لیزر زیبایی

آشنایی با بهترین دیوایس لیزر جهت رفع موهای زائد ۲۰۲۱ | بهترین لیزر موهای زائد با ۲۰۲۱ چیست؟

آشنایی با بهترین دیوایس لیزر جهت رفع موهای زائد 2021

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

آشنایی با بهترین دیوایس لیزر جهت رفع موهای زائد ۲۰۲۱

آشنایی با بهترین دیوایس لیزر جهت رفع موهای زائد ۲۰۲۱.در کلینیک موثق و مطمئن علاوه بر اینکه این شیوه تحت نظر متخصص باتجربه انجام می شود همچنین اعمال آن با بکارگیری دستگاه لیزر مطلوب و تایید شده است.

در همین راستا جهت شناخت بیشتر در حیطه سیستم های بکار برده شده جهت لیزر موهای زائد به معرفی این دستگاه ها خواهیم پرداخت. در مراکز معتبر زیبایی و مراقبت پوست و مو، همواره از بهترین دستگاه ها جهت برطرف نمودن موهای اضافی و ناخواسته استفاده می کنند. این دستگاه متناسب با تیپ های پوستی متفاوت و رنگ مو، دستگاه های معتبری را بکار می برند تا در این صورت بتوانید به بهترین و ایده آل ترین نتایج ممکن دست پیدا کنید.

پیدا کردن مطلوب ترین دستگاه لیزر جهت از بین بردن موهای زائد می تواند در حال حاضر یک دغدغه بزرگ به حساب آید. اگر به دنبال انجام این روش برای حذف موهای ناخواسته هستید بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

یکی از شیوه های زیبایی خیلی کاربردی و محبوب در میان بانوان لیزر موهای اضافی می باشد. بکارگیری از شیوه هایی نظیر شیو کردن یا اپیلاسیون به علت اینکه دربردارنده اثرات موقتی هستند، همواره مورد رضایت بانوان نخواهد بود. بکارگیری از متد لیزر افزون بر اینکه یک شیوه دائمی است بلکه هزینه های تمام شده آن خیلی کمتر از سایر شیوه ها می باشد.

نکته حائز اهمیت در بکارگیری از این شیوه مراقبتی و زیبایی، انجام آن در مراکز زیبایی معتبر میباشد.

بهترین دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد کدام است؟

آشنایی با بهترین دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد 2021

همانطور که میدانید دستگاه لیزر، از فناوری متعدد و چند لیزری برخوردار است. انواع این سیستم ها عبارتند از:

•دستگاه الکساندرایت

الکسانداریت یکی از انواع دستگاه لیزر که یکی از سریع ترین فناوری های لیزر می باشد. این سیستم برای لیزر نواحی وسیع نظیر کل بدن مطلوب است و تاثیر بسزایی بر روی موهای باریک و رنگ پوست های روشن دارد.

مطلوب ترین دستگاه الکساندرایت، کندلا جنتل پرو می باشد. موسسه کندلا، یکی از کهن ترین سازندگان لیزر و ابزارآلات پزشکی در آمریکا بوده و بیشتر از ۲۰ سال در این حیطه مشغول به فعالیت است. از برتری های این سیستم می توان موارد زیر را نام برد:

قطر تابش در این سیستم به راحتی قابل تغییر است.

به سامانه خنک کنندگی تجهیز شده است.

بیشتر از ۲۰ سال تجربه بکارگیری درمانی و زیبایی با برایند عالی دارد.

دستگاه دایود

این دستگاه لیزر، جلسه های درمانی کمتری دارد و اثربخشی آن مقداری بیشتر از دستگاه الکساندرایت می باشد. این دو مزیت به علت توقف تابشی کوتاه تر است که درمان با دیود را، مقداری دردناک کرده است.

بهترین دستگاه دیود، وکتوز نام دارد که به وسیله موسسه خیلی معروف و موثق Cynosure آمریکایی تولید شده است. از نظر سرعت، دیود وکتوز مطلوب ترین سیستم لیزر برای حذف موهای اضافی بدن است. در خصوص بحث دردناک بودن این تکنولوژی بایستی آگاه باشید که، اکثر بیماران به صورت مطلوبی درد کم آن را تحمل می کنند.

چنانچه آستانه تحمل درد شما کم است یا به هر علتی این سیستم برای شما زجر آور است به هیچ عنوان نگران نباشید چرا که، جایگزین مطلوبی در مراکز زیبایی برای شما موجود خواهد بود. برتری این دستگاه عبارتند از:

قطر تابش آن زیاد است.

به سامانه خنک کنندگی تجهیز شده است.

سامانه بازیافت فوتون

•دستگاه ان دی یاگ

یکی دیگر از انواع دستگاه لیزر، دستگاه ان دی یاگ می باشد. تکنولوژی این سیستم برای افرادی که پوست تیره و سبزه ای دارند، تاثیرگذارترین است. دستگاه الکساندرایت و دیود برای این اشخاص، هم اثربخشی کم تر و هم ریسک بیشتری دارد.

مناسب ترین سیستم لیزر که از فناوری ان دی یاگ برخوردار است، لیزر دکا می باشد. موسسه دکا تقریبا ۳۰ است که در حیطه ابزار آلات و تکنولوژی های پزشکی مشغول به کار بوده و یکی از ویژه ترین سیستم های لیزر با فناوری آمریکایی را ایجاد می کند.

لیزر دکا به دو تکنولوژی لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ تجهیز شده است. بکارگیری از دو تکنولوژی به شیوه همزمان، یعنی این سیستم منعطف پذیری زیادی دارد و برای خیلی از مراجعه کننده ها مناسب ترین دستگاه لیزر موهای زائد به حساب می آید.

مزایای دیوایس لیزر برای حذف موهای زائد

آشنایی با بهترین دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد 2021

آشنایی با بهترین دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد ۲۰۲۱.از دستگاه لیزر می توان برای برطرف نمودن موهای اضافی در همه قسمت های بدن استفاده کرد و بیشترین نواحی دربردارنده زیر بغل، سینه، صورت، نواحی بیکینی و سایر نواحی مهم دیگر می باشد.

ولی این روش مزیت های دیگری نسبت به وکس، اپیلاسیون و شیو کردن دارد که این مزایا عبارتند از:

•استفاده از دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد معمولا دربردارنده سرعت بیشتری در قیاس با شیوه های دیگری دارد اما به وسعت بخش مدنظر هم بستگی دارد. به عنوان مثال لیزر پاها در قیاس با لیزر زیر بغل به زمان بیشتری نیاز دارد.

• برآیند در این روش در قیاس با روش هایی چون وکس و شیو کردن معمولا دوام خیلی بالاتری دارند. در لیزر چنانچه موهای ناخواسته دوباره رشد کردند همانند قبل نخواهند بود و بسیار نازک و همچنین از حجم خیلی کمی برخوردار هستند.

•لیزر موهای زائد توسط دستگاه لیزر تیتانیوم، معمولا از دقت خیلی بالا برخوردار است. اگر شما این عمل را در یک کلینیک موثق همراه با متخصص با تجربه انجام داده باشید، مسلما برآیند ایده آلی گرفته اید بدون اینکه صدمه ای به پوست وارد شده باشد.

آیا موهای کرکی به وسیله دستگاه لیزر از بین می روند؟

زمانی که برای حذف موهای ناخواسته از دستگاه لیزر استفاده می کنید، مهم ترین سوالی که امکان دارد ذهن شما را درگیر نماید این است ‌که آیا موهای نازک و کرکی شما با این روش از بین خواهند رفت یا اینکه می توان آنها را لیزر کرد؟

خوب به صورت قطع نمی توان گفت بله، چرا که هیچ دستگاهی حتی مارک های آمریکایی هم، جهت از بین بردن موهای زائد نازک و کرکی مطلوب نیست. چنانچه برای بخش هایی که دارای موهای کرکی هستند از لیزر استفاده کنید، کاملا برآیند بالعکس خواهد داشت.

چرا که همه موهای نازک و کرکی شما کلفت و سیاه می شوند به ویژه در بخش صورت و بازو. در این صورت قبل از انجام لیزر بهتر است که با پزشک متخصص مشورت نمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند.

اطلاعات بیشتر  نکات ایمن و موثر لیزر موهای زائد پوست برنزه با دستگاه مناسب | لیزر پوست برنزه با ایمنی بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا