لیزر زیبایی

مراکز لیزر مو در تهران | بهترین کلینیک لیزر مو در تهران کجاست؟

مراکز لیزر مو در تهران

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مراکز لیزر مو در تهران

مراکز لیزر مو در تهران خیلی زیاد هستند و برای این که بخواهیم از مراکز مجاز و سالن های زیبایی که در سطح شهر به  وفور یافت می شوند، بهره برداری نماییم، باید تحقیق خوبی درباره عملکرد این گونه مراکز داشته باشیم.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که ما از کجا باید مراکز مجاز را بشناسیم. بهترین روش برای شناسائی مراکز مجاز در خصوص سالن های زیبایی داشتن تابلوی مشخص بالای سر ورودی این گونه مراکز می باشد.

البته این موضوع اولین گام می باشد و باید در خصوص همین مرکز نیز تحقیق خوبی از جمله از مشتریان این مراکز و کسانی که از این مراکز استفاده نموده اند، و یا این که از چه دستگاه لیزر مو استفاده می کنند و آیا دستگاه های مدرن و جدید مثل دستگاه لیزر تیتانیوم در مرکز خود استفاده می کنند یا نه و جستجو در تمامی این موارد، می تواند کمک خوبی برای یافتن مراکز لیزر مو در تهران، به ما بکند. 

مراکز لیزر مو در تهران

داشتن گواهی و مجوز معتبر نیاز اولیه برای مراکز لیزر مو در تهران

اولین و ابتدایی ترین چیزی که نیاز به تاسیس مراکز لیزر مو در تهران می باشد، داشتن مجوز و گواهی تاسیس است. این مجوز را باید از سازمان تجهیزات پزشکی و همچنین نظام پزشکی کشور اخذ نمود.

این گواهی به شما این مجوز را به شما می دهد که مرکزی برای لیزر موهای زائد در شهر ایجاد نموده و با استفاده از تابلو مشخص و سایت مشخص و آدرس و تلفن به ثبت رسیده مشخص که نشانگر مکان شغلی شما می باشد، را نشان دهد.

گام اول در مراکز لیزر مو در تهران

بعد از این که از مجوزهایی که ذکر نمودیم مطمئن شدید، باید توسط پزشک آن مرکز در بدو ورود و روز اول، شما مشاوره بشوید. این مشاوره که ممکن است نیم تا یک ساعت به طول می انجامد، تمامی اطلاعاتی که یک پزشک نیاز دارد، از شما خواهد پرسید.

از رنگ پوست و موی شما گرفته تا داروهایی که قبلاً مصرف می کردید و یا الان در حال مصرف هستید و یا اگر بانو باشید بارداری خیلی در این زمینه مهم است که منع زیادی برای لیزر کردن مو ایجاد می کند و مواردی که باید حضوری در این مراکز باشید، تا تجربه کنید.

مراکز لیزر مو در تهران

استفاده از دستگاه های مدرن و معتبر دارای مجوز 

از دیگر چیزهایی که نیاز است که یک مرکز لیزر مو در تهران داشته باشد، استفاده از انواع دستگاه لیزر موهای زائد مدرن و پیشرفته که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون خطر تهاجمی و بدون آسیب رساندن بدن بتواند به بهترین وجه ممکن موهای زائد بدن را لیزر نماید.

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از این دستگاه های لیزر است که برای هر مرکز لیزر مو در تهران ضروری به نظر می رسد. این دستگاه می تواند برای تمامی تیپ پوست و مو و همچنین برای مردان و زنان مورد استفاده خوبی قرار گیرد.

قیمت مناسب و منطقی، یکی دیگر از شاخصه های مراکز لیزر مو در تهران 

مراکز لیزر مو در تهران باید یکی از ملاک های برتری و خوب بودن و معتبر بودن خود را در قیمت مناسب و منطقی در لیزر کردن مو بدانند. قیمت مناسب برای مراکز زیبایی لیزر مو برای زنان و مردان  باید در حد قیمت اتحادیه باشد تا به موفقیت چشم گیری دست یابند و از مشتریان زیاد و متنوعی برخوردار باشد.

به طور کلی قیمت هر محصول و یا هر خدماتی برای مشتریان خیلی مهم است و می توان گفت که حرف اول را در این زمینه می زند. قیمت اگر منطقی نباشد به الطبع نارضایتی پیش خواهد آورد و مشتریان به صورت چشمگیری ریزش خواهند داشت و شاید روز ی برسد که با قیمت بالایی که یک مرکز اعلام می کند هیچ مشتری نداشته باشد.

رقابت در قیمت در هر کاری یک اصل مهم در بیزینس های مختلف است که می تواند شما را در برابر رقیبانتان به برتری برساند. این موضوع آنقدر مهم است که می تواند شما را از فرش و عرش برساند و یا برعکس.

داشتن لیست قیمتی مشخص که بر روی دیوار کلینیک و یا مراکز زیبایی نصب شده است نیز یکی دیگر از شاخصه های مراکز لیزر مو در تهران می باشد که همه چیز به شکل مشخص و بر اساس همان لیست حساب می شود و از مشتری اخذ می گردد.

مراکز لیزر مو در تهران

داشتن حساب مشخص و دستگاه پز معلوم یکی دیگر از بهترین شاخصه های مراکز لیزر مو در تهران

معمولاً مراکز نامعتبر در بخش سالن های زیبایی حساب و کتاب معلوم و مشخصی ندارند و یا این کار برای فرار از مالیات از روش های نقدی و یا کارت به کارت، هزینه ها و درآمد خود را به دیگر حساب های غیر مرتبت به غیر از صاحب مرکز زیبایی از مشتری اخذ می نمایند.

این مراکز به علت فرار مالیاتی این کار را می کنند و می خواهند همیشه گردش حساب خود را مخفی نمایند و به دنبال راه های اینچنینی برای کسب درآمد بیشتر هستند. این مراکز امکان این که از دستگاه های فیک و یا غیر استاندارد لیزر مو نیز استفاده کنند، زیاد است.

بهترین کلینیک و مراکز لیزر مو در تهران کجاست؟

اگر به دنبال بهترین کلینیک لیزر مو در تهران می گردید، باید در ابتدا شاخصه هایی که قبلاً در این مقاله به آن اشاره ای گذرا نمودیم، با هم مرور کنیم.

به عنوان مثال شخصی می خواهد به کلینیک و یا سالن های زیبایی در یک نقطه از شهر مراجعه نماید و هیچ اطلاعاتی در باره هیچ کدام از این مراکز ندارد.

در ابتدا باید چه کار کند؟ این فرد باید در ابتدا در گوگل کلمه سالن های زیبایی و یا بهترین کلینیک زیبایی را در منطقه خود، یعنی بعد از مثلاً بهترین کلمه کلینیک زیبایی نام منطقه سکونت خود را نیز باید بنویسد و در ادامه کلید سرچ را بزند.

راه دیگر این که با تماس با ما و ارتباط با کارشناسان ما می توانید مشاوره خوبی در خصوص این مراکز و یا قیمت دستگاه لیزر مو داشته باشید.

مراکز لیزر مو در تهران

سرچ در گوگل و تحقیق در خصوص بهترین کلینیک و مراکز لیزر مو در تهران

این گام اولی است که باید انجام دهید. بالطبع شما با یک صفحه مواجه خواهید شد که ده تا این کلینیک ها برای شما ظاخر می شوند و این بدان معنا نیست که اولین مرکز به عنوان مثال بهترین و دهمین مرکز نیز رده دهم را دارد. 

این یک رتبه بندی مختص گوگل است. البته شاید اولین مرکز بهترین مرکز هم می تواند باشد و شما باید در این خصوص تحقیق خوبی نمایید. تازه کار شما از این جا شروع می شود و باید با تک تک این مراکز تماس بگیرید و از دستگاه هایی که برای لیزر استفاده می کنند. مثلاً برای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم که برند خوب و مناسبی است ، سوال بپرسید و نظر مشتریان نیز یکی دیگر از مواردی است که می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

از دیگر موارد که در ابتدا باید به آن اشاره می کردیم داشتن مجوز لازم برای انجام لیزر مو زائد می باشد که لازمه هر سالن و مرکز زیبایی می باشد.

اطلاعات بیشتر  لیزر موهای زائد در دوران بارداری | معایب، عوارض و زمان مناسب برای لیزر موی زائد زنان باردار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا