دسته‌بندی نشده

دستگاه کویتیشن لیپولکس (LIPOLEX) (قیمت،مشخصات،مزایا و معایب)

دستگاه کویتیشن لیپولکس (LIPOLEX)

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

دستگاه کویتیشن لیپولکس (LIPOLEX) چیست؟

دستگاه کویتیشن لیپولکس (LIPOLEX)، قیمت و همچنین مزایا و معایبی که این دستگاه دارد، چیست؟ در این مقاله قصد داریم در خصوص تمامی مشخصات، ویژگی ها و هر آنچه که این دستگاه برای این منظور ساخته شده است را به صورت مختصر و مفید شرح دهیم.

دستگاه کویتیشن لیپولکس (LIPOLEX) دستگاهی است که از فناوری التراسونیک بهره می برد و از جمله دستگاه های لاغری غیر تهاجمی است. این دستگاه توسط شرکت چونگ وو کره جنوبی که یکی از شرکت معتبر و شناخته شده در زمینه ساخت دستگاه لیزر مو و پوست می باشد، ساخته شده است.

با استفاده از این دستگاه که از امواج التراسونیک بهره می برد در اندک زمانی چربی های اشباع شده و تجمع یافته در زیر پوست شکسته شده و توسط غدد لنفاوی جذب و به مواد زائد تبدیل و توسط گردش خون از بدن خارج می شود.

طول موجی که در این دستگاه برای شکست غشای سلولی به کار می رود از ۳۰ تا ۷۰ کیلو هرتز اتفاق می افتد و با فشار منفی که با این میزان انرژی به سلول ها وارد می شود، باعث ایجاد جباب در آن ها و ترکیده شدن و تبدیل شدن چربی ها به مایع و خارج شدن از سیستم غدد لنفاوی و کبد از بدن می گردند.

با تخریب غشای سلولی تری گلیسرید موجود در بافت ها آزاد می شوند و از طریق غدد لنف و کبد مورد تجریه قرار گرفته و فقط چربی ها و تری گلیسریدهای موجود در بدن  و در بین سلولی از بدن به صورتی که هیچ آسیبی به دیگر بافت های دیگر بدن نرسد، از بدن خارج می شوند.

بیشتر بدانید: دستگاه لیزر تیتیانیوم

دستگاه کویتیشن لیپولکس

فهرست

اطلاعات بیشتر  نتیجه بخشی و جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد با لیزر دایود چگونه است؟ + نتایج و عملکرد

مشخصات دستگاه کویتیشن لیپولکس (LIPOLEX)

دستگاه کویتیشن لیپولکس (LIPOLEX) مشخصات ویژه ای دارد. این دستگاه دارای دو هندپیس ۲۸ و ۳۸ کیلو هرتز می باشد. با این هندپیس ها که در دو سایز مختلف می باشد، می توان برای تمامی مناطق مختلف بدن برای از بین بردن چربی های اضافی از آن استفاده خوبی نمود.

این دستگاه دارای وزنی در حدود ۵ کیلوگرم است و به راحتی قابل حمل می باشد. از برق شهری و منبع تغذیه ۲۰۰ الی ۲۲۰ ولت و ۵۰/۶۰ هرتز تغذیه می شود. این دستگاه از سیستم هوشمند و برنامه های قابل تنظیم  بر روی مانتیور خود بهره می برد و می توان به راحتی برای هر شخص و در مکان های مختلف بدن تنظیمات خاصی را انجام داد.

بیشتر بدانید: دستگاه لیزر پلاتینیوم

مزایای دستگاه کویتیشن لیپولکس (LIPOLEX) چیست؟

از جمله مزایای استفاده از دستگاه کویتیشن لیپولکس (LIPOLEX) این است که با استفاده از این دستگاه هیچ گونه نیاز به جراحی و خارج کردن چربی های اضافی بدن با برش و جراحی یا تیغ جراحی نیست. با این روش  هیچ گونه خطری بابت خونریزی و یا جراحت و بی هوشی متوجه زیباجو نمی شود.

هیچ گونه ناهمواری و یا ایجاد سطوح پستی بلندی که با جراحی های باز ممکن است ایجاد شود در این نوع روش مشاهده نمی شود و به صورت یکنواخت و یک دست تمامی نقاط بدن به صورت مساوی لاغر می شوند.

در این روش درد و نارحتی و برش و یا بخیه استفاده نمی شود و نیاز به بستری در بیمارستان و یا بستری در منزل و مراقبت های خاص و ویژه که بدن دچار عفونت که گاهاً با جراحی ممکن است اتفاق می افتد، در این روش اصلاً این گونه موارد وجود ندارد.

هزینه ها نیز در این روش در مقایسه با روش جراحی بسیار پایین تر است. طول زمان درمان به شدت در این روش کوتاه شده و در اندک زمانی می توان بدون درد و خونریزی و با بهترین دستگاه های لاغری که دستگاه کویتیشن لیپولکس (LIPOLEX)  یکی از آن ها می باشد به لاغری خوبی دست یافت.

این دستگاه محدودیتی در تمامی انواع پوست ها ندارد و می توان از آن برای لاغری در تمامی نوع پوست و رنگ های مختلف استفاده نمود و منعی در این زمینه نمی باشد.

دستگاه کویتیشن لیپولکس

قیمت دستگاه کویتیشن لیپولکس

قیمت دستگاه کویتیشن لیپولکس (LIPOLEX) از مبلغ ۱۸۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان تا مبلغ ۱۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.

البته قیمت های این گونه دستگاه ها به علت ارتباط مستقیمی که با قیمت ارز خارجی دارد به صورت ثابت نیست و هر روز در حال نوسان می باشد و نمی توان قیمت ثابتی را عنوان نمود.

قیمت دستگاه کویتیشن لیپولکس و یا دیگر محصولات مشابه از قبیل دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال را باید از طریق تلفن و در قسمت تماس با ما در سایت ما و از کارشناسان ما به صورت رایگان و یا مشاوره در خصوص دیگر دستگاه های لیزر تولیدی ما دریافت نمایید.

توصیه ما به شما در خرید این گونه دستگاه های که به سلامتی بدن ربط دارد، باید دقت لازم انجام شود و از جاهای استاندارد و نمایندگی های مجاز خریداری گردد تا آسیبی به بدن خود و یا استفاده کنندگان وارد نشود.

دستگاه کویتیشن لیپولکس

عوارض دستگاه کویتیشن لیپولکس چیست؟

از عوارض دستگاه کویتیشن لیپولکس که می تواند گاهاً اتفاق بیافتد، می توان به سوزش و یا در بسیار کمی در بعضی از افراد که پوستی حساس دارند، اتفاق بیافتد. قرمزی پوست و افزایش حساسیت احتمالی می توان از دیگر عوارض این دستگاه باشد که بعد از چند ساعت از بین خواهد رفت.

کمی سر درد در بعضی از اشخاص به علت آزاد شدن مواد سمی بدن، می تواند بعد از لیزر کردن بدن و از بین رفتن چربی های بدن اتفاق بیافتد. این عارضه می توان از سمی که از حذف چربی های بدن آزاد شده باشد و پس از چند ساعت از بین خواهد رفت.

کاهش آب بدن و احساس تشنگی در بیست و چهار ساعت اولیه بعد از لیزر اتفاق می افتد و این مورد طبیعی است و بعد از یک شبانه روز به روال عادی بر می گردد.

دستگاه کویتیشن لیپولکس

کاربردهای فراوانی که از دستگاه کویتیشن لیپولکس می شود چیست؟

از عمده کاربردهای اصلی که ار دستگاه کویتیشن لیپولکس می شود، برای از بین بردن چربی های با عمق زیاد بدن و رفع و از بین بردن سلولیت بدن و همچنین کاهش سایز دور کمر در جلسه اول حداقل دو سایز و در ادامه نیز می توان به کاهش بیشتری نسبت به دور کمر رسید.

سفت کردن پوست و رفع چین وچروک و لیفت پوست از دیگر کاربردهای اصلی این دستگاه به شمار می رود. تراش بدن از چربی های اضافی و موضع ای به صورت یک دست و هم تراز که می تواند اعتماد به نفس بالایی برای افراد بدست آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا