لیزر زیبایی

دستگاه لیزر مناسب با پوست سبزه کدام است؟ | پوست سبزه را با چه لیزری لیزر کنیم که مناسب باشد؟

دستگاه لیزر مناسب با پوست سبزه کدام است؟

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

دستگاه لیزر مناسب با پوست سبزه کدام است؟

دستگاه لیزر مناسب با پوست سبزه کدام است؟مو های زائد بدن از گذشته تا به حال یکی ازعامل های آزار دهنده برای افراد مخصوصا خانم‌ ها به شمار می‌آمدند؛ چرا که وجود موهای زائد بر بیش تر نواحی بدن سبب عدم پاکیزگی نیز خواهد شد.

با این حال متأسفانه در گذشته روش های بسیاری برای از بین بردن این مزاحم ها وجود نداشت. با گذر ایام، دستگاه های مختلفی چون اپلیدی، ریش تراش، بند انداز و … ساخته شدند، اما استفاده از آن ها سبب ایجاد درد و سوزش در بدن می شد که به مرور، ترجیح افراد بر استفاده نکردن از آن ها به همین دلیل بود.

با پیشرفت تکنولوژی دستگاهی تولید شد که تمامی افراد اعم از زن و مرد می توانند با کمک آن موهای زائد را به نابودی رهسپار کنند و برای همیشه از آن خلاصی یابند. لیزر سبکی نوین و جدید بوده که به ازبین بردن مو های زائد کمک می کند.

عملیات لیزر توسط دستگاه های گوناگونی مانند دستگاه لیزر تیتانیوم پرقدرت انجام می شود که هر یک مطابق با رنگ پوست، نوع مو ها و رنگ آن کاربرد دارند.

دستگاه لیزر مناسب با پوست سبزه کدام است؟

جایگزینی مناسب برای رهایی از شر موهای زائد

بسیاری از افراد برای از بین بردن موقت موهای زائد بدن خویش، از ابزار آلاتی مانند تیغ استفاده می‌ کنند و یا به روش ‌های دیگر مانند بند انداختن، استفاده از کرم های موبر، اپیلاسیون و… برای برطرف نمودن این عوامل آزاردهنده، روی آورده اند.

خوب است بدانید که برخی از این روش ها سبب از بین رفتن همیشگی موهای زائد نشده و در مواقعی مانند استفاده از تیغ، سبب افزایش رشد موهای زائد می شوند. امروزه مراکزی تحت عنوان پاک سازی پوست تاسیس شده اند که با برخورداری از دستگاهی به نام لیزر به پاک نمودن پوست بدن از موهای زائد پرداخته اند.

شرکت در تعداد معین جلسه‌ های لیزر، می تواند به از بین رفتن همیشگی موهای زائد کمک کند. از این رو می توان آن را جایگزین مناسبی برای سایر روش های از بین بردن موهای زائد دانست.

شرایط لازم برای انجام عملیات لیزر بر پوست سبزه

اطلاعات بیشتر  صفر تا صد رفع مو با دستگاه دایود لیزر | عملکرد دایود لیزر

انجام لیزر با رعایت شرایط هایی همراه می باشد. در صورت رعایت آن ها نتیجه نهایی به گونه ای خواهد شد که افراد انتظار دارند. علاوه بر آن سفارش هایی مبنی بر این که چه افرادی برای انجام لیزر مناسب هستند نیز عنوان شده است که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

به عنوان مثال توصیه می‌ شود افرادی که از دارو های خاصی مصرف می ‌کنند و دارای سابقه ی بیماری‌ های مختلف می باشند برای انجام امور لیزر مناسب نمی باشند، افزون بر آن، به بانوان و یا آقایانی که به صورت پی در پی دچار تبخال می شوند نیز، پیشنهاد می شود برای لیزر اقدام نکنند.

برخی دیگراز شرایط انجام لیزر، عدم بارداری و برخورداری از موهای زائد تیره می باشد. شایان ذکر است که در دوران پیشین، برخورداری از پوست روشن نیز از شروط انجام‌ لیزر بوده است؛ چرا که دستگاه های لیزر قادر به انجام عملیات لیزر بر پوست های تیره نبوده اند و نتیجه ای مطلوب حاصل نمی گشت، اما حالا با روی کار آمدن دستگاه‌ های پیشرفته تر، انجام لیزر برای افرادی که دارای پوست های تیره و سبزه هستند نیز ممکن خواهد بود.

دستگاه لیزر مناسب با پوست سبزه کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر برای پوست سبزه

استفاده از برخی دستگاه ها برای پوست سبزه مناسب نبوده است، به طوری که می توان در انتهای جلسات لیزر، شاهد نا کار آمد بودن آن بود؛ علاوه بر آن استفاده از دستگاه نا مناسب لیزر برای پوست های سبزه می تواند عارضه هایی چون سوختگی را بر پوست به جای گذارد. به همین جهت دستگاه هایی با سیستمی متفاوت طراحی شده اند که بتوانند اثر مثبتی بر روی پوست های سبزه نیز بگذارند.

یکی از دستگاه های لیزر که از قضا برای پوست های تیره مناسب بوده و سبب بروز خطری در پوست نمی‌ شود، لیزر ان دی یانگ است.

بر اساس برخی تحقیقات، می توان گفت که جذب انرژی توسط پوست های تیره و سبزه بیش تر از سایر رنگ ها می باشد؛ پس می توان نتیجه گرفت که سیستم لیزر ان دی یانگ بر اساس مورد ذکر شده طراحی شده است.

آشنایی با مشخصات دستگاه لیزر ان دی یانگ

اطلاعات بیشتر  نکات و راهنمای رنت دستگاه دایـود لیزر | آشنایی با دستگاه لیزر اصل | دستگاه دیود چگونه لیزری است

ان دی یانگ، مانند تمامی دستگاه های لیزر تولید شده، دارای انرژی و طول موج مشخصی بوده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

طول موج ان دی یانگ به اندازه ۱۰۶۴ نانو متر بوده که نسبت به سایر دستگاه های لیزر بیش تر می باشد. طول موج بیش تر سبب می شود تا نور بتواند از اپیدرم های تیره نیز بدون وارد نمودن صدمه‌ ای و بدون جذب، عبور کرده و به ریشه مو دست یابد و از طرفی زیاد بودن طول موج موجب می شود تا نفوذ به پوست نیز بیش تر شود.

خوب است بدانید که این لیزر نوعی بلور بوده که نوری مملو از انرژی را منتشر می‌ کند. لازم به ذکر می باشد که دستگاه مذکور، قدرت منتقل نمودن طول موج با اندازه ۱۴۴۰ نانو متر را نیز دارد.

ناحیه های مناسب لیزر ان دی یانگ در پوست سبزه

مو های زائد، معمولا تمامی نقاط بدن را در بر گرفته اند، اما برخی از نقاط موهای نازکی داشته که سبب بی توجهی افراد به آن نواحی شده است.

افرادی با پوست های تیره و سبزه نیز می توانند مانند سایر طیف های پوستی، عملیات لیزر را در ناحیه های مختلف بدن مانند زیر بغل، گردن، صورت، کمر، دست، پا و… توسط دستگاه ان دی یانگ انجام دهند‌.

دستگاه لیزر مناسب با پوست سبزه کدام است؟

عارضه های بعد از لیزر پوست سبزه

استفاده از دستگاه ان دی یانگ برای پوست سبزه نیز سبب ایجاد عوارضی خواهد شد. دستگاه های لیزر به دلیل برخورداری از اشعه ی قوی می توانند آثار نا مطلوبی بر بدن به جای گذارند.

دستگاه ان دی یانگ نیز دستگاهی بوده که از اشعه های قوی برخوردار است و می‌ تواند سبب بروز اثراتی منفی بر پوست شود. به عنوان مثال لیزر انجام شده توسط این دستگاه که معمولاً برای پوست سبزه به کار می رود، می تواند سبب سرخ شدن ناحیه لیزر شود.

خارش نیز از دیگر عارضه های بعد از لیزر بوده است‌. بعضی از افراد که دارای پوست خشکی هستند ممکن است بعد از لیزر با پوسته پوسته شدن محل لیزر مواجه شوند. تغییر رنگ پوست نیز بعد از لیزر ممکن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا