لیزر زیبایی

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس با نرخ مناسب و اقساطی (ZEUS) با شرایط عالی و مناسب

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

اطلاعاتی در مورد دستگاه آر اف فرکشنال زئوس

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس با نرخ مناسب و اقساطی (ZEUS)اگر به دنبال تکنیک های جدید و موثر برای جوانسازی پوست هستید دستگاه آر اف فرکشنال زئوس را فراموش نکنید. امروزه در هر کلینیکی یک تکنیک خاص به کار گرفته می شود.

اما کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست فعالیت می کنند ترجیح می دهند تا از این دستگاه استفاده کنند.

انسان در طول زندگی دچار آسیب ها و بحران هایی می شود که این عوامل مستقیما روی پوست تاثیر منفی می گذارد. شاید شما تا به حال اقدامی برای زیبایی انجام نداده باشید و بخواهید یک روش موثر و کارآمد را انتخاب کنید.

دستگاه RF فرکشنال زئوس موثرترین روش برای رفع بیشتر مشکلات پوستی از قبیل چین و چروک، افتادگی و … است.

معرفی دستگاه آر اف فرکشنال زئوس

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس با نرخ مناسب و اقساطی (ZEUS)دستگاه آر اف فرکشنال زئوس در دسته دستگاه های زیبایی و ترمیم پوست به حساب می آید. عمق نفوذ این دستگاه بسیار بالاتر از دستگاه های میکرودرم معمولی است.

دستگاه دارای سوزن های ظریفی برای انتقال انرژی آر اف است. در واقع انرژی RF برای تخریب حرارتی قسمت درم پوست است.

قطر این سوزن ها ۱۲۰ میکرون است از این رو در لایه اپیدرم هیچ گونه آسیبی ایجاد نمی شود. عمق نفوذ سوزن ها قابل تغییر است و می تواند از یک تا ۳ میلی متر آن را تغییر داد.

نکته مهمی که وجود دارد این است که تنها حدود سه دهم میلیمتر از سوزن دارای تابش رادیو فرکانسی است چون هدف تخریب لایه درم است. بقیه طول سوزن عایق است و هیچ آسیبی به دیگر لایه های پوست وارد نمی شود.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس با نرخ مناسب و اقساطی (ZEUS)

فرکانس دستگاه آر اف فرکشنال چقدر است؟

دستگاه آر اف فرکشنال زئوس دارای فرکانس ۵ مگاهرتز است. با داشتن این فرکانس دستگاه قادر خواهد بود ۵ میلیون بار در ثانیه قطب مثبت و منفی جابجا شود. اغلب دستگاه های موجود دارای یک تا دو مگاهرتز فرکانس هستند که در مقایسه با این دستگاه ها از قدرت و سرعت عمل بیشتری برخوردار است.

درمان با این فرآیند هیچ گونه عوارض جدی به دنبال ندارد و فرآیند بهبود سریعا مشاهده می شود.

مزایای استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال زئوس

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس با نرخ مناسب و اقساطی (ZEUS)در طراحی دستگاه آر فرکشنال زئوس از فناوری های پیشرفته ای استفاده شده است.

از این رو کیفیت بالا و سازگاری آن با انواع پوست ها سبب شده تا به راحتی جوانسازی پوست بدون عوارض جدی انجام شود. کار با دستگاه به بیهوشی و بستری شدن نیاز ندارد و فرد هیچ گونه دردی حس نمی کند.

تکنیک RF برای تمامی پوست ها کاربرد دارد و سرعت عملکرد بالایی دارد. با این مزیت شما در چند جلسه کوتاه به راحتی می توانید به پوست ایده آل خود برسید.

از دیگر مزایای این دستگاه ایمنی بالا و سری های اختصاصی برای هر شخص است. این کار خیال متقاضی را بهداشت و ایمنی کار راحت می کند. هر بار بیمار با سری هندپیس اختصاصی خودش کار می کند تا مشکلی از این بابت نداشته باشد.

متقاضی آر اف بعد از زیباسازی پوست به دوره نقاهت نیازی ندارد و بلافاصله می تواند به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد. قدرت بالا و تاثیر گذاری فوق العاده دستگاه موجب شده تا چند سال در بیشتر کلینیک های زیبایی به عنوان اولین انتخاب متقاضیان باشد.

دستگاه آر اف فرکشنال یک تکنیک فیزیولوژیکی بدون عارضه است که برای پوست های نازک هم کاربرد دارد. این تکنیک به پوست آسیب نمی رساند و دوره بهبودی کوتاه دارد. اگر فرد در چند جلسه به نتیجه دلخواه نرسد می تواند درمان را ادامه دهد.

در این روش پوست تغییر رنگ پیدا نمیکند و اگر این اتفاق بیفتد بعد از چند روز دوباره به حالت اولیه باز می گردد.

کاربرد دستگاه آر اف فرکشنال زئوس

دستگاه آر اف فرکشنال زئوس به منظور اهداف زیر طراحی شده است. البته ناگفته نماند که تاثیر گذاری این دستگاه در هر فردی متفاوت است و نتیجه درمان کاملا به شرایط پوست بستگی دارد.

· از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز در نواحی مختلف صورت مانند صورت، اطراف چشم، پیشانی، گردن

· از بین بردن اسکار آکنه، اسکار به جا مانده از جوش، بریدگی، جراحی، سوختگی

· رفع جای بخیه

· رفع نمودن آکنه فعال و روزاسه

· هایپرپیگمنتیشن

· تحریک کردن کلاژن سازی پوست و در نتیجه روشن شدن پوست

· سفت نمودن غبغب و ناحیه فک

· سفت شدن پوست و ترمیم بافت ها

· رفع یا کمتر کردن خطوط بارداری

· افزایش پیدا کردن قوام پوست

· به منظور درمان عرق کردن های زیاد و درمان چربی بیش از حد پوست

· کاهش یا رفع کامل خطوط استریاها که در نتیجه افزایش یا کاهش وزن به وجود می آید.

تفاوت RF فرکشنال با لیزر

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس با نرخ مناسب و اقساطی (ZEUS)

دستگاه آر اف فرکشنال زئوس با دستگاه های لیزر تفاوت های فاحشی دارد. انرژی و تکنولوژی این دو روش کاملا متفاوت است. انرژی حاصل از لیزر تنها بر روی لایه های سطحی پوست اثر می گذارد و حرارت این دستگاه به نذرت به قسمت های زیرین پوست می رسد.

لیزر با استفاده از اشعه فولیکول های مو یا ضایعات پوستی را مورد حمله قرار می دهد. در دستگاه لیزر موهای زائد برای هر تیپ پوست و مویی یک دستگاه با طول موج مشخص طراحی شده است. اما در آر اف، انرژی از طریق سوزن ها به لایه زیرین پوست حتی لایه های عمیق زیر عضله می رسد و این لایه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

آرف برای تمام تیپ های پوستی به کار گرفته می شود و هر شخص با سری بهداشتی و اختصاصی کار خود را انجام می دهد.

در دستگاه RF فرکشنال زئوس بافت های زیرین پوست بهبود پیدا میکنند در نتیجه پوست سفت و ضایعه پوستی عمیق ترمیم می شود. اما در لیزر رنگدانه ها مورد حمله قرار می گیرند و بعد از شکستن آن ها در بدن دفع می شوند.

نتیجه گیری

تکنولوژی به کار رفته در دستگاه آر اف فرکشنال زئوس یک تکنولوژی خاص و نوآورانه است. در این روش سوزن ها به ناحیه هدف نفوذ پیدا می کنند و بدون اینکه به دیگر لایه های پوست آسیب برسد مستقیما وارد درم می شود و آن را تحت تاثیر قرار می دهند.

از این تکنیک برای رفع چین و چروک و اسکار، رفع غبغب و کلاژن سازی پوست استفاده می شود. هزینه های کار با این دستگاه مقرون به صرفه و خوب است و اثربخشی آن بعد از چند جلسه به وضوح دیده می شود.

در ادامه می توانید برای کسب اطلاعات از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و یا قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم از طریق کارشناسان ما در تماس باشید و از قیمت های بروز مطلع شوید.

اطلاعات بیشتر  راهنمای کامل تجهیزات کلینیک های زیبایی | تجهیزات کلینیک های زیبایی چیست و از کجا باید خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا