلی زیاد در طی جلسات متعدد می باشد از بین نرفتن تمامی موها و سوختگی و ایجاد عرضه برای پوست های تیره و عدم امکان استفاده از این دستگاه برای تمام نقاط بدن و کم بودن طول عمر دستگاه از مهمترین معایب دستگاه لیزر خانگی می باشد.

آیا استفاده از لیزر خانگی دردناک است؟

استفاده از لیزر خانگی نسبت به لیزر پیشرفته و کلینیکی ممکن است درد داشته باشد و یا باعث سوختگی و قرمزی در پوست ایجاد گردد.

این دستگاه ها به علت این که از امکان هوای سرد کننده موقع عمل لیزر استفاده نمی کند و این ویژگی را در خود ندارد فرد استفاده کننده ممکن است موقع لیزر موهای زائد خود احساس درد و یا سوزش هنگام انجام عمل و یا بعد از آن داشته باشد.

این عوارض به خاطر وجود گرمایی است که به ریشه مو تابانیده می شود تا فولکول های مو را تحت تاثیر قرار داده و از بین ببرد و هوای سردی که توسط دستگاه های پیشرفته همزمان با عمل لیزر بر سطح پوست پرتاب می شود.

گرمای حاصله از لیزر را کم کرده و از بین می برد و نمی گذارد پوست آسیب ببیند.درد ناشی از استفاده از لیزر خانگی را نیز می توان از معایب این دستگاه دانست.

چه نکاتی را برای ئخرید لیزر خانگی باید رعایت کنیم

 

اطلاعات بیشتر  کدام دستگاه لیزر درد کم تری دارد؟ | کم دردترین دستگاه لیزر کدام است؟بهترین دستگاه لیزر بدون درد

چه نکاتی را برای خرید دیوایس لیزر خانگی باید بدانیم و رعایت کنیم؟

اگر تصمیم به خرید دستگاه لیزر مو خانگی دارید در ابتدا باید یک سری اطلاعات در خصوص این دستگاه داشته باشید که در ادامه به صورت تیتروار به آن اشاره می کنیم.

اول اینکه باید از استاندارد بودن دستگاه اطمینان حاصل شود چون این دستگاه با سلامتی افراد سر و کار دارد باید حتماً در این زمینه تحقیق شود تا آسیبی متوجه شما و پوستتان نگردد.

دوم اینکه از نظر قیمت و بهایی که می خواهید برای آن بپردازید یک مقایسه ای با دیگر روش ها از جمله روش های سنتی انجام دهید تا از مقرون به صرفه بودن آن نیز اطمینان حاصل گردد.

سوم اینکه از اقلام جانبی که باید حتماً همراه دستگاه باشد و جزئی از دستگاه می باشد از جمله عینک محافظ چشم و سیم شارژ دستگاه و استند و پایه های نگهدارنده دستگاه که در قیمت دستگاه تاثیر گذار است در نظر گرفته شود.

در مرحله بعد اطلاعات در مورد قدرت دستگاه و تعداد شات در هر بار تابش و استفاده و شکل ظاهری دستگاه نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا