لیزر زیبایی

دستگاه لاغری کویتیشن ۶ کاره خانگی به همراه قیمت، مشخصات فنی، طرز استفاده و ویژگی های آن

دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره خانگی

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

دستگاه لاغری کویتیشن ۶ کاره خانگی به همراه قیمت، مشخصات فنی، طرز استفاده و ویژگی های آن

دستگاه لاغری کویتیشن ۶ کاره خانگی که از نوع بهترین دستگاه های خانگی برای لاغر کردن و رفع چربی های زائد بدن به کارگیری می شود. دستگاه کویتیشن ۶ کاره که در یک دستگاه جمع شده است و توانمندی زیادی برای لاغری در منزل دارد.

در واقع از این دستگاه ۶ نوع عملکرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، انتظار می رود. با توجه به عملکردهای متفاوتی که از هر کدام از اجزاء و وسیله های این دستگاه می توان استفاده نمود، کاربردهای متفاوت و معینی را شاهد هستیم.

دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره خانگی

انواع عملکرد دستگاه لاغری کویتیشن ۶ کاره خانگی کدامند؟

عملکردی اولتراسونیک

عملکرد اولتراسونیک که از دستگاه لاغری کویتیشن ۶ کاره می توان بهره برد، با استفاده از امواج اولترا و جذب این امواج توسط چربی های زیر پوست و ایجاد حباب و ترکیدن این حباب ها و از بین بردن غشای سلولی چربی ها و در نهایت تحلیل رفتن و دفع چربی های بدن از کاربردها و عملکرد اولتراسونیک به حساب می آید.

عملکرد امواج رادیویی

در این عملکرد که به عملکرد رایویی معروف است با ارسال امواج، گرمای زیادی در اطراف سلول های چربی ایجاد شده و باعث تحلیل و از بین رفتن هسته مرکزی چربی ها و در نهایت دفع آن ها می گردد.

عملکرد توسط دستکش ها EMS

در این واکنش که توسط دستکش های مخصوص دستگاه لاغری کویتیشن ۶ کاره خانگی انجام می شود، با استفاده از یک سیم رابط که از دستگاه تغذیه می شود و به دستکش های مخصوصی که بر روی دست کاربر قرار می گیرد و کاربر با گذاشتن دست خود بر روی مکان های مورد نظر که قرار است چربی سوزی و لاغری در آن جا اتفاق بیفتد بر اثر ارتعاشات ارسالی، باعث لاغری می شود.

عملکرد ال ای دی تراپی

در این عملکرد از هندپیس مجهز به ال ای دی های به زنگ آبی و قرمز استفاده می کند.ال ای دی های رنگ آبی برای از بین بردن چربی ها و از ال ای دی های به رنگ قرمز برای لیفت و سفت کردن پوست بدن مورد استفاده مفیدی قرار می گیرد.

عملکرد امواج کاتیون و آنیون

عملکرد امواج کاتیون و آنیون که بر اثر استفاده های زیاد از کامپیوتر و لب تاب و یا موبایل که اثرات سوئی بر پوست می گذارند و باعث از بین رفتن یون های پوست و در نتیجه چین و چروک پوست می گردد که امواج کاتیون و آنیون توانایی ین بخشی و بازسازی پوست را دارد.

عملکرد پدهای EMS

پدهای EMS که یکی از ابزارهای مهم و قابل استفاده بر روی بدن زیباجویان است می تواند در قسمت پهلوها، ران ها، پشت بازوها و شکم قرار گرفته و با ارسال امواج مغناطیسی و الکتریکی باعث از بین رفتن چربی های اضافی بدن گردد.

دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره خانگی

مشخصات فنی دستگاه لاغری کویتیشن ۶ کاره خانگی

مشخصات فنی دستگاه کویتیشن ۶ کاره خانگی از ورودی برق آداپتور AC100-220 ولت و خروجی آداپتورDC15V 800MA بهره می برد.قدرت این دستگاه ۶ وات و فرکانس اولتراسونیک آن برابر با ۱مگاهرتز می باشد.

طول موج ال ای دی قرمز رنگ این دستگاه ۶۲۰ نانومتر و طول موج ال ای دی آبی رنگ آن برابر با ۶۵۰ الی ۶۷۰ نانومتر می باشد.

اندازه تقریبی این دستگاه ۲۰۰*۷۹*۶۸ سانتیمتر می باشد.

ویژگی های دستگاه لاغری کویتیشن ۶ کاره خانگی

از مهمترین ویژگی های دستگاه لاغری کویتیشن ۶ کاره خانگی، به سفت شدن عضلات و پوست صورت با استفاده از این دستگاه می انجامد.

از این دستگاه می توان از سه سطح و پنج حالت تنظیم، مورد استفاده قرار داد.با استفاده از این دستگاه می توان به کاهش دو تا سه سایز در کمر انتظار داشت.

کاهش پف زیر چشم و لیفت پوست صورت از دیگر موارد ویژگی های این دستگاه است.استفاده از این دستگاه به راحتی و سادگی ممکن است و قابلیت حمل آسان دارد.

ویژگی های این دستگاه مثل برخی از دستگاه های لیزر مو زائد می باشد که از گرمای مستقیم برای از بین بردن ریشه مو مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اطلاعات بیشتر  راهنمای کامل تجهیزات کلینیک های زیبایی | تجهیزات کلینیک های زیبایی چیست و از کجا باید خرید

کاربردهای دستگاه لاغری کویتیشن ۶ کاره خانگی

کاربردهایی که برای این دستگاه دیده شده است برای از بین بردن چین و چروک های صورت و چرب سوزی و لیفت پوست از طریق نورهای آبی و قرمز این دستگاه و همچنین با استفاده از دستکش های جادویی برای ایجاد ویبره و لرزش در دست ها و انتقال آن به شکم و پهلو برای شکست ساختار سلولی چربی ها و دفع از بدن.

استفاده از پدهای الکتریکی جهت جوانسازی پوست و تحریک سلولی و کلاژن سازی کاربرد فراوانی دارد.

عوارض و مراقبت هایی که بعد از استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن ۶ کاره خانگی باید انجام داد چیست؟

از جمله عوارض و مراقبت های ویژه ای که بعد از استفاده از این دستگاه باید انجام شود استفاده از آب و مایعات بعد از استفاده از این دستگاه می باشد.

در هنگام استفاده از این دستگاه ممکن است سر درد و یا حالت ضعف ایجاد شود که با مصرف مایعات این مورد برطرف می شود.

از خوردن غذاهای چرب و پرحجم بعد از استفاده از این دستگاه باید خودداری کرد.نواحی لیزر درمانی را با آب ولر ماساژ داده تا از قرمز شدن و درد جلوگیری شود.

بعد از استفاده از این دستگاه تا هشت ساعت در زیر مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و از فعالیت های شدید ورزشی در همان روز باید خودداری گردد.

دستگاه لاغری کویتیشن 6 کاره خانگی

چه کسانی از استفاده از این دستگاه منع شده اند؟

خانم های باردار و بانوان شیرده تا زمان وضع حمل و پایان شیردهی استفاده از این دستگاه منع شده اند.افرادی که مبتلا به ضایعات پوستی هستند و یا مبتلا به سرطان و کم خونی و یا دارای فشار خون بالا هستند از انجام لیزر با این دستگاه منع شده اند.

در کل کسانی که دارای بیماری های زمینه ای دارند و یا کسانی که از باتری ضربان ساز قلب یا چیپ الکتریکی در بدن خود استفاده می کنند نباید از این دستگاه استفاده نمایند.

سخن پایانی

دستگاه لاغری کویتیشن ۶ کاره خانگی که از بهترین دستگاه های رفع چربی های اضافی بدن و همچنین رفع چین و چروک صورت و لیفت و زیبایی پوست است.

این دستگاه که دستگاهی پرتابل و قابل حمل و سبک است میتوان در هر جایی حتی در مسافرت ها نیز از آن استفاده نمود.

از این دستگاه در هفته سه روز و هر دفع به مدت دو ساعت بیشتر نمی توان استفاده نمود.این دستگاه را می توان با آموزشی که داده می شود به صورت شخصی و بدون نیاز به اپراتور در خانه انجام داد.

در جهت ارتباط با مشاورین ما می توانید با تماس با ما از مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا