لیزر زیبایی

آشنایی با جدید ترین دیوایس لیزر | جدیدترین دیوایس لیزر مو کدامند و چه کاربردی و ویژگی هایی دارد؟

آشنایی با جدید ترین دیوایس لیزر

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

آشنایی با جدید ترین دیوایس لیزر

آشنایی با جدید ترین دیوایس لیزر که نیاز است برای معرفی جدید ترین دستگاه لیزر باید ابتدا انواع لیزر را شناخت، سپس بر اساس آن جدید ترین دستگاه های مرتبط را معرفی و آنالیز کرد.

پیش از هر چیز باید دانست انواع مختلفی از دستگاه های لیزر وجود دارند که هر کدام با هدف و منظور خاصی طراحی و تولید شده اند.

این دستگاه ها مدام در حال به روز شدن و مجهز شدن به فناوری های جدید هستند. بنابراین دستگاه های لیزر مدرن و مختلفی با کاربردهای متفاوت در بازار وجود دارند که در ادامه به بررسی کامل آن ها خواهیم پرداخت.

آشنایی با جدید ترین دیوایس لیزر

دیوایس لیزر چیست؟

 

جدید ترین دستگاه لیزر ابزار پیشرفته ای است که نور را به شکل پرتوهایی باریک با طول موج مشخص از خود منعکس می کند. ساختار این نوع دستگاه از ماده فعال کننده و جمع کننده نور می باشد که داخل باکس تشدید نور قرار داده شده است.

نحوه عملکرد جدیدترین دستگاه لیزر

عملکرد جدیدترین دستگاه لیزر به این شکل است که با تابش فوتون به مولکول یا یون فعال یک فوتون دیگر را آزاد می کند. فوتون های آزاد شده دارای فرکانس های مشابهی هستند که با همدیگر سبب ایجاد فوتون های دیگر می شوند.

این روند در دستگاه آنقدر ادامه می یابد تا باریکه ای از فوتون ها تشکیل شوند و در نهایت امواج و انرژی لازم برای رفع انواع عارضه ها را تولید شوند.

معرفی جدید ترین دستگاه لیزر موهای زائد

۱: دستگاه لیزر الکساندرایت

آشنایی با جدید ترین دیوایس لیزر . سریع ترین و مدرن ترین نوع دستگاه لیزر دستگاه الکساندرایت است. این دستگاه جدید از قابلیت فوق العاده ای برای از بین بردن موهای نازک برخوردار است.

از جمله مهمترین مزیت های این دستگاه مدرن مجهز بودن آن به سیستم خنک کننده بسیار قوی است که سبب عدم سوختگی پوست می شود. البته با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم سه طول موج رو در یک دستگاه خواهید داشت.

 

اطلاعات بیشتر  دستگاه لیزر الکساندرایت دکا چه کاربردی بر بدن افراد دارد؟

۲: دیوایس لیزر ND- YAG

یکی از بهترین و ایده آل ترین و در عین حال جدید ترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد دستگاه ND- YAG است. این مدل دستگاه مناسب ترین دستگاه لیزر برای افرادی است که دارای پوستی تیره می باشند. زیرا در آن از دو مدل لیزر استفاده شده است و این امر انعطاف پذیری دستگاه را به شدت بالا برده است.

۳: دیوایس لیزر دیود

دستگاه دیود جدید ترین نوع لیزری است که جهت رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به نسبت سایر دستگاه های دیگر دارای جلسات درمانی کوتاه تری است. همچنین این دستگاه در مقایسه با مدل های قدیمی درد کمتری را متوجه افراد حین انجام لیزر می کند.

عوارض استفاده از این دستگاه بسیار اندک بوده و تنها در حد قرمزی و التهاب خفیف در پوست بروز می کنند. لازم به توضیح است که عوارض ایجاد شده طی ۲۴ ساعت بعد از استفاده از دستگاه لیزر به کلی رفع می شوند.

آشنایی با جدید ترین دستگاه لیزر

 

معرفی و شناخت جدید ترین دیوایس لیزر جهت انجام اعمال جراحی

آشنایی با جدید ترین دستگاه لیزر مو که امروزه استفاده از جدید ترین دستگاه لیزر به عنوان مناسب ترین روش جهت انجام اعمال جراحی شناخته شده است. جراحان در سراسر دنیا برای انجام اعمال مختلف جراحی از دستگاه های لیزر مختلفی استفاده می کند.‌

جراحی چشم، دیسک کمر، برداشت تومور، جراحی مغز از جمله مهمترین جراحی هایی هستند که در حال حاضر با لیزر انجام می شوند. برای درمان هر کدام از این بیماری ها نیاز به یک نوع دستگاه لیزر با شدت تابش و طول موج متفاوت است.

این دستگاه ها سالانه در حال تغییر و تحول هستند و هر بار مدل جدیدی از آن ها وارد بازار می شود.‌ جدید ترین این دستگاه ها تا حد زیادی احتمال خطا حین انجام عمل را کاهش می دهند.

 

اطلاعات بیشتر  مزایای خرید دستگاه لیزر به صورت اقساطی | شرایط و مراحل فروش اقساطی دستگاه لیزر چگونه است؟

آشنایی با جدید ترین دیوایس لیزر

معرفی جدید ترین دیوایس لیزر جهت جوانسازی پوست

جدید ترین دستگاه لیزر برای انجام اعمال جوانسازی پوست یکی از محبوب ترین راه ها برای داشتن پوستی شفاف و زیبا است. این نوع دستگاه ها به دلیل مرتبط بودن با جوانی و زیبایی چهره بسیار شناخته شده و معروف هستند. از جمله مهمترین و جدید این نوع لیزرها عبارتند از:

  • دستگاه اندولیفت

اندولیفت صورت، جدیدترین دستگاه لیزر است که نقش بسزایی در جوانسازی چهره ایفا می کند. افرادی که در چهره خود دارای چین و چروک هستند می توانند از این دستگاه جهت رفع آن استفاده کنند.

استفاده از این دستگاه لیزر یکی از مطمئن ترین و کاربردی ترین روش ها برای رفع چین و چرک است. پرتوهای این دستگاه دارای عمقی برابر ۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرون هستند. بنابراین به راحتی مولکول های کلاژن ساز پوست را وادار به ترشح کلاژن می نماید.

  • دستگاه فرکشنال

این دستگاه که لیزر فرکشنال نام دارد به لیزر دی اکسید کربن نیز معروف است. دستگاه حاوی این نوع لیزر به شکل خارق العاده ای باعث رفع چین و چروک های ناحیه صورت می شود. همچنین قابلیت ترمیم جای جوش، لکه و ترمیم حالت افتاده صورت را دارد.

این دستگاه به دو شیوه قادر به انجام لیزر صورت می باشد که تفاوت آن ها در نوع لایه برداری پوست است‌. اغلب کسانی که دارای عارضه های خفیف تری در ناحیه پوست خود هستند از روش بدون لایه برداری استفاده می کنند. زیرا در مدت کوتاه تری بهبود خواهند یافت و دوران نقاهت کم تری را سپری خواهند کرد.

  • دستگاه آراف فرکشنال

دستگاه آراف فرکشنال بدون شک جدید ترین دستگاه لیزر جهت جوانسازی صورت است. در این دستگاه امواج لیزر به لایه های مختلف پوست نفوذ پیدا کرده و سبب کلاژن سازی پوست می شوند.

همچنین علاوه بر تحریک سلول های کلاژن ساز سبب فعال شدن امواج فیبروپلازی بدن نیز خواهند شد.

نکته: یکی از جدید ترین دستگاه های لیزری که جهت درمان منافذ پوست و رفع اسکار مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه آراف فرکشنال است.

در کنار این دستگاه و با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم از دنیای پیش رو که پنجره ای وسیع برای استفاده از انواع روش های جدید برای رفع موهای زائد و یا استفاده از لیفت برای جوانسازی می باشد، با این دستگاه تجربه کنید.

سخن پایانی

جدید ترین دستگاه لیزر صرفا مناسب ترین و بهترین دستگاه ها برای درمان مشکلات شما نیستند. بلکه بهترین دستگاه برای درمان هر عارضه باید توسط پزشک متخصص انتخاب شود.

دستگاه های لیزر جدید دارای فواید و مزایای بیشماری هستند و در واقع کامل ترین دستگاه هایی هستند که اخیرا طراحی و تولید شده اند.‌

با این حال گاهی دستگاه های قدیمی می توانند بهترین و بیشترین اثربخشی را برای بیماری شما به دنبال داشته باشند.

 

اطلاعات بیشتر  کاربرد دایود  لیزر چیست؟ | دایود لیزر چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟کاربرد آن برای لیزر مو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا