لیزر زیبایی

دستگاه ایلات و SHR برای چه نوع پوستی مناسب است؟ بهترین نتایج

دستگاه ایلات و SHR

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

دستگاه ایلات و SHR برای چه نوع پوستی مناسب است؟

دستگاه ایلات و SHR برای چه نوع پوستی مناسب است؟ در ابتدا گریزی می زنیم به شناخت این دستگاه و چگونگی عملکرد و کارکرد آن که به صورت مختصر و مفید شرح خواهیم داد.

دستگاه ایلات و SHR که مخفف کلمه ( super Hair Removal) که یک دستگاه ترکیبی از دو طول موج مختلف IPL و RF می باشد. وقتی یک دستگاه از دو روش و دو تکنولوژی پشرفته متفاوت استفاده می کند، می تواند گزینه ای متفاوت و قابل قبولی باشد و اثرات خوبی از خود برجای بگذارد.

این دستگاه که کاربردهای متفاوتی از جمله جوانسازی پوست و یا این به عنوان دستگاه لیزر مو زائد نیز شناخته می شود، می تواند کاربری متفاوتی از خود نشان دهد.

این دستگاه که به صورت ترکیبی از ایلات که انتقال نورهای پالسی IPL با استفاده از لامپ های زنونی با شدت گرمای زیاد و کنترل شده است ، ترکیب نوری RF انرژی الکترومغناطیسی از خود ساطع می کند.

در ادامه می تواند بعد از گرم شدن محل مورد لیزر توسط سیستم IPL ، با فرستادن امواج رادیویی و مغناطیسی توسط سیستم RF اقدام به رفع موهای زائد و برطرف نمودن آکنه و جوش و رفع جای زخم و یا بخیه جراحی ها اقدام کرد.

استفاده از دستگاه ایلات و SHR برای تمامی تنوع پوستی حتی برای پوست های رنگین و تیره به خوبی مورد بهره برداری قرار داد. این دستگاه می تواند برای تمامی نوع پوست ها گزینه مناسبی باشد و هیچ گونه محدودیتی ندارد.

دستگاه ایلات و SHR

فهرست

اطلاعات بیشتر  مراکز لیزر مو در تهران | بهترین کلینیک لیزر مو در تهران کجاست؟

استفاده از دستگاه ایلات و SHR بیشتر برای چه موضوعی مورد استفاده قرار می گیرد؟

استفاده از دستگاه ایلات و SHR  بیشتر برای رفع موهای زائد و یا استفاده در خصوص برطرف نمودن چین و چروک پوست و رفع آکنه و جای جوش و جای بخیه و یا زخم مورد بیشترین اسفاده ها قرار می گیرد.

تعداد جلسات مورد نیاز با استفاده از دستگاه ایلات و SHR چقدر است؟

تعداد جلسات مورد استفاده بستگی به میزان و حجم مو و یا گستره ی چین و چروک و یا تعداد جوش وآکنه پوست و یا صورت دارد. این میزان تعداد جلسات را بر اساس معاینات اولیه توسط پزشک پوست و مو مشخص می شود.

ممنوعیت های استفاده از دستگاه ایلات و SHR  جیست؟

از این دستگاه بعضی از افرادی خاص محدودیت استفاده دارند که در ادامه در ذیل به آن ها اشاره خواهیم کرد.

۱- بانوان باردار و یا شیرده تا پایان زمان بارداری و شیر دهی به کودک

۲- افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند. مثل دیابتی ها و کسانی که فشار خون بالایی دارند.

۳- بیماران درای بیماری های پوستی و عفونی منع استفاده از این دستگاه را دارند.

۴- کسانی که مدام بدنشان تبخال می زند و یا به بیماری های ویروسی مبتلا هستند نیز محدودیت در استفاده از این دستگاه دارند.

۵- افرادی که دارای بیماری سره و یا سرطان هستند نیز دارای محدودیت هستند و نباید از این دستگاه استفاده نمایند.

دستگاه ایلات و SHR

ویژگی های دستگاه ایلات و SHR چیست؟

از مهمترین ویژگی های دستگاه ایلات و SHR استفاده از سیستم کولینگ بسیار قوی که زیباجو هیچ احساس درد و سوزشی هنگام استفاده از این دستگاه ندارد.

از دیگر ویژگی ها می توان به ترکیب دو سیستم IPL و SHR به آن اشاره کرد. که می تواند نیروی دوچندان برای از بین بردنموهای زائد و یا رفع چین و چروک پوست مورد استفاده قرار داد.

از موارد دیگر استفاده از سنسور الکترونیکی تنظیم دما به صورت هوشمند است که می تواند دمای زیاد و یا کم را کنترل نماید. 

استفاده از دو دستگاه هندپیس تخصصی نیز یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه می باشد.

با استفاده از صفحه نمایشگر تاچ و لمسی این دستگاه به راحتی و آسان و سریع می توان برنامه های مورد نیاز را اجرا کرد.

دستگاه ایلات و SHR

تفاوت دستگاه ایلات و SHR با دیگر  لیزرها چیست؟

تفاوتی که دستگاه ایلات و SHR با دیگر دستگاه های لیزر مو دارد می توان به ترکیبی بودن و زود به نتیجه رسیدن این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه دانست.

این دستگاه که از دو سیستم و روش متفاوت استفاده می کند، می تواند روند سریع تری نسبت به بقیه دستگاه های لیزر مو را طی کند.

البته نباید از عملکرد برخی از دستگاه های لیزر از قبیل دستگاه لیزر تیتانیوم غافل شده که عملکردی یک سر و گردن بالاتر از بقیه دستگاه هیا لیزر دارد.

بیشترین کاربرد دستگاه ایلات و SHR برای کدام نواحی بدن است؟

بیشترین کاربرد دستگاه ایلات و SHR برای جوانسازی و لیفت پوست است که به صورت تخصصی برای نواحی صورت و زیر چانه و گردن جهت کشیدگی پوست مورد استفاده فراوان قرار می گیرد.

این دستگاه منحصراً برای پوست خاصی ساخته نشده است و تمامی رده های پوست و مو را شامل می شود. از این دستگاه استفاده های دیگری همچون رفع رنگدانه های پوستی طبیعی مثل کک و مک و لک های مادرزادی و یا غیر طبیعی مثل تاتو و خالکوبی ها و یا آفتاب سوختگی ها و موهای زائد بدن را می توان با این دستگاه درمان نمود.

دستگاه ایلات و SHR

نحوه کار کردن با دستگاه ایلات و SHR چگونه است؟

از آن جایی که با هندپیس های این دستگاه در هر ثانیه ۱۰ شات می توان به بدن و محل مورد نظر منتقل کند، در نتیجه می توان انتظار داشت که منطقه وسیعی از بدن می توان در کمترین زمان ممکن با این دستگاه پوشش داد.

سرعت در کار با این دستگاه در مقایسه با هر رده های خودش خیلی بهتر  و سریعتر انجام می شود و انرژی لازم را با سرعت بیشتری به فولکول های مو زائد می رساند.

در دستگاه های هم رده این دستگاه شاید برای یک جلسه به ۹۰ دقیقه زمان لازم باشد در حالی که با این دستگاه این زمان به ۴۵ دقیقه کاهش می یابد و کاهش ۵۰ درصدی را شاهد هستیم.

اپراتور این دستگاه و یا پزشک متخصص پوست و مو با قرار دادن هندپیس این دستگاه بر روی بدن و زدن شات در یک ثانیه نقطعه بعدی بدن را هدف قرار می دهد و درهر ثانیه یک نقطه از بدن را مورد حمله قرار می دهد.

انرژی حاصله از این دستگاه می توان در کسری از دهم ثانیه به ریشه مو و فولکول سازنده مو برسد و گرمای حاصله باعث خشک سشدن و از بین رفتن پیا مو می شود.

در ادامه در قسمت تماس با ما با کارشناسان ما در تماس باشید و در خصوص خرید دستگاه های لیزر از جمله خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم قیمت ها را با دیگر دستگاه های لیزر مقایسه و اقدام به خرید نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا