دسته‌بندی نشده

قیمت لیزر کل بدن | رفع دائمی موهای زائد | لیزر مناسب هر مو

قیمت لیزر کل بدن

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

قیمت لیزر کل بدن

قیمت لیزر کل بدن چقدر است؟ این سوال مهمی است که هر کسی که قصد لیزر نمودن موهای زائد بدن خود را داشته باشد، به دنبال کشف قیمت آن می گردد.

خیلی از افراد همیشه به دنبال پایین ترین قیمت و ارزان ترین گزینه برای رفع موهای زائد هستند و شاید این مدل خیلی درست نباشد و کسانی که از دستگاه های لیزر مو بی کیفیت استفاده می کنند، قیمت پایینی را اعلام نمایند.

این موضوع می تواند در کیفیت خدمات ارائه شده تاثیرگذار باشد و رضایت مشتری حاصل نگردد. در بعضی موارد قیمت لیزر کل بدن می تواند با استفاده از دستگاه لیزر مو زائد مطمئن در حد معقول و منصفانه باشد، که این موضوع می تواند هم برای ارائه دهنده خدمات لیزر به صرفه باشد و هم برای مشتری قابل قبول باشد.

قیمت لیزر کل بدن

رفع دائمی موهای زائد بدن چه تناسبی با قیمت لیزر کل بدن دارد؟

برای این که موهای زائد بدن ما به صورت دائمی و همیشگی از بین برود، باید یک تناسبی بین این موضوع با قیمت لیزر کل بدن قائل باشیم.

در حقیقت مبلغی که می پردازیم، یک رابطه با لیزر کردن موهای زائد دارد. هر چه میزان پرداختی ما بیشتر باشد، لاجرم ما می توانیم از دستگاه لیزر مو با کیفیت تر و بهتری برای از بین بردن تمامی موهای زائد خود استفاده نماییم.

دستگاه های لیزری که امروزه ساخته می شود به علت استفاده از تکنولوژی برتر و علم روز دنیا می تواند برای تمام تیپ های پوستی و مو استفاده و کاربرد فراوانی داشته باشد.

مبلغ و قیمتی که برای لیزر کل بدن پرداخت می شود، می تواند اگر برای رفع دائمی موهای زائد بدن مورد استفاده قرار گیرد ارزش این را دارد که پرداخت شود. با مبلغی که ما پرداخت می کنیم می توانیم مناسب و قابل قبول باشد.

قیمت لیزر کل بدن

آیا قیمت لیزر بدن هر شخصی با شخص دیگر فرق دارد؟

قیمت لیزر کل بدن فردی که از موهای پر پشت تری برخوردار است نسبت به کسی که موهای زائد و تنک و کم است، قطعاً تاثیر زیادی دارد.

به عنوان مثال، بدن فردی که تماماً از موی زائد تشکیل شده است، زمان بیشتر و تعداد شات های زیادی تری نسبت به بدن شخصی دیگر که از تراکم موی زائد کمتری برخوردار است، نیاز دارد و می تواند قیمت ها در این خصوص تغییر داشته باشد.

در بعضی از مراکز و سالن های زیبایی قیمت ها بر اساس شات هایی که بر روی بدن هر فردی انجام می شود محاسبه می گردد.

اگر بدن کسی برای رفع موهای زائد وی به شات بیشتری نیاز داشته باشد، به طبع قیمت تمام شده ی و قیمت لیزر کل بدن آن فرد بی شک افزایش خواهد یافت.

آیا لیزر کردن کل بدن در یک جلسه و یا یک روز امکان پذیر است؟

لیزر کردن بدن طبق یک قاعده و اصول و یک برنامه مشخص باید جلو برود. لیزر بدن برای هر شخص با شخص دیگر متفاوت است و با یکدیگر فرق می کند.

خیلی از افراد فکر می کنند که لیزر کردن کل موهای زائد بدن خود را می توانند در یک روز انجام دهند و این یک تصور غلط است. برای این که کل بدن را لیزر مو انجام دهیم باید به پزشک مو و پوست معتبر و باتجربه مراجعه نمود و از ایشان کمک خواست. 

شاید برای خیلی ها قیمت لیزر کل بدن خیلی مهم باشد و فکر می کنند اگر کل بدن را در یک روز لیزر کنند قیمت تمام شده برای آن ها کم می شود.

ولی باید به این عزیزان باید بگوییم که لیزر کل بدن در یک روز ممکن نیست و باید بر اساس برنامه ای خاص در چند جلسه و با فاصله ای چند هفته ای مناسب برای از بین بردن کل موهای زائد بدن اقدام نمود.

قیمت لیزر کل بدن

آیا برای انجام لیزر بدن باید قیمت کل لیزر بدن را یک جا پرداخت کرد؟

در بعضی از مراکز و سالن های لیزر و زیبایی قیمت کل لیزر بدن را می توان به صورت اقساط و به شکل جلسه ای پرداخت نمود.

قیمت لیزر کردن در خیلی از مراکز، در مقایسه با قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با توجه به جدید بودن دستگاه تفاوتی ندارد و خیلی زیاد نیست و می توان به صورت نقدی در هر جلسه و یا قسطی پرداخت نمود.

در خیلی از مراکز درمانی پوست و مو قیمت ها را بر اساس زمان صرف شده برای لیزر کردن و یا در بعضی دیگر دیگر بر اساس شات هایی که بر روی بدن هر شخص انجام می شود، محاسبه می کنند.

ولی این را نباید فراموش کنیم که قیمت ها برای هر شخص متفاوت و تعداد جلسات نیز متغییر با یکدیگر می باشد.

قیمت لیزر کل بدن

آیا مراکز زیبایی برای لیزر مو که قیمت پایینی می گیرند، با کیفیت هستند؟

بعضی از مراکز زیبایی پوست و مو قیمت پایینی دارند و نباید به قیمت پایین آن ها دل خوش کرد و خوشبین بود. این مراکز را باید با تحقیقاتی که انجام می دهیم از کیفیت مناسب این مراکز باید مطمئن شد. 

قیمت پایین لیزر بدن و یا قیمت بالای آن نمی تواند تضمین کننده کیفیت یک مرکز زیبایی باشد. شاید در برخی از مراکز قیمت لیزر کل بدن خیلی زیاد نباشد ولی از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و یا این که برعکس یعنی یک مرکز قیمت بالا به همراه کیفیت بالایی برای لیزر کردن بدن ارائه نماید.

برای رفع دائمی موهای زائد چه باید کنیم؟

برای این که به صورت دائمی بتوانیم موهای زائد خود را توسط دستگاه لیزر درمان کنیم و یا این که ارز بین ببریم، نیاز است که به چند مورد از مواردی که نیاز است دقت لازم  را داشته باشیم.

در ابتدا باید برای انجام این کار به یک مرکز معتبر و یا سالن زیبایی باتجربه که از دستگاه های لیزر مناسب و عالی از قبیل خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم اورجینال استفاده می کند مراجعه و از این مراکز استفاده نمایند.

در این مراکز با برنامه ای که برای زیباجو تدارک دیده می شود با تعیین وقت و پس از رویت پوست و موی زائد هر فرد تعداد جلسات مورد نیاز و دائمی و همچنین قیمت لیزر کل بدن هر فردی را محاسبه مو به وی ابلاغ می گردد.

قیمت لیزر کل بدن

لیزر مناسب هر فرد چگونه تشخیص داده می شود؟

پزشک متخصص پوست مو با بررسی و معاینه دقیقی که قبل از لیزر کردن موهای زائد هر فردی انجام می دهد، می تواند تشخیص درستی از لیزر مویی که نیاز هر شخصی است را مشخص نماید.

این پزشکان می توانند در نگاه اول و با بررسی که انجام می دهند، دستگاه لیزر مو مورد نیاز و قیمت لیزر کل بدن هر فردی را به صورت تقریبی محاسبه و به هر فرد به صورت مجزا اعلام نمایند.

اطلاعات بیشتر  آموزش کار کردن با دستگاه الکساندرایت | نحوه استفاده و کار کردن با دستگاه الکساندرایت چگونه است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا