لیزر زیبایی

آموزش پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی | بهترین دستگاه پاکسازی پوست بدن در منزل چیست؟

آموزش پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

آموزش پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی

آموزش پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی به چه شکل است؟ و آیا می توان با این دستگاه نقاط مختلف بدن از جمله صورت و چهره را پاسازی کرد؟ با استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی می توان سلول های مرده پوست را از بین بردن و پوست را تحریک کرد که سلول های جدیدی بسازد.

دلایل بسیار مهمی در ایجاد پیری زودرس پوست اتفاق می افتد که می تواند برای هر کسی آزار دهنده باشد. کسانی که به پیری زودرس پوست می ترسند، به علت و دلایل بی شماری می تواند این اتفاق رخ دهد.

دلایلی نظیر استرس و فشارهای روانی و یا از دیگر موارد می توان به دلایل وراثتی و یا به علت استفاده از کرم ها و مواد آرایشی غیر مجاز و غیر استاندارد اشاره نمود.

این دلایل می تواند برای خیلی از افراد رخ دهد. اغلب کسانی که به این عارضه درگیر می شوند، به دنبال راهکار واقعی برای از بین بردن پیری پوست خود هستند.

با این تفاصیل اغلب یا به مراکز و سالن های زیبایی مراجعه می نمایند و یا این که با خرید دستگاه میکرودرم خانگی و با آموزش دیدن پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی، خود در منزل اقدام به پاکسازی پوست می نمایند.

در ادامه روش کار با دستگاه میکرودرم خانگی را شرح خواهیم داد و خواهیم گفت که چگونه و با چه روش هایی از این دستگاه برای پاکسازی پوست خود استفاده مفید بنماییم.

آموزش پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی

میکرودرم خانگی چیست؟

میکردرم خانگی یک دستگاه جوانسازی خانگی می باشد. این دستگاه که از یک نوع کریستال ظریف در نوک آن استفاده می شود، با ایجاد یک خلاء هوایی بین پوست و دستگاه که با مکش ایجاد می شود می تواند ایجاد خراش های ریزی در سطح پوست ایجاد نماید و از این طریق باعث از بین رفتن پوست های مرده شود و پوست جدید از نو ساخته گردد.

پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی می تواند در ایجاد شادابی و سرحالی پوست نقش داشته باشد و  از این دستگاه در منزل به صورت اختصاصی و یا برای کل افراد خانواده که دچار پیری پوست هستند می توان استفاده نمود.

فواید استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی چیست؟

از جمله موارد استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی می توان به عدم اتلاف وقت در مراکز و سالن های زیبایی اشاره نمود. با آموزش پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی که یک فرد در مراکزی که این آموزش را می دهند، می توانند شخصاً نسبت به درمان خود اقدام نماید.

افراد زیادی هستند که می خواهند خود اقدام به پاکسازی پوست خود کنند و راهکار ها و روش های استفاده را به خود یاد می گیرند و در منزل خود با استفاده از وقت خالی و یا هر موقعی که بی کار هستند، این کار را انجام دهند و نیاز نیست سر یک وقت خاصی برای انجام این کار به مراکز زیبایی مراجعه نمایند.

با خرید یک دستگاه میکرودرم خانگی می  توان از مزایای خوب آن اسفاده نمود. از دیگر مزایایی که این دستگاه در منزل دارد، می توان به استفاده به صورت زمان های متفاوت به صورت هفتگی ماهانه و یا هر سه ماه یکبار به آن ارشاره نمود.

هزینه هایی که باعث صرفه جویی به علت استفاده از این دستگاه شخصی می شود، می تواند خیلی به صرفه و قابل درک باشد. شما برای همیشه یک بار هزینه می کنید و این دستگاه را می خرید و برای مدت های زیادی می توانید از آن استفاده خوبی بنمایید.

آموزش پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی

طرز کار با دستگاه میکرودرم خانگی چگونه است؟

طرز کار با دستگاه میکرودرم خانگی بدین شکل است که کریستال هایی که در نوک این دستگاه وچود دارد با ایجاد مکش و خراش در سطح پوست می تواند به بازسازی پوست کمک زیادی بنماید. این دستگاه را می توان از بهترین نوع دستگاه های پاکسازی کننده در سطح استفاده در منزل به حساب آورد.

این دستگاه که از هندپیس سبک و قلمی شکل بهره می برد، در نوع خود بی نظیر است و می توان با این هندپیس به صورت خیلی راحت که سبک نیز می باشد، استفاده نمود.

چه مشکلاتی پوستی را با استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی می توان درمان نمود؟

در خصوص این دستگاه، در ابتدا باید بگوییم که مشکلات پوستی و چین و چروک های عمیق پوستی را نمی توان با این دستگاه برطرف نمود و احتیاج به یک دستگاه حرفه ای که در سالن های زیبایی استفاده می شود، باید در این مراکز انجام داد.

این موضوعی بود که باید در ابتدا عنوان می کردیم و درمان مشکلات پوستی عمیق شامل این دستگاه نمی شود و کسانی که این جور مشکلات را دارا می باشند از فکر خرید این دستگاه بیرون بیایند. این دستگاه درمانگر خوبی برای این مدل پوست ها نیست.

با آموزش پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی می توان چین و چروک هایی در حد متوسط و رو به پایین را درمان می کند و درمان خوبی برای این گونه پوست ها می باشند. این دستگاه می تواند لک و جوش های سر سیاه را از بین ببرد و به طوری که اثری از آن ها باقی نخواهد ماند.

با استفاده از پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی می توان اگزما و یا ضایعات پوستی و جای زخم های کم و یا جای بخیه ها را درمان نمود. دستگاه میگرودرم خانگی مثل دستگاه لیزر الکس دایود که موهای زائد را از بین می برد، اصلاً مناسب موهای زائد نیست و این کار را نمی تواند انجام دهد.

عوارض استفاده از میکرودرم خانگی چیست؟

با استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی و پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی، هیچ گونه عوارض تهاجمی وجود ندارد و می توان از این دستگاه استفاده نمود و با خیال آسوده لذت برد. این دستگاه به علت عدم استفاده از سیستم لیزر هیچ گونه سوختگی و یا عوارض جانبی بر جای نمی گذارد.

هر چند که با خرید دستگاه لیزر مو خانگی نیز می توان از خدمات آن مانند دستگاه میکرودرم خانگی استفاده های مشابهی نمود ولی در دستگاه لیزر باید آموزش های خاص خود را دیده باشیم و به صورت صحیح استفاده نماییم.

تکنولوژی این دستگاه و سیستم آن بر اساس مکش و لیفت پوست و  ایجاد خراش های جزئی به پوست با استفاده از سر هندپیس خود برای ساخت پوستی جدید مورد استفاده زیاد قرار می گیرد.

آموزش پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی

تاریخچه پاکسازی با دستگاه میکرودرم خانگی

دستگاه میکرودرم برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ میلادی در حدود پنجاه سال پیش در ایتالیا ساخته شد و مورد استفاده قرار گرفت. کاربرد این دستگاه کم کم در کشورهای اروپایی رونق گرفت و مورد استفاده همگان واقع گردید.

این دستگاه که برای جوانسازی پوست و حذف پوست های مرده کاربردی زیادی دارد از یک کریستال ظریف و حساس از جنس اکسید آلومینیوم ساخته شده است.

با گسترش تکنولوژی و پیشرفت علم و تحقیق و بروز رسانی هایی که در خصوص این دستگاه انجام شده است، دستگاه میکرودرم به شکل امروزی و به صورت پیشرفته ساخته شده است.

 

اطلاعات بیشتر  قیمت دستگاه هایفو اولترافورمر چقدر است؟ 4 ویژگی منحصر به فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا